Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
imelyk

 postitati 04.07.18 16:13
tellisis erineva mootorikoodiga tihendi, kui kohale jõuab saab võrrelda. Võibolla kaan kunagi vahetatud ja erinevad kaaned.
r384n3

 postitati 02.07.18 13:36
Omal otsisin lammarist madala soonega klapikaane, et asja pidama saada.
yanekk

 postitati 23.06.18 14:30
Tsitaat:
Algselt postitas: imelyk
Võtsin eile veel korra lahti ja uurisin ja puurisin uuesti, tundub nagu oleks vale tihend. esiteks tihend ei ulatu kaane soone lõpuni ja otstel on sees pool 2 ava mis jäävad katmata. Peab otsima sellise tihendi millel need 2 junni olemas. PILT


Kui esimest korda kokku panid, kas siis ei märganud et vale tihend on?
huviline30

 postitati 23.06.18 12:16
Poldi puks jääb pingutuse piirajaks.Uued poldid või kui viitsid nikerdada,siis puks keskelt rauasaega pooleks(1mm lisapingutust) või ca 2mm silikoonitriip ja lase ennem ära kuivada ikka.
imelyk

 postitati 23.06.18 08:17
Võtsin eile veel korra lahti ja uurisin ja puurisin uuesti, tundub nagu oleks vale tihend. esiteks tihend ei ulatu kaane soone lõpuni ja otstel on sees pool 2 ava mis jäävad katmata. Peab otsima sellise tihendi millel need 2 junni olemas. PILT
rainz66

 postitati 22.06.18 21:18
Oli sama mootoriga sama probleem,küll teise auto peal aga viimase nukapuki. Alla ja külgedesse tilk silli ning uus kaas peale-kuiv juba üle aasta! Ei aidanud vanale kaanele uus tihend ja ka vana ei jäänud silliga pidama. Tuli osta uus kaas..
imelyk

 postitati 21.06.18 11:47
Keerasin täna õlikorgi pealt, survet ikka oli ja kork hüppas aga maha pealt ei visanud. Lahtise korgiga hakkas ikka lekkima, seega vist surves probleemi pole. Algselt hakkas lekkima poldi pesa juurest PILT Hiljem siis nurga poolt ka.
wolly

 postitati 21.06.18 05:29
Võib juhtuda selline asi et surve on kõva seal kaane all, siis on pea võimatu seda tihendit pidama saada. Keera õlikork töötava mootoriga maha ja vaata kas lendab sealt pealt minema või mitte, kui kõik on korras siis peaks lahtine õlikork töötava mootoriga ilusti peal püsima.
imelyk

 postitati 20.06.18 21:32
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Originaalis vist ei näita jah eraldi tihendit, vaid tulebki osta koos kaanega. Nagu eespool kirjutasin, siis on kaks erinevat tihendit, see klapikambrikaane soone sisse minev osa on erineva kõrgusega, loogiliselt on siis ka kaaned ise erinevad. Nii mõnelegi autole on tulnud mitu korda tellida, sest VIN-i järgi tuleb vale variant. Muidugi võib ka mujalt lekkida, näiteks nukasimmerist või otsapakust, eks tuleb täpsemalt vaadata.


Tihendit pakuti ainult ühte sorti, fixus kehitas õlgu ja nemad ei tea et oleks rohkem varjante. Pidi olema originaal ja nn. b osa.
imelyk

 postitati 20.06.18 21:27
Lekib jah tihendi ja ploki vahelt, käisin täna erinevate teeninduste vahet ja pakuti erinevaid varjante.
Kas kaan ise võib vigane olla, uus kaan alla 200 euriku veits.Proovisin ka erinevate silikonidega. Tavalise punase ja spets kõrge kuumustaluvusega, aga ikka hakkas läbi ajama. Arvati ka et vb on karteri tuulutus kinni ja liiga suur surve kambris ja sellepärast pressib välja.
Panen pildi ka sellest kohast mis lekib.
Pilt
teet82

 postitati 20.06.18 15:56
Originaalis vist ei näita jah eraldi tihendit, vaid tulebki osta koos kaanega. Nagu eespool kirjutasin, siis on kaks erinevat tihendit, see klapikambrikaane soone sisse minev osa on erineva kõrgusega, loogiliselt on siis ka kaaned ise erinevad. Nii mõnelegi autole on tulnud mitu korda tellida, sest VIN-i järgi tuleb vale variant. Muidugi võib ka mujalt lekkida, näiteks nukasimmerist või otsapakust, eks tuleb täpsemalt vaadata.
kuno666

 postitati 20.06.18 15:39
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kas nukkvõlli esimese paku ja plokikaane vahelt ei leki? Kaanel tuleks ilmselt veidi ka servasid tagasi lüüa, tavaline et ülepingutamise tulemusena venitatakse poldiaugud tasapinnast alla. Tihendite kohapealt on ka kaks varianti. Ühel juhul kasutatakse astmega tikkpolte, teisel juhul tavalisi.

Kirjas ,et 96kw järelikult pumppihustitega mootor millel on peal plastik kaan. Sellel pole midagi tagasi lüüa ja kinnitused on juba poltidega mitte nagu vanakooli mootoritel.
Kunagi enda seatil vahetasin ka tihendit ja ei saanud pidama. proovisin mitut erinevat ja lõpuks panin vana tagasi tegin õrnalt hermeetikuga üle ja siiani kestab. Peale maha on käinud päris mitu korda ja iga kord vanast jamast puhtaks ja uus kiht peale ja tagasi. Kunagi räägiti ,et nendel ongi see jama kui hakkab tihend lekkima siis ostad uue klapikambri kaane koos tihendiga.
QUATTRO

 postitati 20.06.18 06:52
Kas nukkvõlli esimese paku ja plokikaane vahelt ei leki? Kaanel tuleks ilmselt veidi ka servasid tagasi lüüa, tavaline et ülepingutamise tulemusena venitatakse poldiaugud tasapinnast alla. Tihendite kohapealt on ka kaks varianti. Ühel juhul kasutatakse astmega tikkpolte, teisel juhul tavalisi.
teet82

 postitati 20.06.18 05:25
Tihendeid on kahe erineva kõrgusega seda tüüpi mootoritele, tuleks jälgida, et vale ei saa. Teatud nurgakohtadesse tuleb panna silikooni. Kui ikka lekib, siis võib-olla kaanel mingi defekt juba. Kui tihendil/poltidel on metallpuksid sees, siis see juurde pingutamine ei anna midagi.
imelyk

 postitati 19.06.18 22:00
Audil ei saa pidama kambrikaane tihendit. Olen proovinud A-varuosa ja B-varuosa tihendit. Natukene aega peab ja siis hakkab immitsema vasakust nurgast mootori otsa poolt. Ventikas puhub selle ilusti laiali ka igale poole:oEi julge rohkem ka pingutada muidu keeran plokis olevad keermed ära. Mida peaks tegema? Ette tänades

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.2% - SQL: 41.8%]