Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Laitsepikk

 postitati 16.01.18 20:24
Mul natukene keeruline neid voolikuid ja klappe testida, väljas pakasega pole see kõige mugavam ja pole ühtegi sooja kohta kuhu varju pugeda.. Mis muidu kogu selle probleemi lahendamine maksaks? miinimum hind mis tuleks ja maksimum kõige hullemal juhul?
Jann

 postitati 16.01.18 17:02
Käi üle kogu vaakumliin, tihti on voolikud puruks, narmendavad jne. Testi ka turbo geomeetria membraani korrasolekut (teine voolik otsa ja imed keele külge kinni, kui püsib, on ok). Muidugi ka eelpool toodud asjad.


http://i40.tinypic.com/2dkbkg6.jpg
mkangur

 postitati 16.01.18 08:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Laitsepikk
Selge. Tänan vastamast ja püüan käia diagnostikast läbi. :)


Ilmselt on siiski geomeetria viga jah aga soovitan ka tandempumba vaakumi poole üle vaadata.
See tüüpviga neil (vaakumi enda ühendust hakkab alguses lekkima ning siis juba loksuma ja ei hoia enam vaakumit, millega halvenevad ka märgatavalt pidurid ! ).

Geomeetria poolt on samuti lihtne testida, kui vnt hoob liigub ilusasti terves vahemikus siis geomeetriast viga ei ole mõtet otsida.
Laitsepikk

 postitati 15.01.18 21:02
Selge. Tänan vastamast ja püüan käia diagnostikast läbi. :)
andrec

 postitati 15.01.18 21:00
Jah, aju läheb Limp Mode.
Laitsepikk

 postitati 15.01.18 20:58
Kas see selgitab ka seda, et käib kehvasti edasi? Proovisin sõbra autot.. sama mootor ja tema oma 2x paremini astub.
andrec

 postitati 15.01.18 20:41
Turbo geomeetria kinni! Või geomeetria juhtimisega probleemid (solenoid vigane, vaakumvoolikud katki).
Diagnostikasse ja viga selgitatakse välja.
Laitsepikk

 postitati 15.01.18 20:36
Tere kõikidele liikmetele. Olen võrdlemisi värske Audi omanik, masinaks C5 2003 1.9Tdi 96 kW. Nimelt on häda turboga, kaob ära üldjuhul kas keskmiselt kiirendades või kui püüad vähe jõudsamalt kiirendada kiirteele. Seda juhtub nii leige mootoriga kui ka sooja mootoriga, mäkketõusud ka ei meeldi. Ning kui turbo ära kaob siis sõites kasvõi 120km/h ja ei lähe ilma turbota mitte kuhugi, annad gaasi siis ei midagi, nagu pooks kinni midagi kuskil või vahel tunne, et ei saaks kütust vms, sest mootor peaks ju ikka jaksama edasi käia ka ilma turbota? raske nüüd seda osa seletada aga kui sõidad 120 km/h siis hoiad gaasipedaali ühes asendis, et hoida kiirust.. ja kui vajutad siis kiirus langeb ja ei mingit minekut.. ja kui lased gaasi samale tasemele nagu hoiaks seda kiirust siis natukene justkui nügiks see mootor aga väiksem tõusukene ja siis jänesedki lippavad mööda. ( olen autode kohalt sama tumba nagu leibur raketitööstuses ) Ehk on keegi kokkupuutunud ja oskab aidata.. :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.3% - SQL: 52.7%]