Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 17.02.18 11:10
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
Pealkiri: 3.0 176kw Q7 max tühikäigupöörded 3900?
Tere,avastasin siis sellise anomaalia! On see normaalne? Rohkem lihtsalt ei lähe! Tahhokal peal 6000?? Või olen mina millegist valesti aru saanud? Limp modes ei ole,vcds näitab ainult pisivigu mis ei ole mootoriga seotud!

Mootori tühikäik on väga konkreetne tehniline mõiste ja selle normaalväärtus on laias laastus 700-1000RPM vahel. See on väikseim pöörlemissagedus, mille juures mootor veel ühtlaselt töötada suudab. Kohe, kui paremat pedaali puudutad, ei ole tegu enam tühikäiguga. Vabakäigul (automaadi P/N) tuuritamine ei ole tühikäik!

See ei ole tähenärimine, see on põhimõtteline eksimus tehnilise terminoloogia vastu.
jokerAudi

 postitati 12.02.18 13:41
Tsitaat:
Algselt postitas: eeroh
Lahe teema risustamine...
Uuematel automaatkäigukastiga autodel on minuteada kõigil neutraali/pargi peal mootori pöörded piiratud.
See on tehtud koormuseta töötava mootori ja ka automaatkäigukasti kaitsmiseks.
Lisaks on mootori töö juhtimine välja töödatud liikumisele orjenteerituna ning kohal seistes puudub info kiiruse, ülekande (mis käik sees on) ja veel suure hulga asjade kohta.
Seega on ära piiratud, et jama ennetada.
Kusjuures mingil MB AMG-l oli nii lahedalt tehtud, et korra-kaks said gaasi vajutada ja siis piiras tuntavalt ära.



Selleks ei pea olema automaatkast, ka manuaalid ei taha minna kuigi kõrgele. VAG-i kohta ei mäleta, aga nt Honda diisel, manuaal kohapeal gaasi andes üle 4000rpm ei lase mootorit.
eeroh

 postitati 11.02.18 21:18
Lahe teema risustamine...
Uuematel automaatkäigukastiga autodel on minuteada kõigil neutraali/pargi peal mootori pöörded piiratud.
See on tehtud koormuseta töötava mootori ja ka automaatkäigukasti kaitsmiseks.
Lisaks on mootori töö juhtimine välja töödatud liikumisele orjenteerituna ning kohal seistes puudub info kiiruse, ülekande (mis käik sees on) ja veel suure hulga asjade kohta.
Seega on ära piiratud, et jama ennetada.
Kusjuures mingil MB AMG-l oli nii lahedalt tehtud, et korra-kaks said gaasi vajutada ja siis piiras tuntavalt ära.
rainz66

 postitati 11.02.18 19:13
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
kuule perekool,maga kaineks! Oli lihtne küsimus ? nahh sa vingud! Küsisin lihtsalt kuna tõesti ei teadnud seda! Miks peaks kohapeal nii palju gaasitama-sellepärast et ülevaatus tulemas ja tahtsin lihtsalt näha palju tahmab! Seal vajutatakse lapats põhja ja kui õigeid pöördeid ei saa siis saadetakse nahh! Ei käi ülevaatustel mütsiga löömas! Ja muidugi ei tulnud selle peale ,et kui tahhoka peal on fking 6000 numbrites siis ei peagi sinnani kunagi välja minema!Saksa geeniused ,kes selle fantastilise auto välja mõtlesid kindlasti kirjutasid 6000 sinna tahhoka peale sellepärast et üks loll saaks küsida ja selleprast sõimata saada! Kurat,kui inimene ei tea midagi siis ta küsib targemate käest! Selleks ju see foorum ongi! Aga mingid onanistid kukuvad perekoolist jahuma! Raisk,sellised pihkurid teevad hinge täis!


Vóta tilk palderjani ja rahune, vanem inimene juba, saad veel südari vói miskit. Täida oma profiil ära, ennem, kui kóvemaid sónavótte korraldad. Meil siin nii kombeks, see pole mingi Delfi. Enamus euro5 audisid ja muid vage ei lähe kohapeal üle 2500 pöörde. Ja ongi tore ju.
Rohkem sa ei peagi teadma.
okok,võtsin 100 grammi! Läksin vähe käima jah,sry!Olen vanakooli iseloomuga ja kõvatajad ja ilkkujad on mulle vastunäidutatud! Tänud vastajatele! NB,66 ei ole vanus!;)
Amadeus

 postitati 11.02.18 12:06
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
... Miks peaks kohapeal nii palju gaasitama-sellepärast et ülevaatus tulemas ja tahtsin lihtsalt näha palju tahmab! Seal vajutatakse lapats põhja ja kui õigeid pöördeid ei saa siis saadetakse nahh! Ei käi ülevaatustel mütsiga löömas! Ja muidugi ei tulnud selle peale ,et kui tahhoka peal on fking 6000 numbrites siis ei peagi sinnani kunagi välja minema!Saksa geeniused ,kes selle fantastilise auto välja mõtlesid kindlasti kirjutasid 6000 sinna tahhoka peale sellepärast et üks loll saaks küsida ja selleprast sõimata saada!...


Ülevaatuse onud lepivad sellega ja ei saada kedagi kuhugi s.t. mõõdavad nii nagu saavad. Paraku meie maal tehtavate moodsate diislite heitgaasitest on ajale jalgu jäänud ja on isegi siilile selge, et selline K-väärtuse mõõtmine on jama ja adekvaatset pilti ei anna. Õnneks liigume kah moodsa maailma suunas s.t. testmeetodid on lähiajal muutumas. Ükski moodsam saksa diisel ei tee tehaseseades tühikäigul üle 2500 pöörde, nii ongi ja peabki olema. 3900 pööret on imelik, ilmselt on tarkvara ebaproffesionaalselt torgitud. Seega mine ülevaatusele ja ära murra oma pead sellega.
Jann

 postitati 11.02.18 07:11
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
kuule perekool,maga kaineks! Oli lihtne küsimus ? nahh sa vingud! Küsisin lihtsalt kuna tõesti ei teadnud seda! Miks peaks kohapeal nii palju gaasitama-sellepärast et ülevaatus tulemas ja tahtsin lihtsalt näha palju tahmab! Seal vajutatakse lapats põhja ja kui õigeid pöördeid ei saa siis saadetakse nahh! Ei käi ülevaatustel mütsiga löömas! Ja muidugi ei tulnud selle peale ,et kui tahhoka peal on fking 6000 numbrites siis ei peagi sinnani kunagi välja minema!Saksa geeniused ,kes selle fantastilise auto välja mõtlesid kindlasti kirjutasid 6000 sinna tahhoka peale sellepärast et üks loll saaks küsida ja selleprast sõimata saada! Kurat,kui inimene ei tea midagi siis ta küsib targemate käest! Selleks ju see foorum ongi! Aga mingid onanistid kukuvad perekoolist jahuma! Raisk,sellised pihkurid teevad hinge täis!


Vóta tilk palderjani ja rahune, vanem inimene juba, saad veel südari vói miskit. Täida oma profiil ära, ennem, kui kóvemaid sónavótte korraldad. Meil siin nii kombeks, see pole mingi Delfi. Enamus euro5 audisid ja muid vage ei lähe kohapeal üle 2500 pöörde. Ja ongi tore ju.
Rohkem sa ei peagi teadma.
joffe

 postitati 11.02.18 03:43
Võta asja rahulikult! Vaata, palju sul spidomeetril kiiruse numbrid on ja ehk taipad pointi.
rainz66

 postitati 11.02.18 01:50
kuule perekool,maga kaineks! Oli lihtne küsimus ? nahh sa vingud! Küsisin lihtsalt kuna tõesti ei teadnud seda! Miks peaks kohapeal nii palju gaasitama-sellepärast et ülevaatus tulemas ja tahtsin lihtsalt näha palju tahmab! Seal vajutatakse lapats põhja ja kui õigeid pöördeid ei saa siis saadetakse nahh! Ei käi ülevaatustel mütsiga löömas! Ja muidugi ei tulnud selle peale ,et kui tahhoka peal on fking 6000 numbrites siis ei peagi sinnani kunagi välja minema!Saksa geeniused ,kes selle fantastilise auto välja mõtlesid kindlasti kirjutasid 6000 sinna tahhoka peale sellepärast et üks loll saaks küsida ja selleprast sõimata saada! Kurat,kui inimene ei tea midagi siis ta küsib targemate käest! Selleks ju see foorum ongi! Aga mingid onanistid kukuvad perekoolist jahuma! Raisk,sellised pihkurid teevad hinge täis!
stihl

 postitati 10.02.18 16:48
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
Tere,avastasin siis sellise anomaalia!


Perekooli kasutajad on avastanud audifoorumi.
Järgmisena tuleb ilmselt küsimus, et õhtul on auto seest soe, panen seisma ja hommikul ikka seest külm, kuigi uksetihendid on korras. Kas peab tihendid vahetama?
Anomaalia!

.
100

 postitati 10.02.18 15:28
Miks peaks kohapeal töötades 3900 pööret vaja minema?
yanekk

 postitati 10.02.18 15:18
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
et siis ei peagi kohapeal rohkem minema? Või v6 pöörded ongi 3900 piiratud? See mu esimene v6 diisel!


Õnneks on targemad pead juba eos keelanud selle, teades et mõni "tark" selle mootori muidu lõhki laseb.
Leopold661

 postitati 10.02.18 15:05
Tsitaat:
Algselt postitas: rainz66
et siis ei peagi kohapeal rohkem minema? Või v6 pöörded ongi 3900 piiratud? See mu esimene v6 diisel!

Vahet pole mis diisel, 6000 pööret ei pea ja ei lähe ükski diisel auto.
rainz66

 postitati 10.02.18 14:38
et siis ei peagi kohapeal rohkem minema? Või v6 pöörded ongi 3900 piiratud? See mu esimene v6 diisel!
mkb

 postitati 10.02.18 14:20
Ei ole mingit anomaaliat.
rainz66

 postitati 10.02.18 14:07
Tere,avastasin siis sellise anomaalia! On see normaalne? Rohkem lihtsalt ei lähe! Tahhokal peal 6000?? Või olen mina millegist valesti aru saanud? Limp modes ei ole,vcds näitab ainult pisivigu mis ei ole mootoriga seotud!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.5% - SQL: 38.5%]