Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kuusk623

 postitati 08.01.06 18:32
Pakun et jah. Kuigi ise pole tdi mootorit veel näinud. td ja tdi vahe on ainult elektroonilises pritses. Muu peaks olema sama, sest plokk on ju ka sama.

Mul 1,9 td-l on kokku 3 rihma. 1 hammasrihm,
1 veepumba ja roolivõimu rihm, 1 genekarihm.
Vaixz

 postitati 08.01.06 15:54
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
kiilrihmalt käiva pumba elu on üldjuhul kergem, sest ei ole seda pulseerivat koormust, mida pump saaks hammasrihma veopoolel olles [/quote

Endal autoks A4 1,9 TDI 95
Kas ma saan õigesti aru et sellel masinal on eraldi rihm mis veab veepumpa ringi, st et pole kartust mootori kotti jooksmisel veepumba laagri kokku jooksmisel?

genekas

 postitati 07.01.06 22:48
kiilrihmalt käiva pumba elu on üldjuhul kergem, sest ei ole seda pulseerivat koormust, mida pump saaks hammasrihma veopoolel olles
kuusk623

 postitati 07.01.06 20:52
Tere
Arvan, et ei ole seda janti rohkem midagi. Kes teab kaua see pump seal veel kestab. Võibolla eelmine omanik juba vahetas. Ja kuskilt väsimuse märke ka ei anna. Peamine aga mis huvitas oli, et kas pump käib hammasrihmalt. Vastus on, et ei käi.
See nagu rahustab natuke maha - vähemalt ei jookse klapid pähe kui pump kinni kiilub. Tänaseks siis rihmad + rull vahetatud ja pump jäi vana. Eks siis teen uue postituse kui ka pump annab saba. Siis hea vaadata, et kaua ta yle rihmavahetuse kestis.:cool:
kasa

 postitati 06.01.06 22:31
Võib -olla selleks tasuks veepump ka vahetada koos hammasrihmaga ,et pärast sa ehk ei saa pumbale enne ligi kui pead hammasrihma jälle maha võtma(kui pump äkki otsad annab),rohkem janti.
kuusk623

 postitati 02.01.06 21:03
jaaa... nüüd siis sain ise ka lisainfi, et veepumpa ei aja tõepoolest ringi hammasrihm. Seega probleemi pole. :)
Vahetusse läheb siis lihtsalt rihm ja rullik. Tänud kõigile siinkirjutajatele ... polnud lihtsalt enda autot käes ja ei saanud ise asja oma silmaga seal uurida.
Teema võib vist lukku panna.
Edu soovides ....
kaupz

 postitati 02.01.06 20:36
Tsitaat:
Algselt postitas: resnick
Tsitaat:
Algselt postitas: kalarott
ei juhtu 1,9 TD mitte kui midagi ,kuna sellel ajab veepumpa ringi kiilrihm mitte hammasrihm.

Kui mootori potentsiaalne ülekuumenemine välja arvata :)
isegi passat 93a vilgutas tuld armatuuris kui korra keema läks, õues oli -3 sõitsin 20km maanteel ja lihtsalt läks keema. edaspidi probleeme pole olnud. teagi mis talle ei meeldind. või pani termostaat segast.
seier näitab nagu alati 95-105 a no siis pani ikka 110-112 ära.
kalarott

 postitati 02.01.06 19:54
Tsitaat:
Algselt postitas: resnick
Tsitaat:
Algselt postitas: kalarott
ei juhtu 1,9 TD mitte kui midagi ,kuna sellel ajab veepumpa ringi kiilrihm mitte hammasrihm.
ka õige muidugi,kuid selleks on masinatel peal selline mõõteriist nagu jahutusvedeliku temperatuurinäitaja.

Kui mootori potentsiaalne ülekuumenemine välja arvata :)

resnick

 postitati 02.01.06 19:46
Tsitaat:
Algselt postitas: kalarott
ei juhtu 1,9 TD mitte kui midagi ,kuna sellel ajab veepumpa ringi kiilrihm mitte hammasrihm.


Kui mootori potentsiaalne ülekuumenemine välja arvata :)
kalarott

 postitati 02.01.06 19:06
ei juhtu 1,9 TD mitte kui midagi ,kuna sellel ajab veepumpa ringi kiilrihm mitte hammasrihm.
kaljukoll

 postitati 02.01.06 10:22
täpselt nii ongi et pump jookseb kinni ja rihm puru ja muud toredad tagajärjed ka veel otsa, mina vahetan iga hammasrihmaga ka veepumba, see 500 raha ei ole ju nii ull summa et kindel olla rihmamängu korrasolekus vai mis.
genekas

 postitati 01.01.06 21:21
kui pump käib hammasrihmalt, siis pole laagri kinnijooksmisel muud varianti kui rihma purunemine.

Endal kruttis vana pumba maha - oli auto vanune, ei lekkinud ega loksunud, aga koledat häält tegi juba küll (oleks võibolla veel mitu aastat käinud, aga samahästi ka näiteks mõne nädala pärast otsad anda)
kuusk623

 postitati 01.01.06 20:41
Mina olen nii aru saanud, et kui nö. pump laiali läheb, siis jookseb lihtsalt laager kinni. Ilmselt siis kohe varsti lendab ka rihm laiali. Ja siis peaks olema klapid kolbidega koos.
Parandage mind kui ma eksin ...
kaupz

 postitati 01.01.06 20:04
hmmm
mul passat 93a 1,9D ilma turbota, ja Forss justkui ütles et ei ole vaja vahetada koos rihmaga.
või oli hoopis geneka või miski muu rihma peal?

mis juhtub pumbaga kui "läheb" ?
kas siis murdub ära nii et rihm läheb lõdvaks?
või on td ja d mootorid selle koha pealt erinevad?
kaljukoll

 postitati 01.01.06 16:20
vanamehe passati 1,9 td mootoril kah ei teinud see veepump häält ega ei tilkunud ühesõnaga vana arvas et korras, 2 nädala pärast käis käraki ja oligi käes.
kaljukoll

 postitati 01.01.06 16:18
veepump vaheta kindlasti koos hammasrihmaga - seda hävingut mis tekkib veepumba kinnijooksmisel diiselmotos ei soovitaks isegi vaenlasele, see pump ei maksa kah suurt midagi võrreldes pärastise mootoriremondiga, minuteada diislitel oli see vist tehase poolt ette nähtudki vahetada koos hammasrihmaga.
kuusk623

 postitati 01.01.06 16:07
Ees ootab hammasrihma vahetus. Selge see, et vaja vahetada hammasrihm ja rullik. Olen siin aga lugenud erinevad teemasid ja on jäänud mulje, nagu mõnedel mootoritel oleks vaja vahetada ka veepump samaaegselt mootoririhmaga. Peamiselt on see veepumbajutt vist olnud v6 mootoritel. Äkki siin mõni teadjam mees oskab kommenteerida, et kas oleks vaja vahetada pumpa või saab ainult rihma ja tugirullikuga hakkama. Veepump hetkel küll mingeid märke ei ilmuta, et hakkab lagunema. Autoks audi 80 b4 1,9 td.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.3% - SQL: 44.7%]