Teema ülevaade |
andero123
|
postitati 27.12.18 19:36 |
Tsitaat: | Algselt postitas: andero123
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
See peaks tähendama, et küsitud ja tegelik pritsenurk on liiga erinevad mingil hetkel. Kui pumba ajastus on füüsiliselt paigas, siis näiteks võib
pritsehetke muutev kolb vahel takerduda oma pesas. Arvutiga saab kontrollida liikuvuse sujuvust. ABS-i alt arvutiga vaadates ütleb mida muidu?
|
Katsun lähiajal ära proovida. |
Nüüd natuke juhe koos mul. Mul kaabel nn delphi ds150e. Kuidas ma sellega vaatata saaks?
|
andero123
|
postitati 27.12.18 17:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
See peaks tähendama, et küsitud ja tegelik pritsenurk on liiga erinevad mingil hetkel. Kui pumba ajastus on füüsiliselt paigas, siis näiteks võib
pritsehetke muutev kolb vahel takerduda oma pesas. Arvutiga saab kontrollida liikuvuse sujuvust. ABS-i alt arvutiga vaadates ütleb mida muidu?
|
Katsun lähiajal ära proovida.
|
teet82
|
postitati 27.12.18 16:34 |
See peaks tähendama, et küsitud ja tegelik pritsenurk on liiga erinevad mingil hetkel. Kui pumba ajastus on füüsiliselt paigas, siis näiteks võib
pritsehetke muutev kolb vahel takerduda oma pesas. Arvutiga saab kontrollida liikuvuse sujuvust. ABS-i alt arvutiga vaadates ütleb mida muidu?
|
andero123
|
postitati 27.12.18 10:04 |
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Veakood on loetud millega? |
Hiina kaabliga kahjuks.
|
yanekk
|
postitati 27.12.18 09:43 |
Veakood on loetud millega?
|
andero123
|
postitati 27.12.18 09:19 |
Sõidu ajal viskab vahel esp tule põlema. Ja kustub ära siis . Esp tule süttimisel tõmbab korraks hinge kinni. Ja kui gaasipedaali vabastan ja uuesti
vajutan, siis astub edasi kohe. Käivitamisega probleeme pole, ei külmalt ega soojalt. Oskab keegi nõu anda?
Viskab veakoodi
00550 injection regulation opening valve
- Above upper regulation limit threshold
- intermittent
|