Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
janis21

 postitati 05.10.18 08:41
Hüdrotõukurid pole peale vahetust meetritki sõitnud. Vanadel tõukuritel polnud samuti midagi viga, aga kuna laiali oli, said uued sisse pandud.
Paigaldatud mustad INA tõukurid.
Seega tõukurite ning nukkvõlli vea võib 100% välistada.

Andrec: Ei väida 100% sulle vastu, kuid pole leak down testiga kokku puutunud. Mille poolest too parem? Kui klapp ei peaks, ei oleks ju silindris ka korralikku kompressiooni ?
andrec

 postitati 04.10.18 19:43
Tsitaat:
Algselt postitas: janis21
Klapid läbi ei leki. Täna mõõdetud silindri surved ning kõik on ühtlaselt 29bar.
EGR klapp on suletud asendis kinni.
Kui egr küljes olevat siibrit(mis vaakumiga laseb autot seisma jättes siibri kinni) käsitsi mehaaniliselt natukene sulgeda, ehk sellega piirata sisselaskesse siseneva õhukogust natukene, muutub mootori hääl selliseks nagu peab olema.
Endal mõtteid pole, ehk kellegil mõni idee ?

Survete mõõtmine ei näita reaalselt väga midagi. Tuleks leak down test teha, siis võid 100% öelda kas klapid peavad või ei.
teet82

 postitati 04.10.18 19:20
Oleneb kui ammu on teema autor tõukurid ja nukkvõlli vahetanud. Nendele mootoritele ei tohi panna tavalisi tõukureid, nende jaoks on tugevdatud tõukurid, tavaliselt musta värvi.
urmas256

 postitati 04.10.18 19:10
Oli täpselt sama teema kui ühel tõukuril oli auk sisse kulunud ja nukkvõll ka suht otsas. Samamoodi muutus hääl normaalseks kui seda hooba natuke liigutasin.
janis21

 postitati 04.10.18 17:37
Klapid läbi ei leki. Täna mõõdetud silindri surved ning kõik on ühtlaselt 29bar.
EGR klapp on suletud asendis kinni.
Kui egr küljes olevat siibrit(mis vaakumiga laseb autot seisma jättes siibri kinni) käsitsi mehaaniliselt natukene sulgeda, ehk sellega piirata sisselaskesse siseneva õhukogust natukene, muutub mootori hääl selliseks nagu peab olema.
Endal mõtteid pole, ehk kellegil mõni idee ?
r384n3

 postitati 04.10.18 08:19
Kui nukk ja tõukurid uued ning ikka popsub, siis 1 sisselaske klapp lekib läbi.
janis21

 postitati 03.10.18 12:39
1.9 85kw pd mootor. Põhjuseks häiriv kumin, nagu poksuks tagasi õhupuhastisse.
Muid anomaaliaid ei ole. Arvutiga paistab kõik ok, käivitub hästi, liigub nagu varemgi ning ei suitse.
Vahetatud on nukkvõll koos hüdrotõukuritega, seega nendes viga ei ole. on kellegil mõtteid? Kuskil ühtegi leket ei ole tuvastanud õhuliikumis torustikes.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.4% - SQL: 58.6%]