Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
r384n3

 postitati 04.10.18 08:22
Seda rihmaratast saab tegelikult ka jälgida iga hoolduse aeg. Uuel rattal tõmba valge markeriga üle kummileevendi joon peale. Kui sisemine ja välimine osa omavahel liikunud on, siis paras aeg kohe ära vahetada.
stihl

 postitati 10.09.18 10:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Snooker
täpselt nii oligi
öelge miks selline asi juhtus, kehv hooldus? suur läbisõit (150 000?)


Hooldus ei muuda asja. (seal on vaid ratta + rihma visuaalne kontroll)
Pigem veel suurem läbisõit, kui 150t.
Või, siis tõesti praak või sh.t häppens, kui Eesti autoga (ja kontrollitava ajalooga) tegu.
Vanad sõdurid ütlevad selle kohta, et pomm kaks korda ühte auku ei kuku, seega ära pabista.

.
prj

 postitati 10.09.18 09:01
Korduvatest temperatuuride erinevustest tingitud habrasus... praak...
Tegelikult üsna tavaline asi, mis juhtub, mul endalgi see läbi elatud.
Snooker

 postitati 10.09.18 08:00
täpselt nii oligi
öelge miks selline asi juhtus, kehv hooldus? suur läbisõit (150 000?)
yanekk

 postitati 02.09.18 12:58
Ei ole sa esimene ega ka viimane kellel see ratas lahkub.
Üldjuhul piisab uuest rattast ja rihmast, et sõit jätkuks.
Snooker

 postitati 02.09.18 12:55
max 10km sai remondikohani sõidetud, masin oli nagu vabalthingav… sai miskit veel pihta?
jõuvanker

 postitati 02.09.18 12:48
Midagi, uus otsaratas, vbl rihm, pinguti, rullikud. See on väntvõlli väändevõngete summuti e. demfer.
Snooker

 postitati 02.09.18 12:45
A4 3.0TDI 180kw 2013a (S-tronic)

Kõige alumine suur ''rihmaratas'' murdus sõidu peal, rihm terve.

https://images.caricos.com/a/audi/2013_audi_a4/images/1280x960/2013_audi_a4_31_1280x960.jpg

Mis mind nüüd ees ootab? Mis peale geneka veel selle rihma all tiirleb?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]