Teema ülevaade |
r384n3
|
postitati 08.08.18 13:41 |
Ise küsin - ise vastan. Passati juhtmepuus tuli kokkuvõtteks vaid 1 toitejuhe pruunist pistikust valgesse kolida, muus osas juhtmestik sama. Veateated
kustusid, kui spidoplokki veidi arvutiga mudida. Samuti hakkas tööle tahhomeeter. Hetkel vaid ASR tuli veel põleb, kuid sellegi lahendus vaid pumba
kodeeringu muutmises, et enam mootori juhtaju üle can liini ei otsiks(kodeering 00012 asemele 00010 ehk siis diiselmootor ja 5k manuaal ilma can-ita,
kuigi 6k manuaal seal all. pole vast vahet.) Spidos piisas can seadete näppimist nii, et powertrain moodulites(moto aju, abs) enam can-i ei otsiks.
tahho hakkas toimetama, õlirõhk toimima, tasemeandurit enam ei otsi ning abs rikketuli samuti kustus. 17-Instruments alt siis Adaption ch 60 ning
väärtuseks 0 kirjutada.
|
r384n3
|
postitati 31.07.18 13:09 |
Keegi ehk varem kokku puutunud ning säästab paar tundi mu aega. Peale swapi põleb punane õlikann(rõhk olemas, mõõdetud), oil level sensor, tahho ei
tööta, pedaalilülitite signaalid segamini ja esp põleb. Mis juhtmed ajukastis ringi tõsta tuleb et asi toimima saada. Doonorautoks oli 99a passat b5
ning mootor läks 99a a6 c5 peale.
|
|