Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tarts

 postitati 17.09.05 19:41
Tsitaat:
Algselt postitas: V200
Aga nali naljaks, chipi paigaldamine siiski võib mootori töökindlust ja vastupidavust vähendada. Palju sõltub muidugi konkreetsest mootorist ja kasutajast ka.
Või on siin foorumis palju neid, kes saavad öelda, et sõidavad juba näiteks viis aastat iga päev chipitud mootoriga autoga ja mootoriga probleeme pole olnud ja pole ka? Lihtsalt huvist küsin.


mida nimetada probleemiks? kas probleem on kõver keps, purunenud nukkvõll....
või on iga kapoti all tehtav protseduur probleemi kõrvaldamine, kui jah, siis palju on neid kes orig softiga viis aastat kapoti avamata sõidavad??? :P
V200

 postitati 12.09.05 21:12
Tsitaat:
Algselt postitas: reps007
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: reps007
tahax kaa chipi panna aga räägiti et see pidi mootori ära tapma
kas on olemas mingit vahepealset mis nagu mootorist viimast välja ei võta
2,5 tdi 103kw

Gaasipedaaliga saad ka pärast chippimist regullida, kas tapad mootorit või ei. Seda saab muide ka originaalsoftiga väga edukalt teha.


mis moodi kus kohas seda teha saab


Et mismoodi ja kus kohas originaalsoftiga autol mootorit tappa saab? :D Igas kohas saab. Tuleb ikka seesamune gaasipedaal võimalikult põranda lähedal hoida. :D

Aga nali naljaks, chipi paigaldamine siiski võib mootori töökindlust ja vastupidavust vähendada. Palju sõltub muidugi konkreetsest mootorist ja kasutajast ka.
Või on siin foorumis palju neid, kes saavad öelda, et sõidavad juba näiteks viis aastat iga päev chipitud mootoriga autoga ja mootoriga probleeme pole olnud ja pole ka? Lihtsalt huvist küsin.
Jürarrak

 postitati 12.09.05 19:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: reps007
tahax kaa chipi panna aga räägiti et see pidi mootori ära tapma
kas on olemas mingit vahepealset mis nagu mootorist viimast välja ei võta
2,5 tdi 103kw

Gaasipedaaliga saad ka pärast chippimist regullida, kas tapad mootorit või ei. Seda saab muide ka originaalsoftiga väga edukalt teha.


Chip ei tapa mootorit ära. Tapab tuning box. Vahe neil selles, et chip kasutab kõiki ajju tulevaid parameetreid ära sarnasel nagu org soft, kuid tuning box on mõeldud ühe parameetri ära petmiseks, mille tulemusena mootor mõningase aja pärast reeglina järgi annab. Parameetriteks ntx õhk, segu.
reps007

 postitati 12.09.05 18:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: reps007
tahax kaa chipi panna aga räägiti et see pidi mootori ära tapma
kas on olemas mingit vahepealset mis nagu mootorist viimast välja ei võta
2,5 tdi 103kw

Gaasipedaaliga saad ka pärast chippimist regullida, kas tapad mootorit või ei. Seda saab muide ka originaalsoftiga väga edukalt teha.


mis moodi kus kohas seda teha saab
Black

 postitati 11.09.05 22:37
Tsitaat:
Algselt postitas: reps007
tahax kaa chipi panna aga räägiti et see pidi mootori ära tapma
kas on olemas mingit vahepealset mis nagu mootorist viimast välja ei võta
2,5 tdi 103kw

Gaasipedaaliga saad ka pärast chippimist regullida, kas tapad mootorit või ei. Seda saab muide ka originaalsoftiga väga edukalt teha.
reps007

 postitati 11.09.05 21:25
tahax kaa chipi panna aga räägiti et see pidi mootori ära tapma
kas on olemas mingit vahepealset mis nagu mootorist viimast välja ei võta
2,5 tdi 103kw
Jürarrak

 postitati 07.07.05 06:49
Selline info siis:
1,9TDI 81kw (1997-2004)
1,9TDI 85kw (2001-2004)
1,9TDI 96kw (2001-2004)

'98 saabki olla vaid 81kw, mootoritähis AFN
ICE

 postitati 06.07.05 22:22
TiitR2: võimalik, sest hinnakiri aastaid ei anna vaid võimsused.
TiitR2

 postitati 06.07.05 22:08
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Mitu kw originaalis?

krt ega sellel C5 1,9 mootoril üle ega alla 81 KW- vist polnudki.


Alla 81kw pole jah, kuid lisaks veel 85kw ja 96kw versioonid olemas

pagan, tean küll selliste KW-dega diisel mootoreid, kuid `98a. A6-l peal pole neid täheldanud, uuematel A4 (ja vb. ka A6) küll jah.
CarlosSQ

 postitati 06.07.05 21:37
Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Täpselt, 3 erinevat 1,9 diislit on.
Et millisega neist tegu siis, saaks ka pakkumise teha.


palju võiks maksta 1.9 tdi 66 kw 93 aasta.
ICE

 postitati 06.07.05 16:02
Täpselt, 3 erinevat 1,9 diislit on.
Et millisega neist tegu siis, saaks ka pakkumise teha.
Jürarrak

 postitati 06.07.05 14:41
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Mitu kw originaalis?

krt ega sellel C5 1,9 mootoril üle ega alla 81 KW- vist polnudki.


Alla 81kw pole jah, kuid lisaks veel 85kw ja 96kw versioonid olemas
Jürarrak

 postitati 06.07.05 14:39
Wettaraueri toodang on päris hea

Chip tuning

Sealt leitavad ka ligikaudsed hinnad. Eestis vahendab seda Jap Autos Lembo Võsa
TiitR2

 postitati 06.07.05 14:38
Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Mitu kw originaalis?

krt ega sellel C5 1,9 mootoril üle ega alla 81 KW- vist polnudki.
ICE

 postitati 06.07.05 14:00
Mitu kw originaalis?
XraunoX

Depicts mood of post postitati 06.07.05 12:04
Et tahaks audile soetada chipi äkki keegi oskab soovitada
A6 98a 1,9tdi

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.0% - SQL: 46.0%]