Teema ülevaade |
kolmelehmajook
|
postitati 03.10.18 14:51 |
Tundub, et see veakood tuli üldse täiesti teise asja pärast. Veaks oli seekord lahtivibreerinud mootoriaju massijuhtme mutikas.
Keerasin ilusti kinni ja sõidab nagu enne.
|
equilibrium
|
postitati 02.10.18 17:44 |
Kontrolli kas kiiruse anduri juhe on terve,
asub õlivardast natuke käigukasti poole.
Juhet liigutad tühikäigul ja saad teada.
TDC signal and engine speed determined by G28
The engine speed sender, in co-operation with the sender
wheel on the crankshaft, supplies a TDC signal to the control
unit for each cylinder.
Substitute function
If engine speed sender G28 is defective, the system activates
an emergency running program for which needle lift sender
G80 supplies a substitute engine speed signal.
In emergency running mode, commencement of fuel injection
is controlled in an open loop only (as opposed to a closed control
loop), injection quantity is reduced and the charge pressure control is
switched off.
If the substitute engine speed signal also fails, the engine is turned off.
|
kolmelehmajook
|
postitati 02.10.18 10:00 |
Võtsin pumba kaane maha, seal see hoob süüdet keerates käib imehästi sekundiks nullist põhja ja tagasi, mustus ka puudus. Samuti kaob VCDSiga ühendus
ära, kui mootor korraks seisma jääb.
Seadsin ka IQ paika, nüüd hoiab töösooja mootoriga 3mg/str, kerge vine ka nüüd taga ja jõudugi veidi juures.
Kahjuks aga antud probleem ära ei kadunud. Veakoodi enam ei viska, lihtsalt jätab pooleks sekundiks auto seisma - näitab eelsüüteküünla tuld ja läheb
edasi nagu polekski midagi juhtunud.
|
kolmelehmajook
|
postitati 02.10.18 07:42 |
Tere
Autoks Audi A4 B5 2000 1.9TDi 81kw AVG
sai nädalavahetusel üks Leedu (~1200km) ots tehtud audiga, eelmine nädal kallasin ka diislilisandit paaki peale mida hakkas mootor päris sujuvalt
tööle.
Nüüd aga eile suutis auto 6km peale ~12 korda sekundiks välja suretada keset sõitu (vilksamisi viskas ka eelsüüteküünla tuld põlema).
Võtsin siis VCDSi ette ja näen, et ajus on veakood: 17971/P1563/005475 - Quantity Adjuster (N146): Lower Limit Reached
Peale seda sõitu hakkas auto isegi tühikäigul korraliku jõnksuga end sekundiks välja suretama ning peale seda jälle kõik korras.
Tühikäik on ka õrnalt lainetama hakanud. Jõudu mootoril kadunud pole, ainult see sekundiks väljasuremine.
Mootor kipub rohkem välja surema, kui on auto kerge kallaku all, sirgelt teepeal olles teeb seda vähem.
Kaabliga vaadates IQ tundub veidi kõrge ka olema, töösooja mootoriga kõik tarbijad maas hoiab 6-7mg/str. Kütusekulu korraliku tallamise peale on
5.6l/100km (6ne quattro).
Kas tegemist peaks olema pumba pealmise kaane all el. potentsiomeetriga, mis seda viga annab?
Kui nii, siis kas enamjaolt on see kodus remonditav asi või peaks spetsialisti poole pöörduma?
|
|