Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
testaudi28

 postitati 05.03.18 16:52
Mingi Delfi diagnostika suhtes ei ole mõtet nii kriitiline olla. Siiski parem kui niisama veakoodi jõllitada.
Teise N290 proovimine ja oligi asi teada.
Jann

 postitati 28.02.18 16:16
Selleks pead minema kohta, kus vaadatakse móni asi silmaga, móni arvutiga üle ja öeldakse, mis ja kuidas. Siit niimoodi mingi delfi diagnostiku póhjal 100% kindlat öelda ei saa. Vóimalik, et on n290 vigane aga vóibolla ka mitte.
testaudi28

 postitati 28.02.18 16:03
Uuriks, et mis andurit täpsemalt nüüd vahetada võiks.
Veakood näitab madalat kütuserõhku ja suurt kõikumist. Sama väärtusega kõigub ka fuel quantity solenoid valve. Kas viga on selles nö klapis, või paneb midagi muud selle kõikuma/reguleerima edasi tagasi?

Autol minek korralik. Kohapeal lainetust ka tunda.
Mingit teemat ka siin lugesin kellel nii välja surnud on, aga sooviks tarkadelt kinnitust veel, mis see täpselt olla võiks, mida vahetada.

Siin link graafikute vaatamiseks,

http://docdro.id/FBdjrPc

Tänud ette

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.6% - SQL: 65.4%]