Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 08.09.05 22:25
Tsitaat:
Algselt postitas: janz73
On kellelgi nende elektriliste aftermarket soojendustega koguemusi ka? Mis maksab ja kuidas kestab?

Kirjuta otsingusse webasto või eelsoojendus ja peaks sel teemal juttu leidma küll.
Tsitaat:
Algselt postitas: janz73
Katlakiviga probleeme ei tule?

Miks peaks? Ega sa auto jahutussüsteemi ju ometi kraanivett vala?
janz73

 postitati 08.09.05 14:22
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Paigaldada saab lisasoojendust millele iganes. Üldjuhul on nad mõeldud küll mootori eelsoojenditena, kuid turbodisladel kasutatakse neid vajadusel ka sõidu ajal:
http://soeauto.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=76


On kellelgi nende elektriliste aftermarket soojendustega koguemusi ka? Mis maksab ja kuidas kestab?
Katlakiviga probleeme ei tule?
jan-kos

 postitati 06.09.05 08:03
Tsitaat:
Algselt postitas: rass
minuteada on jankos'i sajal elektriline lisaradikas salongis
Kahjuks minul ei ole seda lisa soojenduse radikat :(
Black

 postitati 01.09.05 22:05
Tsitaat:
Algselt postitas: janz73
Oskab äkki keegi öelda millal ja millistele autodele seda pandi? Saab seda kuidagi VIN koodi või varustuse nimekirja järgi välja lugeda?
Ilmselt saksast toodud autodel ühelgil seda pole...
Ja kui pole siis kas on võimalik hiljem paigaldada...

Saksast toodutel ilmselt pole, kuna Saksamaa pole ka eriline põhjamaa.

Paigaldada saab lisasoojendust millele iganes. Üldjuhul on nad mõeldud küll mootori eelsoojenditena, kuid turbodisladel kasutatakse neid vajadusel ka sõidu ajal:
http://soeauto.cma.ee/index.php?lang=est&main_id=76
rass

 postitati 01.09.05 10:15
minuteada on jankos'i sajal elektriline lisaradikas salongis
janz73

 postitati 01.09.05 10:06
Selles teises teemas kasutaja Black väitis:
"Uutele TDi mootoriga masinatele paigaldatakse põhjamaade varustusega koos ka autonoomne lisasoojendi."

Oskab äkki keegi öelda millal ja millistele autodele seda pandi? Saab seda kuidagi VIN koodi või varustuse nimekirja järgi välja lugeda?
Ilmselt saksast toodud autodel ühelgil seda pole...
Ja kui pole siis kas on võimalik hiljem paigaldada...
TiitR2

 postitati 01.09.05 06:26
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
jutt oli, kes teab, kes teab?:P

See vist.

Seesama...tnx. Black
Black

 postitati 31.08.05 21:31
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
jutt oli, kes teab, kes teab?:P

See vist.
TiitR2

 postitati 31.08.05 12:58
siin mõnda aega oli selle dislade soojaks minemise teema ka, kus räägiti, et tänapäeva dislad on ehitatud nii energia säästlikuks, et kohapeal tiksudes ta lihtsalt kasutab selle vähesegi ise ära. Pöörete tõstmisel ja ringi sõites, aga jääb energiat üle ka muuks.....vms. jutt oli, kes teab, kes teab?:P
T.P.

 postitati 31.08.05 06:56
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: janz73
Kuidas Audil on lahendatud talvel tühikäigul salongi soojenduse probleem? Kas on miski elektriline soojendus võib peab külmetama kui kliimat pole? Kas kliima aitab üldse olukorras kus väljas -10 või -20?

Paraku dislaga nii see on, et kohapeal tiksudes (suure külmaga) jahtub moto kiirelt maha ja sooja annab jälle, kui ringi sõidad.:(


Sry natuke OT : endal talvel küll mingit sooja probleemi pole, kõik töötab normaalselt olgu väljas kasvõi - 30C. Kliima iseensest ei ole vist ka see mis "päästab" pigem see kui umbes või korras sul soojendusradikad jms vidinad on.
TiitR2

 postitati 30.08.05 14:04
Tsitaat:
Algselt postitas: janz73
Kuidas Audil on lahendatud talvel tühikäigul salongi soojenduse probleem? Kas on miski elektriline soojendus võib peab külmetama kui kliimat pole? Kas kliima aitab üldse olukorras kus väljas -10 või -20?

Paraku dislaga nii see on, et kohapeal tiksudes (suure külmaga) jahtub moto kiirelt maha ja sooja annab jälle, kui ringi sõidad.:(
janz73

 postitati 30.08.05 12:23
Kuidas Audil on lahendatud talvel tühikäigul salongi soojenduse probleem? Kas on miski elektriline soojendus võib peab külmetama kui kliimat pole? Kas kliima aitab üldse olukorras kus väljas -10 või -20?
TiitR2

 postitati 29.08.05 16:56
et siis olen täheldanud selle isendi juures järgmist: pole mingeid lukke, nagu B3/B4/C4-l, pidevalt nelivedu taga, samas jah tõesti kui 1 ratas õhku jääb, käib see ka tühjalt ringi:( (erinevalt siis essidest). Veojõukontroll puudub (dislal see vast ka suht mõttetu, kuna kohapeal ringi saab neid jääl/lumel/kruusal. Talvel saab iseenesest foor ialt ära nobedamalt küll kui ainult esi- v. tagaveolised. Aga ntx. kruusasel teel järsemasse kurvi võib küll natsa suurema hooga minna (proovitud:D). Kui midagi veel tahad teada, küsi aga julgesti.
janz73

 postitati 29.08.05 16:18
Räägi veel Tiit selle Audi mudeli kohta: milline on quattro variant sellel?
Kas mingeid lukkusid on standardis või lisadena võimalik?
Kas veojõukontroll EDS on peal? Ehk kui teha seda tungraua testi kas siis üks või isegi kaks ratast õhus läheb kohalt? vaata http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=13450
TiitR2

 postitati 29.08.05 11:56
...ja veel, mul siis 1,9L TDI 81 KW Q.
TiitR2

 postitati 29.08.05 11:55
no nii, ma võin siia lisada ainult oma 3 a. kogemuse....et siis keskmine 50/50 tuleb juba mitu aastat 5,8...6,2. Vot:)
janz73

 postitati 29.08.05 11:11
Käisin täna vaatamas ühte A4 quattrot ja nägin seal originaal tehnilistes andmetes sellist uskumatut numbrit nagu 3,7l sajale 90km/h sõites. Ja tegemist oli quattro -ga!
Auto ise http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=160316

Seni tuginesin autotalli andmetele, mis näitasid minu meelest palju realistlikemaid andmeid:
http://autotalli.fi/crometapp/product/cars/typesearch/public/item.jsp?order=1&list=18932627DCB018ED2B624147AE4EA528ABDEC9DB& id=30.15942&cmd=move1&portal=at&.pkg=102031921

Kõigis selle A4 raamatu andmetes oli liiter kütusekulus vähem kui autotalli.fi -s.
Kas keegi sarnase quattro omanik oskab kommenteerida? Ja muide sealsamas A4 raamatus oli ka 66Kw mootoriga quattro andmed ja sellel olid kütusekulud keskmiselt 1l võrra suuremad.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.3% - SQL: 45.7%]