Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
STP

 postitati 15.11.05 13:23
olen siin otsinud saksa saitidest ja foorumitest antud koode ja leidsin ka.Oma vähese keele oskusega sain niipalju aru, et tegemist on siis juhtpihusti või relee veaga mis on TDi puhul päris sagedane viga(vähemalt saksas).
Aga ega mulmuud üle jaa kui Silweri juhiste mööda tegutseda, sest juhtpihustit ju ise ei kontrolli ega paranda.
üritan detsembri algul Oisus ära käia ja siis annan teada mis tulemused on.
Silwer

 postitati 15.11.05 12:59
Need veakoodid ei ütle mulle midagi aga...

Alustuseks võta autol aku klemm u. 5 minutiks maha. Pane peale tagasi. Siis sõida mõned päevad ringi. Peale seda mine diagnostikasse - seal loetakse selle paari päeva jooksul tekkinud veakoodid ja proovitakse leida mingit lahendust kõikuvale tühikäigule...

* PS! see klemmi maha võtmine on tähtis, kuna muidu loeb sul diagnostik ka mingeid ürgvanu veakoode sealt ajust välja millel auto praeguse seisuga pole midagi pistmist (näiteks on olnud viga aga see on vahepeal juba parandatud) - need vanad veakoodid võivad vaid tekitada segadust ja komplitseerida autole õige diagnoosi panekut.
STP

 postitati 15.11.05 11:30
upitame
STP

 postitati 14.11.05 08:05
kas keegi ei ole kompetentne antud probleemile vastama?!!:o
STP

 postitati 11.11.05 08:58
Leidsin sellise paberi autost.Äkki on nendel veakoodidel mingi seos kõikuvate tühikäigu pööretega?
Paberil kirjutatu näeb välja selline:

4A0907401E 2,5l R5/2VT EDC HS D02
Codierung 00000 WSC 00000

2 Fehler erkannt

01117 027
Belastungsignal für generatorklemme DF
unplausibles Signal
sporadisch aufgetretener Fehler


00550 017
Spritzbeginnregelung
Regeldifferenz
sporadisch aufgetretener Fehler


esimesest saan niipalju aru, et tegemist on geneka klemmide pealt tuleva signaali kohta midagi ....aga mis signaali ei tea.

Teisel veal on pistmist midagi pritsealgusega vms aga jälle mis täpselt????

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.2% - SQL: 59.8%]