Teema ülevaade |
Black
|
postitati 08.09.05 22:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: janz73
On kellelgi nende elektriliste aftermarket soojendustega koguemusi ka? Mis maksab ja kuidas kestab? |
Kirjuta otsingusse webasto või eelsoojendus ja peaks sel teemal juttu leidma küll.
Tsitaat: | Algselt postitas: janz73
Katlakiviga probleeme ei tule? |
Miks peaks? Ega sa auto jahutussüsteemi ju ometi kraanivett vala?
|
janz73
|
postitati 08.09.05 14:22 |
On kellelgi nende elektriliste aftermarket soojendustega koguemusi ka? Mis maksab ja kuidas kestab?
Katlakiviga probleeme ei tule?
|
jan-kos
|
postitati 06.09.05 08:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
minuteada on jankos'i sajal elektriline lisaradikas salongis | Kahjuks minul ei ole seda lisa soojenduse radikat
|
Black
|
postitati 01.09.05 22:05 |
Tsitaat: | Algselt postitas: janz73
Oskab äkki keegi öelda millal ja millistele autodele seda pandi? Saab seda kuidagi VIN koodi või varustuse nimekirja järgi välja lugeda?
Ilmselt saksast toodud autodel ühelgil seda pole...
Ja kui pole siis kas on võimalik hiljem paigaldada... |
Saksast toodutel ilmselt pole, kuna Saksamaa pole ka eriline põhjamaa.
Paigaldada saab lisasoojendust millele iganes. Üldjuhul on nad mõeldud küll mootori eelsoojenditena, kuid turbodisladel kasutatakse neid vajadusel ka
sõidu ajal:
http://soeauto.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=76
|
rass
|
postitati 01.09.05 10:15 |
minuteada on jankos'i sajal elektriline lisaradikas salongis
|
janz73
|
postitati 01.09.05 10:06 |
Selles teises teemas kasutaja Black väitis:
"Uutele TDi mootoriga masinatele paigaldatakse põhjamaade varustusega koos ka autonoomne lisasoojendi."
Oskab äkki keegi öelda millal ja millistele autodele seda pandi? Saab seda kuidagi VIN koodi või varustuse nimekirja järgi välja lugeda?
Ilmselt saksast toodud autodel ühelgil seda pole...
Ja kui pole siis kas on võimalik hiljem paigaldada...
|
TiitR2
|
postitati 01.09.05 06:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
jutt oli, kes teab, kes teab? |
See vist. |
Seesama...tnx. Black
|
Black
|
postitati 31.08.05 21:31 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
jutt oli, kes teab, kes teab? |
See vist.
|
TiitR2
|
postitati 31.08.05 12:58 |
siin mõnda aega oli selle dislade soojaks minemise teema ka, kus räägiti, et tänapäeva dislad on ehitatud nii energia säästlikuks, et kohapeal
tiksudes ta lihtsalt kasutab selle vähesegi ise ära. Pöörete tõstmisel ja ringi sõites, aga jääb energiat üle ka muuks.....vms. jutt oli, kes teab,
kes teab?
|
T.P.
|
postitati 31.08.05 06:56 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: janz73
Kuidas Audil on lahendatud talvel tühikäigul salongi soojenduse probleem? Kas on miski elektriline soojendus võib peab külmetama kui kliimat pole? Kas
kliima aitab üldse olukorras kus väljas -10 või -20? |
Paraku dislaga nii see on, et kohapeal tiksudes (suure külmaga) jahtub moto kiirelt maha ja sooja annab jälle, kui ringi sõidad. |
Sry natuke OT : endal talvel küll mingit sooja probleemi pole, kõik töötab normaalselt olgu väljas kasvõi - 30C. Kliima iseensest ei ole vist ka see
mis "päästab" pigem see kui umbes või korras sul soojendusradikad jms vidinad on.
|
TiitR2
|
postitati 30.08.05 14:04 |
Tsitaat: | Algselt postitas: janz73
Kuidas Audil on lahendatud talvel tühikäigul salongi soojenduse probleem? Kas on miski elektriline soojendus võib peab külmetama kui kliimat pole? Kas
kliima aitab üldse olukorras kus väljas -10 või -20? |
Paraku dislaga nii see on, et kohapeal tiksudes (suure külmaga) jahtub moto kiirelt maha ja sooja annab jälle, kui ringi sõidad.
|
janz73
|
postitati 30.08.05 12:23 |
Kuidas Audil on lahendatud talvel tühikäigul salongi soojenduse probleem? Kas on miski elektriline soojendus võib peab külmetama kui kliimat pole? Kas
kliima aitab üldse olukorras kus väljas -10 või -20?
|
TiitR2
|
postitati 29.08.05 16:56 |
et siis olen täheldanud selle isendi juures järgmist: pole mingeid lukke, nagu B3/B4/C4-l, pidevalt nelivedu taga, samas jah tõesti kui 1 ratas õhku
jääb, käib see ka tühjalt ringi (erinevalt siis essidest). Veojõukontroll
puudub (dislal see vast ka suht mõttetu, kuna kohapeal ringi saab neid jääl/lumel/kruusal. Talvel saab iseenesest foor ialt ära nobedamalt küll kui
ainult esi- v. tagaveolised. Aga ntx. kruusasel teel järsemasse kurvi võib küll natsa suurema hooga minna (proovitud). Kui midagi veel tahad teada, küsi aga julgesti.
|
janz73
|
postitati 29.08.05 16:18 |
Räägi veel Tiit selle Audi mudeli kohta: milline on quattro variant sellel?
Kas mingeid lukkusid on standardis või lisadena võimalik?
Kas veojõukontroll EDS on peal? Ehk kui teha seda tungraua testi kas siis üks või isegi kaks ratast õhus läheb kohalt? vaata http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=13450
|
TiitR2
|
postitati 29.08.05 11:56 |
...ja veel, mul siis 1,9L TDI 81 KW Q.
|
TiitR2
|
postitati 29.08.05 11:55 |
no nii, ma võin siia lisada ainult oma 3 a. kogemuse....et siis keskmine 50/50 tuleb juba mitu aastat 5,8...6,2. Vot
|
janz73
|
postitati 29.08.05 11:11 |
Käisin täna vaatamas ühte A4 quattrot ja nägin seal originaal tehnilistes andmetes sellist uskumatut numbrit nagu 3,7l sajale 90km/h sõites. Ja
tegemist oli quattro -ga!
Auto ise http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=160316
Seni tuginesin autotalli andmetele, mis näitasid minu meelest palju realistlikemaid andmeid:
http://autotalli.fi/crometapp/product/cars/typesearch/public/item.jsp?order=1&list=18932627DCB018ED2B624147AE4EA528ABDEC9DB&
id=30.15942&cmd=move1&portal=at&.pkg=102031921
Kõigis selle A4 raamatu andmetes oli liiter kütusekulus vähem kui autotalli.fi -s.
Kas keegi sarnase quattro omanik oskab kommenteerida? Ja muide sealsamas A4 raamatus oli ka 66Kw mootoriga quattro andmed ja sellel olid kütusekulud
keskmiselt 1l võrra suuremad.
|