Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rynn

 postitati 30.10.05 09:56
võib see süüde siis külma mootoriga teine olla, kui algul kohe proovides?
samru

 postitati 30.10.05 09:49
Võimalik, et midagi jäi lahti ning teine asi on see, et sellel mootoril tuleb ka süüde pärast rihmavahetust õigeks panna (saab teha ainult arvutiga).
rynn

 postitati 30.10.05 09:29
Võõras mure, kuid aidata tahaks ikkagi..
Pärast seda, kui vahetati kõikvõimad rihmad ja rullid ja õli ning lisaks veel kütusefilter sai autot proovitud ja kõik oli korras. Läks käima ja puha igast asendist.
Nüüd aga hommik käes ja ketra starterit palju tahad, käima ei lähe. Protsessi lõpus hoopis näitab punast õlikannu ja annab kolm pikka helisignaali.
Eelsüüteküünlad näidiku järgi toimivad ja ega nii külm nüüd ka pole, et peale pikka käiamist ikka käima ei lähe.
Diagnost on muidiugi järgmine samm, kuid täna pühapäev ja ideid võiks ju koguda.
Kui tõenäoline on nt mingi lahtine ots kuskil küünaldel, et kohe niimoodi mõjub?
Kõik arvamused teretulnud (ka viited otsingusse)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.0% - SQL: 73.0%]