Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
krss

 postitati 23.12.05 01:36
Soovitan pöörduda selle küsimusega Tartus Karla Autosse -firma on uus, kuid tegijad vanad (küsi Aivarit, tema on vast Eesti suurima kogemuse ja lugemusega pumbaspets). Ehk on seal keegi ka niisuguse küsimusega kokku puutunud. Asuvad nad Sepa tänaval, Tähe ja Ringtee vahelise lõigu keskel. Nagunii Sa seda tööd kodus ei teeks, nende kaudu saab ehk mitmeid juppe odavamalt ja ka hind on suuremate tööde puhul tavaliselt kaubeldav. Kui küsid privas, võin anda ka Aivari mobla numbri
axelx

 postitati 22.12.05 22:45
Mure siis järgmine- kõrgsurvepump "suri" ära ehk siis elektroonika ütles üles. lahendus läheb ilmselt 20-25 tonni. See-selleks, küsimus on hoopis selles, et mul on 110kw mootor ja kas oleks mõtet võtta 132 kw mootori pump st kas ainult pump koos ajuga teeb 110-st 132 või tuleb ikkagi mingeid täiendavaid jubinaid osta. Niikuinii suuremaks rahakulutamiseks läheb , võiks siis veidi "tjuunida" ka... Ootan häid nõuandeid oma mures...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.8% - SQL: 63.2%]