Teema ülevaade |
prj
|
postitati 19.11.17 19:26 |
Nuvot, siis pääsesid lihtsalt seekord, uus külge ja sõit jätkub. Ma eeldasin, et pumba rihmale ikka pilgu peale heitsid, aga jah... see kõige odavam
võimalikest vigadest
|
qqaabz
|
postitati 19.11.17 16:04 |
Originaal rihm oli peal alles 348tuh kestis siis - https://www.upload.ee/image/7678612/DF83CCAC-ED7B-461E-8673-A757E5DD0F6D.jpeg
|
qqaabz
|
postitati 19.11.17 15:15 |
Asi selge, läksin garaazi alla, pumbarihmal kōik hambad maas. Lisan ka hiljem pildi. Tänud Jann. ja prj
|
qqaabz
|
postitati 19.11.17 14:34 |
Tegin siis uue logi kiirendusega ja mõlemad klapid ja pump.
https://www.upload.ee/image/7678253/F6DD65E1-77BC-4C27-A8DF-B8C187D94427.jpeg
https://www.upload.ee/image/7678256/B5AF78A0-3F18-4245-93DB-60C03A0A97D0.jpeg
https://www.upload.ee/image/7678265/18C0DBAF-C4FF-4DFA-8411-C206126D1DFE.jpeg
|
qqaabz
|
postitati 19.11.17 13:17 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Sest ta läheb avariire˛iimi ja juhib ainult ühe klapiga peale seda (latirõhu klapiga).
Aga selle pealt ei saa mitte kuidagi järeldada, mis seal vigane on, sample rate liiga aeglane.
Võid ära vahetada pumba küljes oleva klapi. Logi võiks teha kolmanda käiguga kiirendades ning logida vähem asju, et sample rate normaalne oleks.
|
Hiljem teen uue logi, panen kiirenduse ka peale, panen klappide töö ja pumba surve siis.
Kas pumba küljes olev klapp on koodiga - 059906457 ?
|
prj
|
postitati 19.11.17 13:11 |
Sest ta läheb avariire˛iimi ja juhib ainult ühe klapiga peale seda (latirõhu klapiga).
Aga selle pealt ei saa mitte kuidagi järeldada, mis seal vigane on, sample rate liiga aeglane.
Võid ära vahetada pumba küljes oleva klapi. Logi võiks teha kolmanda käiguga kiirendades ning logida vähem asju, et sample rate normaalne oleks.
|
qqaabz
|
postitati 19.11.17 13:06 |
Lisan ka logi https://www.upload.ee/image/7677905/BD7A13F3-0B58-4FB9-A91B-8A36FAFEBDBC.jpeg
Miks lööb control valve avariisse mineku ajal 5,1%, kui auto seisab siis näitab ta samuti 5,1%, see klapp tundub minu silmis vigane, see ongi N290 ?
Kohe kaob ka pumba surve .
|
qqaabz
|
postitati 19.11.17 13:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kas üks klappidest vigane või siis on süsteem metallipuru täis ning vahetusse lähevad kõik pihustid ja kõrgsurvepump. |
N290 või N276 ?
|
prj
|
postitati 19.11.17 12:58 |
Kas üks klappidest vigane või siis on süsteem metallipuru täis ning vahetusse lähevad kõik pihustid ja kõrgsurvepump.
|
Jann
|
postitati 19.11.17 12:55 |
N290 on tõesti tihti vigane, enne aga kontrolli hammasrihm üle.
|
qqaabz
|
postitati 19.11.17 12:40 |
001495 - Fuel pressure regulation
P-1063-004- Control range not reached - MIL ON
Auto käitub sedasi, et kohapeal käies mootor lainetab, eelsüüteküünla tuli vilgub, mingi 2min ja siis käib korralikult. Kustutada vead ja proovida
siis 2700pööret ja lööb Limp mode.
Kas viga N290 kõrgesurve pumba küles olev fuel metering valve, kuskil postituses lugesin, et see pidavat tüüpviga 165kw olema, kasutaja vedru mainis
kuskil postituses.
Kui hiljem saan siis lisan ka logi, mina ise lugesin logist välja, et see sama klapp ei käitu nagu korralikult.
|
|