Teema ülevaade |
imelyk
|
postitati 04.07.18 16:13 |
tellisis erineva mootorikoodiga tihendi, kui kohale jõuab saab võrrelda. Võibolla kaan kunagi vahetatud ja erinevad kaaned.
|
r384n3
|
postitati 02.07.18 13:36 |
Omal otsisin lammarist madala soonega klapikaane, et asja pidama saada.
|
yanekk
|
postitati 23.06.18 14:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: imelyk
Võtsin eile veel korra lahti ja uurisin ja puurisin uuesti, tundub nagu oleks vale tihend. esiteks tihend ei ulatu kaane soone lõpuni ja otstel on
sees pool 2 ava mis jäävad katmata. Peab otsima sellise tihendi millel need 2 junni olemas. PILT |
Kui esimest korda kokku panid, kas siis ei märganud et vale tihend on?
|
huviline30
|
postitati 23.06.18 12:16 |
Poldi puks jääb pingutuse piirajaks.Uued poldid või kui viitsid nikerdada,siis puks keskelt rauasaega pooleks(1mm lisapingutust) või ca 2mm
silikoonitriip ja lase ennem ära kuivada ikka.
|
imelyk
|
postitati 23.06.18 08:17 |
Võtsin eile veel korra lahti ja uurisin ja puurisin uuesti, tundub nagu oleks vale tihend. esiteks tihend ei ulatu kaane soone lõpuni ja otstel on
sees pool 2 ava mis jäävad katmata. Peab otsima sellise tihendi millel need 2 junni olemas. PILT
|
rainz66
|
postitati 22.06.18 21:18 |
Oli sama mootoriga sama probleem,küll teise auto peal aga viimase nukapuki. Alla ja külgedesse tilk silli ning uus kaas peale-kuiv juba üle aasta! Ei
aidanud vanale kaanele uus tihend ja ka vana ei jäänud silliga pidama. Tuli osta uus kaas..
|
imelyk
|
postitati 21.06.18 11:47 |
Keerasin täna õlikorgi pealt, survet ikka oli ja kork hüppas aga maha pealt ei visanud. Lahtise korgiga hakkas ikka lekkima, seega vist surves
probleemi pole. Algselt hakkas lekkima poldi pesa juurest PILT Hiljem siis nurga poolt ka.
|
wolly
|
postitati 21.06.18 05:29 |
Võib juhtuda selline asi et surve on kõva seal kaane all, siis on pea võimatu seda tihendit pidama saada. Keera õlikork töötava mootoriga maha ja
vaata kas lendab sealt pealt minema või mitte, kui kõik on korras siis peaks lahtine õlikork töötava mootoriga ilusti peal püsima.
|
imelyk
|
postitati 20.06.18 21:32 |
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Originaalis vist ei näita jah eraldi tihendit, vaid tulebki osta koos kaanega. Nagu eespool kirjutasin, siis on kaks erinevat tihendit, see
klapikambrikaane soone sisse minev osa on erineva kõrgusega, loogiliselt on siis ka kaaned ise erinevad. Nii mõnelegi autole on tulnud mitu korda
tellida, sest VIN-i järgi tuleb vale variant. Muidugi võib ka mujalt lekkida, näiteks nukasimmerist või otsapakust, eks tuleb täpsemalt vaadata.
|
Tihendit pakuti ainult ühte sorti, fixus kehitas õlgu ja nemad ei tea et oleks rohkem varjante. Pidi olema originaal ja nn. b osa.
|
imelyk
|
postitati 20.06.18 21:27 |
Lekib jah tihendi ja ploki vahelt, käisin täna erinevate teeninduste vahet ja pakuti erinevaid varjante.
Kas kaan ise võib vigane olla, uus kaan alla 200 euriku veits.Proovisin ka erinevate silikonidega. Tavalise punase ja spets kõrge kuumustaluvusega,
aga ikka hakkas läbi ajama. Arvati ka et vb on karteri tuulutus kinni ja liiga suur surve kambris ja sellepärast pressib välja.
Panen pildi ka sellest kohast mis lekib.
Pilt
|
teet82
|
postitati 20.06.18 15:56 |
Originaalis vist ei näita jah eraldi tihendit, vaid tulebki osta koos kaanega. Nagu eespool kirjutasin, siis on kaks erinevat tihendit, see
klapikambrikaane soone sisse minev osa on erineva kõrgusega, loogiliselt on siis ka kaaned ise erinevad. Nii mõnelegi autole on tulnud mitu korda
tellida, sest VIN-i järgi tuleb vale variant. Muidugi võib ka mujalt lekkida, näiteks nukasimmerist või otsapakust, eks tuleb täpsemalt vaadata.
|
kuno666
|
postitati 20.06.18 15:39 |
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kas nukkvõlli esimese paku ja plokikaane vahelt ei leki? Kaanel tuleks ilmselt veidi ka servasid tagasi lüüa, tavaline et ülepingutamise tulemusena
venitatakse poldiaugud tasapinnast alla. Tihendite kohapealt on ka kaks varianti. Ühel juhul kasutatakse astmega tikkpolte, teisel juhul tavalisi.
|
Kirjas ,et 96kw järelikult pumppihustitega mootor millel on peal plastik kaan. Sellel pole midagi tagasi lüüa ja kinnitused on juba poltidega mitte
nagu vanakooli mootoritel.
Kunagi enda seatil vahetasin ka tihendit ja ei saanud pidama. proovisin mitut erinevat ja lõpuks panin vana tagasi tegin õrnalt hermeetikuga üle ja
siiani kestab. Peale maha on käinud päris mitu korda ja iga kord vanast jamast puhtaks ja uus kiht peale ja tagasi. Kunagi räägiti ,et nendel ongi see
jama kui hakkab tihend lekkima siis ostad uue klapikambri kaane koos tihendiga.
|
QUATTRO
|
postitati 20.06.18 06:52 |
Kas nukkvõlli esimese paku ja plokikaane vahelt ei leki? Kaanel tuleks ilmselt veidi ka servasid tagasi lüüa, tavaline et ülepingutamise tulemusena
venitatakse poldiaugud tasapinnast alla. Tihendite kohapealt on ka kaks varianti. Ühel juhul kasutatakse astmega tikkpolte, teisel juhul tavalisi.
|
teet82
|
postitati 20.06.18 05:25 |
Tihendeid on kahe erineva kõrgusega seda tüüpi mootoritele, tuleks jälgida, et vale ei saa. Teatud nurgakohtadesse tuleb panna silikooni. Kui ikka
lekib, siis võib-olla kaanel mingi defekt juba. Kui tihendil/poltidel on metallpuksid sees, siis see juurde pingutamine ei anna midagi.
|
imelyk
|
postitati 19.06.18 22:00 |
Audil ei saa pidama kambrikaane tihendit. Olen proovinud A-varuosa ja B-varuosa tihendit. Natukene aega peab ja siis hakkab immitsema vasakust nurgast
mootori otsa poolt. Ventikas puhub selle ilusti laiali ka igale pooleEi
julge rohkem ka pingutada muidu keeran plokis olevad keermed ära. Mida peaks tegema? Ette tänades
|