Teema ülevaade |
kolmelehmajook
|
postitati 27.06.18 14:34 |
Vahetasin G28 anduri ära, seis sama, ikka kõiguvad VCDSiga vaadates 600-900 vahemikus.
Keerasin ka pumpa paar mm, peale mida hakkas VCDSiga jälle süüdet nägema. Ilmselgelt ma keerasin süüte tegelt paigast ära, ei tea miks ta mingeid
andmeid üldse näitama hakkas.
Proovisin siis Basic Settingu alt uuesti testida, siis lagises küll paar sekundit ja siis käis jube vaikselt paar sekundit ja nii edasi-tagasi, aga
jällegi reaalselt süütenurka ei näinudki. Duty cycle (cold start valve) kõigub 10 ja 30 vahel.
Andsin gaasi, peale mida kukkusid pöörded nulli ja mootor hakkas hirmasti lagisema, nagu süüde oleks ülivarajane. ~10 sekundi pärast oli tahhomeeter
jälle tagasi ja mootor käis vaikselt.
Endal ideed otsas.
|
kolmelehmajook
|
postitati 27.06.18 09:57 |
VCDS group 1 all:
injected quantity: 5.0-12.0mg/str ja kõigub kogu aeg selles vahemikus
qty adj valve: 20KW ja kõigub kogu aeg
VCDS group 4 all:
spec. start: 2.4btdc ja kõigub veidi
actual start: 0.0btdc ja kogu aeg nullis, vahet pole kas annan gaasi või mitte
cold start valve: 100% ja kogu aeg 100 peal
See koht, kus tühikäigu pihustite korrektsioone vaadata, on kõik nullis lihtsalt.
Üks veider asi, mis tähele panin, on see, et engine speed kõigub kogu aeg 600-900rpm vahel, kuigi reaalsuses mootor käib kogu aeg samal pöördel,
proovin õhtul andurit vahetada.
Samuti tuleb pumbast mingi kahtlane elektriline särin kui tühikäigul käib, gaasi annan siis jääb sekundiks vait, pöörete langemisel tuleb särin
tagasi.
Vahepeal viskab ka 00546 - data wiring faulty veakoodi sisse, aga usun, et see tuleb sellest, et mul immo emulaator vahel.
Käivitusega probleeme pole, vahet pole kas masin seisnud 12 tundi või mõnda aeg tiksunud kohapeal.
Ennako kolb kinni ja lihtsalt sitt juhus? Läbisõitu pumbal peaks olema umbes 600-800k vahemikku, ei usu, et keegi remontind vahepeal.
|
|