Teema ülevaade |
r384n3
|
postitati 04.10.18 08:22 |
Seda rihmaratast saab tegelikult ka jälgida iga hoolduse aeg. Uuel rattal tõmba valge markeriga üle kummileevendi joon peale. Kui sisemine ja välimine
osa omavahel liikunud on, siis paras aeg kohe ära vahetada.
|
stihl
|
postitati 10.09.18 10:54 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Snooker
täpselt nii oligi
öelge miks selline asi juhtus, kehv hooldus? suur läbisõit (150 000?) |
Hooldus ei muuda asja. (seal on vaid ratta + rihma visuaalne kontroll)
Pigem veel suurem läbisõit, kui 150t.
Või, siis tõesti praak või sh.t häppens, kui Eesti autoga (ja kontrollitava ajalooga) tegu.
Vanad sõdurid ütlevad selle kohta, et pomm kaks korda ühte auku ei kuku, seega ära pabista.
.
|
prj
|
postitati 10.09.18 09:01 |
Korduvatest temperatuuride erinevustest tingitud habrasus... praak...
Tegelikult üsna tavaline asi, mis juhtub, mul endalgi see läbi elatud.
|
Snooker
|
postitati 10.09.18 08:00 |
täpselt nii oligi
öelge miks selline asi juhtus, kehv hooldus? suur läbisõit (150 000?)
|
yanekk
|
postitati 02.09.18 12:58 |
Ei ole sa esimene ega ka viimane kellel see ratas lahkub.
Üldjuhul piisab uuest rattast ja rihmast, et sõit jätkuks.
|
Snooker
|
postitati 02.09.18 12:55 |
max 10km sai remondikohani sõidetud, masin oli nagu vabalthingav… sai miskit veel pihta?
|
jõuvanker
|
postitati 02.09.18 12:48 |
Midagi, uus otsaratas, vbl rihm, pinguti, rullikud. See on väntvõlli väändevõngete summuti e. demfer.
|
Snooker
|
postitati 02.09.18 12:45 |
A4 3.0TDI 180kw 2013a (S-tronic)
Kõige alumine suur ''rihmaratas'' murdus sõidu peal, rihm terve.
https://images.caricos.com/a/audi/2013_audi_a4/images/1280x960/2013_audi_a4_31_1280x960.jpg
Mis mind nüüd ees ootab? Mis peale geneka veel selle rihma all tiirleb?
|