Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
diabolos

 postitati 29.01.06 20:32
alternatiiviks... kisub juba iseleiutamise poole. Põhimõtteliselt on nn. universaalsed tahhomeetrid, näit: http://www.manddsmallengine.com/tinytach/
keegi vast leiab ka mõne eestis kohapeal olemasoleva toote lingi. Asja mõte see, et antud vidin mõõdab pöördeid kütusepumbast saadud impulssidelt. nii et iseenesest võimalik suvalisele traktorautole külge ühendada. Vaataks ikka geneka enne üle, ehk pääseb lihtsamalt.
Kusjuures mitte ei tahaks uskuda, et b3 dislast pole tahhokaga varianti. G2 diislitel küll osadel tahhomeeter.
Sigma80

 postitati 29.01.06 13:08
nii ja mis on alternatiiviks ilma elektroonikata ja seda tüüpi mootori puhul kui genekal seda väljundit klemmi ei ole??
diabolos

 postitati 28.01.06 22:01
Tahhomeetri näit saadakse ikkagi genekast. Kõigil genekatel pole ainult klemmi, mille alt seda võtta. Klemmi tähis W.
kuusk623

 postitati 08.01.06 18:26
Tegu just selle valge audiga.
Ma ei tea kuidas golf II samasuguse mootoriga see asi lahendatud on? Või ei ole ka nende d mootoritel tahhokat ette nähtudki.
Küsimus ikka üleval ... kust ja kuidas võtta impulss??
Sigma80

 postitati 08.01.06 17:11
1.6D ka 1.6TD motoga b3-del polegi tahhokat üldse tehase poolt ühelgi. eks too mis aiateibaid näitab ikka ise pandud muidugi. kuna ma lahendust ise välja pakkuda ei oska, siis pikalt ei mögise, aga kuna endal 1.6TD ja tahaks samuti tahhokat paigaldada, siis upin teemat ja ootan samuti teadjate vastuseid, kust kohast saab signaali kätte sel motol?
InTz

 postitati 08.01.06 10:55
Kui jutt käib siin varem 13K müügis olnud valgest audist, siis tuleks ilmselt alustada diislile sobiva tahhoka leidmisega, sest antud isendile oli paigaldatud bensiini auto kellad.
Võib-olla on võimalik ka besiinimootoriga auto tahhomeeter diisli peal õigesti näitama panna...
kuusk623

 postitati 07.01.06 22:21
OK ... see ford sai ka impulsi kuidagimoodi genekast ... kui rihma puru lõi, kukkus tahhokas nulli. Ühtegi laadimise lampi muidugi põlema ei läinud (ikkagi ford oli :P)

Nüüd aga huvitavad mind audi ja vw diisel mootorid. Kuidas seal tahhoka impulss lahendatud on. Oleks vaja enda oma korda saada aga ei tea millest alustada. Äkki on kogu kell kellegi poolt juba eelnevalt vahetatud ja seal ei peakski olema tahhokat.
villu157

 postitati 07.01.06 22:02
Osad diislid peaks infi saama genekast. Osadel on pihusti toru küljes mingi impulsi lugeja ja saavad infi sealt. Aga võin ka eksida.
kuusk623

 postitati 07.01.06 20:57
Autoks on b3 1,6 d 40 kW 87 aasta.
Armatuuris on ka tahhokas, mille osuti kahjuks pendeldab niisama umbes 6000 pöörde kandis. Kust saab siis diisel mootor tahhoka tööks vajalikku inffi? Bena motol võetakse see inf jagajast. Aga diislil???
Omanud ka ennem 1,8 d ford escorti mis ka oli ilma igasuguse elektroonikata, kuid tahhokas töötas.
Huvitavaid vastuseid ootama jäädes ...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.8% - SQL: 62.2%]