Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Laitsepikk

 postitati 19.07.18 16:03
Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Mina pooldan eemaldamist. Turbo tervisele juba kasulikum.

Naised saunas rääkisid, et järgmisest aastast pidi asi karmiks minema, ülevaatuse mehed pidavat saama “ime aparaadid” millega näha kas ajus on midagi muudetud. Need tahetakse kõik liiklusest maha saada.
Mina isiklikult selles kahtlen, et 35000 autot lihtsalt vanarauda reas sõidavad.
Jagasin lhtsalt mida kuulsin paar kuud tagasi aga ise endal tekib selle kohta palju vastuargumente. PS enda autol kõik toimib !
Ja andrec ma teeks samamoodi eemaldaksnkui vajadus tekiks.
kas auto ülevaatuselt läbi ei pääse kui see pistik ära sealt peita? ;)
mkb

 postitati 19.07.18 11:25
Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Naised saunas rääkisid, et järgmisest aastast pidi asi karmiks minema, ülevaatuse mehed pidavat saama “ime aparaadid” millega näha kas ajus on midagi muudetud. Need tahetakse kõik liiklusest maha saada.


Seda juttu on keeruline tõsiselt võtta kasvõi seetõttu, et rõõmsalt saab ülevaatust näiteks ilma küljekarpideta sõidukitele, mis on oluliselt lihtsamini "avastatav viga".
andrec

 postitati 19.07.18 09:56
Kõige lihtsam oleks, kui need diislid jääksid ikkagi põllupeal liikumiseks :D

Eestis diisel auto omamine on paras jama. Sõidad 5km tööle ja 5km õhtul koju. Ja enamus aja istud linnavahel ummikus. Sealt need probleemid alguse saavadki. Diisel tahab vähemalt 100km sõitu saada päevas, et ära tasuks.
teet82

 postitati 18.07.18 20:35
Ega nad ei peaks ju vanarauda sõitma, lihtsalt filtri tagasi panemine läheb kordades kallimaks kui selle eemaldamise eest välja käidi. Lisaks siis tuleb võib-olla ka midagi muud korda teha kapoti all, et kohe umbe ei jookseks see filter.
Neid ülevaatuse karmimaks muutumise jutte räägitakse ammu, siiani pole vist midagi reaalselt muutunud. Iseenesest pole vahet, et mida sealt summutist tuleb või mis seal ajus on, väljalaske omavoliline muutmine on seadusega keelatud ja puhtalt selle tõttu võib korduva saada. Käisin hiljuti ühe diisliga ülevaatusel, millel olid katalüsaatorid väga robustselt lahti lõigatud ja tagasi kokku keevitatud, vabalt oleks võinud korduva saada, aga isegi ei mainitud midagi selle kohta. Tehakse lihtsalt tahmatest ja muu ei huvita kedagi, vähemalt siiani veel. Selles mõttes on asi ebaõiglane, et vanadelt bensiinimootoritelt nõutakse üpris rangete normide täitmist, aga oluliselt uurmatel ja kallimatel diislitel lubatakse põhimõtteliselt otsetoruga ringi sõita.
qqaabz

 postitati 18.07.18 19:13
Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Mina pooldan eemaldamist. Turbo tervisele juba kasulikum.

Naised saunas rääkisid, et järgmisest aastast pidi asi karmiks minema, ülevaatuse mehed pidavat saama “ime aparaadid” millega näha kas ajus on midagi muudetud. Need tahetakse kõik liiklusest maha saada.
Mina isiklikult selles kahtlen, et 35000 autot lihtsalt vanarauda reas sõidavad.
Jagasin lhtsalt mida kuulsin paar kuud tagasi aga ise endal tekib selle kohta palju vastuargumente. PS enda autol kõik toimib !
Ja andrec ma teeks samamoodi eemaldaksnkui vajadus tekiks.
andrec

 postitati 18.07.18 07:43
Mina pooldan eemaldamist. Turbo tervisele juba kasulikum.
Laitsepikk

 postitati 17.07.18 19:08
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Mina olen ka seda meelt, et kui on juba selline auto ostetud, siis tuleb uus filter panna, juhul kui arvestuslik eluiga täis ja auto seda küsib. Samas mõned BMW spetsialisti väidavad, et seal on veel varu, lihtsalt tuleb teha arvutiga uue filtri registreerimine ja saab veel vanaga edasi sõita mõnda aega. Kõik need jutud siis juhul, kui viga üldse on selles arvestuslikus tuhakoguses ja kõik muu on korras.

Paljud on kindlasti tühjaks peksnud neid filtreid ja näinud, et kui peen see ehitus seal on. Ei usu eriti, et põlve otsas seda puhtaks saaks pesta kuidagi. Küll on olemas mingid spetsiaalsed seadmed, võib-olla nendega õnnestub, vähemalt sellist teenust mõned pakuvad.


liqui moly aine oli see millega ma pesin. ja tegin seda sellepärast, et lugesin ja uurisin ning oli kiidetud sellist lahendust, muidugi uue vastu ei saa kuid lahendus seegi.. ka läbi puurimisi tehtud.
commodore

 postitati 17.07.18 18:49
Tsitaat:
Algselt postitas: Laitsepikk
kärje eemaldamine siis mõistlikum tegu ja välja progemine auto ajust? ülevaatusel kobisemist ei tule?


Lasin enda autol eemaldada ja sisuliselt järgmine kuu làksin ülevaatusele. Ülevaatusel 0 probleemi. Sama mootor ja 370k sòitnud.
teet82

 postitati 17.07.18 18:38
Mina olen ka seda meelt, et kui on juba selline auto ostetud, siis tuleb uus filter panna, juhul kui arvestuslik eluiga täis ja auto seda küsib. Samas mõned BMW spetsialisti väidavad, et seal on veel varu, lihtsalt tuleb teha arvutiga uue filtri registreerimine ja saab veel vanaga edasi sõita mõnda aega. Kõik need jutud siis juhul, kui viga üldse on selles arvestuslikus tuhakoguses ja kõik muu on korras.

Paljud on kindlasti tühjaks peksnud neid filtreid ja näinud, et kui peen see ehitus seal on. Ei usu eriti, et põlve otsas seda puhtaks saaks pesta kuidagi. Küll on olemas mingid spetsiaalsed seadmed, võib-olla nendega õnnestub, vähemalt sellist teenust mõned pakuvad.
Laitsepikk

 postitati 17.07.18 18:31
kärje eemaldamine siis mõistlikum tegu ja välja progemine auto ajust? ülevaatusel kobisemist ei tule?
Jann

 postitati 17.07.18 18:11
Sest see rikub kärje, isegi kui ta ei pragune, on ta varsti päris kinni. Küll ja veel nähtud.
See ei ole pestav nagu pesu, vaid tuleb uus panna või välja visata ja progeda. Tihti on need pillid 12 tiiru maakerale peale teinud ning pihustid mingi hetk suvaliste kasutatute vastu pistetud, kodeerimisest rääkimata. Sel juhul pole ka uuel dpf-il pikka elu. See on väga tihti tegelikkus nende pre fl c6-te juures.
Laitsepikk

 postitati 17.07.18 18:02
Kuid miks on filtri läbi pesemine halb idee ja miks peale seda filter kindlasti utiil on?
Jann

 postitati 17.07.18 17:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Laitsepikk
Tere. Autoks a6 c6 2008 2.7tdi 132kw ja mure järgmine.. üksaeg sõites hakkas DPF märgutuli põlema, sai siis maanteel uhatud mingi 20 min aga ära see ei kadunud. Järgmisel päeval hakkas mootorituli põlema ja eelsüüte tuli vilkuma, viskasin delphi aparaadi järgi ja andis mulle järgmised veakoodid. auto ka limp modes.

p3135 variable intake manifold, switchover valve, lower stop not reached, permanent
p242F Particle emission filter, overloaded, permanent

DPF on täielikult puhastatud ja pestud, alla tagasi monteerides p242F kui veakood kustutada siis tuleb ca 20 sek pärast tagasi ja hakkab vilkuma eelsüüte tuli, mootorituli püsib mõningad minutid kustus kui seegi tagasi ilmub, kuid p3135 veakood ei hävi kuhugi.

Millega tegu võib olla? Kust viga otsida või millele see p3135 viitab? kas võib olla tegu selle klapiga mida need 2 hooba 1 kummalgil pool mootori peal liigutavad? nõgi või miskit täis? käsitsi liikusid nad küll.. oli ka ketaste pöörlemist kuulda. Olen täiesti ümmargune null autode kohapealt seega sooviks infot millega ennast harida ja probleeme kõrvaldama hakata :)


Ümmargune null ei tee diagnostikat, sest siis tuleb juba päriselt ka teada, mis kapoti all toimub. See, et dpf-i mingi solaga läbi loputasid, on raha raiskamine + lollus ruudus. Nüüd on see kindlasti utiil. Reklaami ohver. Tegelt on pikaajaline arvestuslik ladestunud tuha kogus limiidi ületanud ja tuleb uus filter panna. On ka mõni muu lahendus, kuid andmeid nägemata ma ei saa seda propageerida.
Laitsepikk

 postitati 17.07.18 17:14
Tere. Autoks a6 c6 2008 2.7tdi 132kw ja mure järgmine.. üksaeg sõites hakkas DPF märgutuli põlema, sai siis maanteel uhatud mingi 20 min aga ära see ei kadunud. Järgmisel päeval hakkas mootorituli põlema ja eelsüüte tuli vilkuma, viskasin delphi aparaadi järgi ja andis mulle järgmised veakoodid. auto ka limp modes.

p3135 variable intake manifold, switchover valve, lower stop not reached, permanent
p242F Particle emission filter, overloaded, permanent

DPF on täielikult puhastatud ja pestud, alla tagasi monteerides p242F kui veakood kustutada siis tuleb ca 20 sek pärast tagasi ja hakkab vilkuma eelsüüte tuli, mootorituli püsib mõningad minutid kustus kui seegi tagasi ilmub, kuid p3135 veakood ei hävi kuhugi.

Millega tegu võib olla? Kust viga otsida või millele see p3135 viitab? kas võib olla tegu selle klapiga mida need 2 hooba 1 kummalgil pool mootori peal liigutavad? nõgi või miskit täis? käsitsi liikusid nad küll.. oli ka ketaste pöörlemist kuulda. Olen täiesti ümmargune null autode kohapealt seega sooviks infot millega ennast harida ja probleeme kõrvaldama hakata :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.0% - SQL: 38.0%]