Teema ülevaade |
STP
|
postitati 15.11.05 13:23 |
olen siin otsinud saksa saitidest ja foorumitest antud koode ja leidsin ka.Oma vähese keele oskusega sain niipalju aru, et tegemist on siis
juhtpihusti või relee veaga mis on TDi puhul päris sagedane viga(vähemalt saksas).
Aga ega mulmuud üle jaa kui Silweri juhiste mööda tegutseda, sest juhtpihustit ju ise ei kontrolli ega paranda.
üritan detsembri algul Oisus ära käia ja siis annan teada mis tulemused on.
|
Silwer
|
postitati 15.11.05 12:59 |
Need veakoodid ei ütle mulle midagi aga...
Alustuseks võta autol aku klemm u. 5 minutiks maha. Pane peale tagasi. Siis sõida mõned päevad ringi. Peale seda mine diagnostikasse - seal loetakse
selle paari päeva jooksul tekkinud veakoodid ja proovitakse leida mingit lahendust kõikuvale tühikäigule...
* PS! see klemmi maha võtmine on tähtis, kuna muidu loeb sul diagnostik ka mingeid ürgvanu veakoode sealt ajust välja millel auto praeguse seisuga
pole midagi pistmist (näiteks on olnud viga aga see on vahepeal juba parandatud) - need vanad veakoodid võivad vaid tekitada segadust ja
komplitseerida autole õige diagnoosi panekut.
|
STP
|
postitati 15.11.05 11:30 |
upitame
|
STP
|
postitati 14.11.05 08:05 |
kas keegi ei ole kompetentne antud probleemile vastama?!!
|
STP
|
postitati 11.11.05 08:58 |
Leidsin sellise paberi autost.Äkki on nendel veakoodidel mingi seos kõikuvate tühikäigu pööretega?
Paberil kirjutatu näeb välja selline:
4A0907401E 2,5l R5/2VT EDC HS D02
Codierung 00000 WSC 00000
2 Fehler erkannt
01117 027
Belastungsignal für generatorklemme DF
unplausibles Signal
sporadisch aufgetretener Fehler
00550 017
Spritzbeginnregelung
Regeldifferenz
sporadisch aufgetretener Fehler
esimesest saan niipalju aru, et tegemist on geneka klemmide pealt tuleva signaali kohta midagi ....aga mis signaali ei tea.
Teisel veal on pistmist midagi pritsealgusega vms aga jälle mis täpselt????
|