Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 29.07.20 04:34
Sai vaadatud nüüd, summutiotsad tahmased jah.
Kuna arvestuslik tuhakogus oli 0.70l, siis võib oletada, et arvestuslik eluiga sai täis ja sellepärast lõhuti ära filter. Mõtlesin jube kaval olla, et nullin ära lihtsalt selle 0.70l ja võib-olla saab enam-vähem sõitma auto. Aga nagu Jann juba ütles, siis ei sõda see asi ilma vasturõhuta, tuleb järgmine veakood ja jälle võimsus piiratud.

Lisaks käigukast ka vigane vist, viskab pöörded lakke käiguvahetusel ja tagurdamisel viivitab. Veakoode pole, õlitaset pole kontrollinud veel. Kokkuvõttes pole vist mõtet remontida sellises seisus autot, eks omanik otsustab.
Jann

 postitati 21.07.20 14:11
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Üks Soomest toodud Touareg 3.0TDI BKS, teadmata ajalooga:
Veakood P242F ja kui proovida sõita, siis tuleb lisaks P2002, eelsüütetuli vilgub ja jõudu pole.
G450 küljest olid voolikud lahti võetud, sai tagasi pandud.

Grupp 102 alt esimene aken näitab alati 899 kraadi. Lugenud, et kuvab valesti seal ja pole oluline. Vasturõhud nullis igas asendis, midagi ei muutu.
Grupp 103 alt kõigil võimalikel põhjustel regeneratsioon küsitud.
Grupp 104 alt tuhakogus 0.70L, arvestuslik tahmakogus oli peale voolikute tagasi panemist umbes 35 ja luges vaikselt nulli ennast, mõõdetud kogus nullis.
Mida mõistlik teha alustuseks, silmaga kontrollida filtri sisu olemasolu?


Kui tagant tahmane, hakka parem kohe uut filtrit otsima, siis pole rohkem vaja mõelda. Kas kärg on täitsa puruks või ise lõhutud, nagu Rain ütles. See asi ei toimi ilma normaalse ja ajule loogilise vasturõhuta, kui välja pole kirjutatud.
Rain573

 postitati 21.07.20 05:51
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Üks Soomest toodud Touareg 3.0TDI BKS, teadmata ajalooga:
Veakood P242F ja kui proovida sõita, siis tuleb lisaks P2002, eelsüütetuli vilgub ja jõudu pole.
G450 küljest olid voolikud lahti võetud, sai tagasi pandud.

Grupp 102 alt esimene aken näitab alati 899 kraadi. Lugenud, et kuvab valesti seal ja pole oluline. Vasturõhud nullis igas asendis, midagi ei muutu.
Grupp 103 alt kõigil võimalikel põhjustel regeneratsioon küsitud.
Grupp 104 alt tuhakogus 0.70L, arvestuslik tahmakogus oli peale voolikute tagasi panemist umbes 35 ja luges vaikselt nulli ennast, mõõdetud kogus nullis.
Mida mõistlik teha alustuseks, silmaga kontrollida filtri sisu olemasolu?


Viimaselajal on puuritud tahmafiltrid populaarseks läinud jälle :D
teet82

 postitati 21.07.20 04:08
Üks Soomest toodud Touareg 3.0TDI BKS, teadmata ajalooga:
Veakood P242F ja kui proovida sõita, siis tuleb lisaks P2002, eelsüütetuli vilgub ja jõudu pole.
G450 küljest olid voolikud lahti võetud, sai tagasi pandud.

Grupp 102 alt esimene aken näitab alati 899 kraadi. Lugenud, et kuvab valesti seal ja pole oluline. Vasturõhud nullis igas asendis, midagi ei muutu.
Grupp 103 alt kõigil võimalikel põhjustel regeneratsioon küsitud.
Grupp 104 alt tuhakogus 0.70L, arvestuslik tahmakogus oli peale voolikute tagasi panemist umbes 35 ja luges vaikselt nulli ennast, mõõdetud kogus nullis.
Mida mõistlik teha alustuseks, silmaga kontrollida filtri sisu olemasolu?
teet82

 postitati 13.06.19 04:41
Eile sai proovitud põletada mingi hiina kaabliga ühe C6 filtrit ja ei saanud hakkama. Kas originaal kaabel kuvaks kõik jutud "measuring block" juurde, et ei peaks eraldi selgitusi otsima kuskilt? Ei tegele igapäevaselt sellega ja ei jää meelde ka, et mida mingi 1 või 0 tähendab kuskil, telefoniga samal ajal infot otsida on tüütu.
tl470487

 postitati 14.02.19 11:03
Mitte midagi ei saavutata sellise protektsionismiga - tehakse ilma vajaliku infota ja jäädaksegi tegema! See on üleüldine inimese loomuse käitumismuster. Andekamad liiguvad teadmiste saamisel metoodiliselt ja "probleemilahendajad" otsivad kiireid, hõlpsaid, odavaid-käepäraseid lahendusi. See on alati nii olnud ja kogu keskkonda arvestades on justnimelt see viimaste osakaal kasvutrendis. Kätt ei pane te ette kummalegi grupile - neile, kes õppida tahavad ega ammugi neile, kellel lihtsat lahendust vaja. "Nähtamatu käsi" on selle jaoks olemas ja see töötab alati ning ka see on "lahendus", kui midagi maha põleb.
txxxl

 postitati 14.02.19 05:14
Otse saksast autosid on erinevaid, mõne autoga pole probleeme, mõni on päris hull.
Nagu Jan igas teises postituses ütleb, et tuleb kontrollida enne ostu.
Jann

 postitati 13.02.19 19:17
Tsitaat:
Algselt postitas: txxxl
Tuleb kontrollida enne seisukorda.
Võid siia lisada measuring blocks kanalite 1,99,100,101,102,104,105 logi.
Autot ei ole mõistlik enne kasutada kui filtri viga korda saab.
See põletamine on meelega tehtud keeruline, et autosi maha ei põletataks.
Uuematel on teisugune protseduur kui vanematel.


Ma ei tea palju sina, aga ma olen näinud väga palju mõtlematult manipuleeritud andmetega autosid, et tulukesest lahti saada enne müüki, või siis äkki saab veel natuke sõita. Seega pole vaja siin seda lahti seletada. Seda saasta on nagunii pool Eestit täis. Las asjaga tegelevad inimesed, kes teavad, mida teevad. Mul on tõsiselt kahju inimestest, kellele "väga heas korras" totaalset rämpsu pähe tõmmatakse äärmiselt lolli ja ilusa jutu saatel.
txxxl

 postitati 13.02.19 19:05
Tuleb kontrollida enne seisukorda.
Võid siia lisada measuring blocks kanalite 1,99,100,101,102,104,105 logi.
Autot ei ole mõistlik enne kasutada kui filtri viga korda saab.
See põletamine on meelega tehtud keeruline, et autosi maha ei põletataks.
Uuematel on teisugune protseduur kui vanematel.
Jann

 postitati 13.02.19 14:51
Kui asju ei tea ja valesti hinnata võib juhtuda midagi SELLIST
Veelkord, enne tuleb reaalset olukorda hinnata, kui tuli otsa panna. Mina rohkem ei targuta.
tl470487

 postitati 13.02.19 14:28
Mis protseduuridest käib jutt, mida seal rt lehel ei mainita?

Ei pea ODIS-t selle jaoks kasutama - valik töövahendeid on oluliselt laiem, kasvõi Launch pro, millel nõustaja moodul.
M.Jaaska

 postitati 13.02.19 14:21
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Siis vaatab CR;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration


Jätkuvalt pole kasu. Edc17 puhul tuleb läbida protseduurid enne kui põletana lubaks hakata ja VCDS puhul seda kehva teha, seat puudub juhitud veaotsing. Originaallahendusega palju mugavam toimetada.
tl470487

 postitati 13.02.19 13:19
Järgmine kord, kui neid asju vaatad siis salvesta kõik andmed - siis on millele viidata ja ka arutada.
JaanK

 postitati 13.02.19 13:12
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Olen igast dpf'i põletustega kursis. Lihtsalt ei saa aru miks vdcs ei lase põletada.... Töötan ise teises margiesinduses.


Selle kaabliga sa ei panegi teda põletama. Võimalik, et polegi vaja seda teha, kui arvestuslik ladestunud tuha kogus on limiidi ületanud.
Mine kuhugi, kes oskab need asjad üle vaadata ja hinnata. Vahest võib tahmakale ka "uue elu välja kirjutada", aga enne tuleb olukorraga tutvuda.



Miks annab siis veakoodiks, et dpf clogged?
tl470487

 postitati 13.02.19 13:07
Siis vaatab CR;
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration
Jann

 postitati 13.02.19 12:53
Tsitaat:
Algselt postitas: tl470487
Seda vaatasid?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_(BKS/BMK/BUN)

See kood vaata täpselt üle; ilmselt see(?)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P242F/009263

OBS/NB! Kaabel peab tööma autoriseeritud olekus (verified), et seal coding-II 11 toimetada.

Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Mure A6 Allroad 176kw 2009a 3.0tdi.

Veakoode vaadates näitab viga DPF CLOGGED (koodi peast enam ei mäleta). Kuid mingit tuld põlema ei pane ega miskit. kiirendus on nagu natuke nõrgem kui ennem.

Mõtlesin, et panen dpf'i põletama. aga kõike proovides see ei õnnestunud. Sain niipalju teada ainult, et peaks 15,5g sees olema. Mis iseenesest on üsna minimaalne. Milage real näitas 80km... Paraku muud infot seal polnud. Kui muidugi 104 on õige rida mida vaadata?

Aga kõik õpetused püüdsin läbi proovida mida google andis, kuid tulutu tegevus.
Kasutan VCDS 12.12.0 kaablit.



Kummastki lingist pole selle auto puhul kasu.
tl470487

 postitati 13.02.19 11:48
Seda vaatasid?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/3.0l_V6_TDI_(BKS/BMK/BUN)

See kood vaata täpselt üle; ilmselt see(?)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P242F/009263

OBS/NB! Kaabel peab tööma autoriseeritud olekus (verified), et seal coding-II 11 toimetada.

Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Mure A6 Allroad 176kw 2009a 3.0tdi.

Veakoode vaadates näitab viga DPF CLOGGED (koodi peast enam ei mäleta). Kuid mingit tuld põlema ei pane ega miskit. kiirendus on nagu natuke nõrgem kui ennem.

Mõtlesin, et panen dpf'i põletama. aga kõike proovides see ei õnnestunud. Sain niipalju teada ainult, et peaks 15,5g sees olema. Mis iseenesest on üsna minimaalne. Milage real näitas 80km... Paraku muud infot seal polnud. Kui muidugi 104 on õige rida mida vaadata?

Aga kõik õpetused püüdsin läbi proovida mida google andis, kuid tulutu tegevus.
Kasutan VCDS 12.12.0 kaablit.

Jann

 postitati 13.02.19 09:56
Tsitaat:
Algselt postitas: JaanK
Olen igast dpf'i põletustega kursis. Lihtsalt ei saa aru miks vdcs ei lase põletada.... Töötan ise teises margiesinduses.


Selle kaabliga sa ei panegi teda põletama. Võimalik, et polegi vaja seda teha, kui arvestuslik ladestunud tuha kogus on limiidi ületanud.
Mine kuhugi, kes oskab need asjad üle vaadata ja hinnata. Vahest võib tahmakale ka "uue elu välja kirjutada", aga enne tuleb olukorraga tutvuda.
JaanK

 postitati 13.02.19 07:53
Olen igast dpf'i põletustega kursis. Lihtsalt ei saa aru miks vdcs ei lase põletada.... Töötan ise teises margiesinduses.
mkangur

 postitati 13.02.19 07:45
Kui varasem kogemus antud tegevusega puudub, soovitan mõnda pädevasse remonditöökotta pöörduda. Teevad diagnostikatasu põhiselt seda üldiselt. Muidugi eeldusel, et ta üldse laseb arvutiga enam põletada. Kusagilt maalt tekib kriitiline täituvus, kui arvutiga samuti enam põletada ei saa(loe: pole mõistlik ka dpf uueks kodeerides) ja siis parimal juhul põletad endal auto maatasa :cool: Tee oma valik ise.
JaanK

 postitati 13.02.19 07:25
Mure A6 Allroad 176kw 2009a 3.0tdi.

Veakoode vaadates näitab viga DPF CLOGGED (koodi peast enam ei mäleta). Kuid mingit tuld põlema ei pane ega miskit. kiirendus on nagu natuke nõrgem kui ennem.

Mõtlesin, et panen dpf'i põletama. aga kõike proovides see ei õnnestunud. Sain niipalju teada ainult, et peaks 15,5g sees olema. Mis iseenesest on üsna minimaalne. Milage real näitas 80km... Paraku muud infot seal polnud. Kui muidugi 104 on õige rida mida vaadata?

Aga kõik õpetused püüdsin läbi proovida mida google andis, kuid tulutu tegevus.
Kasutan VCDS 12.12.0 kaablit.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 72.8% - SQL: 27.2%]