Teema ülevaade |
KaurTaelma
|
postitati 23.04.18 18:33 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vajad täpsemat diagnostikat. Võimalik, et tahmaka ummistumine tuli mingi muu detaili, näit. TB süü läbi. Kui sõitmist jätkad, oled jamas. Ja remonti
vii sellisesse kohta, kus teatakse, mida vaadata, teha ja optimaalselt. Asukohta jälle pole, ei soovita kedagi. |
Asukohaks Tallinn
|
Jann
|
postitati 23.04.18 18:24 |
Vajad täpsemat diagnostikat. Võimalik, et tahmaka ummistumine tuli mingi muu detaili, näit. TB süü läbi. Kui sõitmist jätkad, oled jamas. Ja remonti
vii sellisesse kohta, kus teatakse, mida vaadata, teha ja optimaalselt. Asukohta jälle pole, ei soovita kedagi.
|
KaurTaelma
|
postitati 23.04.18 17:34 |
Dpf soot mass calculated oli 30g ja measured oli 40g umbes.
|
KaurTaelma
|
postitati 23.04.18 17:33 |
Niisiis, sain laupäeval mootoritule põlema ilma igasuguste kõrvalmõjudeta.
Pühapäeval oli pikem maantee ots kus märkasin kerget võimsusekadu madalatel pööretel. Ei pööranud väga tähelepanu aga nüüd, esmaspäeval töölt koju
sõites oli jõud täiesti kadunud. Kõrgelt veel oli midagi saada.
Panin siis kaabli sappa ja see mis MIL süütas oli 4794-Mass Air Flow Sensor (G70) P0101 Implausible Signal. Okei, salvestasin ja kustutasin ära.
Läksin väikesele tiirule ja juba paari km pärast läks dpf tuli põlema ja jõud oli täiesti kadunud! mingi 5km pärast kustus dpf ja vilkuma hakkas
eelsüüteküünalde tuli ja mootori tuli samamoodi põles jälle.
Veakoodideks seekord P2002 Particle filter bank 1: malfunction , ja siis veel üks dpf veakood mida ma üles ei kirjutanud kahjuks.
Eks ma ta remonti kuhugi pean viima aga äkki keegi oskab kuskilt otsast mingit nõu anda või kommenteerida pisut seda olukorda, et mis võiks häda olla.
|
|