Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jan-kos

 postitati 10.10.05 12:56
Aegasid tagasi panin tähele et sellised väiksed"võrrid",millel sumpa otsad sirged olid, olid ka persed tahmased :D
kaupz

 postitati 10.10.05 11:27
Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Minu diislil on bensuka sportsumps, ning koos moditud sisselaske ja tuunitud mootoriga on tulemuseks ka rallikahääl, mitte nn traktori diisliragin:)

kas see diiselmootor ei ole 5 silindriga? või ei ole 5 pütiga silindrit tehtudki kunagi? sellest tuleks ka erinev hääl ju...
Black Rabbit

 postitati 10.10.05 10:46
Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2

Ma läheneks asjale natuke teisest küljest ja võlusõnaks oleks.....korras mootor ja turbo.:)

See veidi oftopic, aga kas uutel A6tel on mootor juba omadega kohvi, et neilgi stange aja peale tahamaseks läheb (3,0 2004 TDI?!)
Pigem sõltub see sellest kas sa vajutad vahest gaasi rohkem , sest diiselkütus ei põle järsu koormuse kasvu ja kiirenduse juures täielikult ja sellest ka põhjus miks tahmaosakesed pikapeale stange ääre peale ladestuvad. Ma ei räägi loomulikult sellest, et stange peaks tahmast must olema, aga veidi seda kirmet sinna siiski koguneb.
Siit lähme algteema juurde tagasi, et miks sumbuti otsad on kõverad.
Kõverate otsadega sumbuti puhul on tahma ladestumine palju väiksem kui sirge väljalaske puhul.
Näiteks minul oli ostes sumbuti väljalske otsad sirgete vastu vahetatud, mis pealegi on liiga lühikesed ja jäävad stange ääre alla. See tingib omakorda õhukeeriste tekkimise ja nii keerutab sõidutuul osa väljalaskegaasidest ka stange peale.
TiitR2

 postitati 27.09.05 16:32
Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: axelx
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi. miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada. Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid?

..ja veel, selle tahmamise on nii, et minul on ainult toru otsad tahmased (stange puhas) isegi vajutades.;)

Sul nii väike mootor ka, et pole ime et stange puhas :P

Ma läheneks asjale natuke teisest küljest ja võlusõnaks oleks.....korras mootor ja turbo.:)
Black Rabbit

 postitati 23.09.05 08:01
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: axelx
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi. miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada. Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid?

..ja veel, selle tahmamise on nii, et minul on ainult toru otsad tahmased (stange puhas) isegi vajutades.;)

Sul nii väike mootor ka, et pole ime et stange puhas :P
TiitR2

 postitati 21.09.05 14:28
Tsitaat:
Algselt postitas: axelx
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi. miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada. Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid?

..ja veel, selle tahmamise on nii, et minul on ainult toru otsad tahmased (stange puhas) isegi vajutades.;)
Black Rabbit

 postitati 21.09.05 11:08
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
...dislale täitsa sobib selline "pepu":D
http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/2009819.jpg

No vat, tegelikult on minu omal ka sirged mitte maa poole suunatud otsad, millel mingid kehavavõitu kroomotsikud, mis oleks plaanis välja vahetada.
Siin tekkiski küsimus kas vahetada ja mida asemele panna.
Võib ju sinna mingi S4 väljalaset meenutavad kaunistused ka kruvida :D
TiitR2

 postitati 21.09.05 08:57
Tsitaat:
Algselt postitas: axelx
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi. miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada. Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid?

Pütt oli juba eelnevalt vahetatud....seega ma ei tea häälemuutust võrrelda, pole teise disla A4-ja (orig. pütiga) sõitnud.
axelx

 postitati 21.09.05 08:42
olen ka mõelnud nende allasuunatud sumpaotste üle... tõenäoliselt on need mõeldud ikka selleks, et auto tagaosale sadestuks vähem tahma ja nõeosakesi. miinuseks on see, et vähegi tolmusemates tingimustes genereerivad need sumpaotsad paraja tolmupilve. pean ka plaani tagumine pütt välja vahetada. Tiit, kas auto hääl siis üldsegi ei muutunud ja kas kaasnes püti vahetusega ka mingid kõrvalmõjusid?
TiitR2

 postitati 20.09.05 16:37
Minu omal aint 2,8 moto viimane pütt.....lagin jätkuvalt:D
krss

 postitati 20.09.05 16:15
Minu diislil on bensuka sportsumps, ning koos moditud sisselaske ja tuunitud mootoriga on tulemuseks ka rallikahääl, mitte nn traktori diisliragin:)
TiitR2

 postitati 20.09.05 15:47
...dislale täitsa sobib selline "pepu":D
http://img-gamma.auto24.ee/auto24/560/2009819.jpg
TiitR2

 postitati 20.09.05 15:33
C5 S-line (´01..02) on ju väljanägemine (ka tagaots) suht 1 : 1-le....minu arust sobib hästi:)
VIP

 postitati 20.09.05 15:27
Summuti otsad on diislil vast seepärast alla suunatud, et taga olev auto seda tahma omale näkku ei saaks. Kuid sõidetakse ka sirgete otstega diislitega ja pole kuulnud, et ülevaatusel oleks vingutud. Muu kohta ei oska midagi tarka öelda.
Black Rabbit

 postitati 20.09.05 15:16
Selline küsimus, et kui palju teie teada erineb diiselmootori väljalase bensuka omast ja kas näiteks dislale saab kombineerida bensuka väljalaske pütte jms. ja vastupidi või on selline tegevus välistatud?
Ning lõpetuseks, kas dislade maa poole suunatud sumbutitorudel on ka mingi praktiline otstarve või on see lihtsalt kombeks :)
Jään huviga vastuseid ootama ;)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.3% - SQL: 39.7%]