Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 19.11.17 19:26
Nuvot, siis pääsesid lihtsalt seekord, uus külge ja sõit jätkub. Ma eeldasin, et pumba rihmale ikka pilgu peale heitsid, aga jah... see kõige odavam võimalikest vigadest :)
qqaabz

 postitati 19.11.17 16:04
Originaal rihm oli peal alles 348tuh kestis siis - https://www.upload.ee/image/7678612/DF83CCAC-ED7B-461E-8673-A757E5DD0F6D.jpeg
qqaabz

 postitati 19.11.17 15:15
Asi selge, läksin garaazi alla, pumbarihmal kōik hambad maas. Lisan ka hiljem pildi. Tänud Jann. ja prj
qqaabz

 postitati 19.11.17 14:34
Tegin siis uue logi kiirendusega ja mõlemad klapid ja pump.

https://www.upload.ee/image/7678253/F6DD65E1-77BC-4C27-A8DF-B8C187D94427.jpeg
https://www.upload.ee/image/7678256/B5AF78A0-3F18-4245-93DB-60C03A0A97D0.jpeg
https://www.upload.ee/image/7678265/18C0DBAF-C4FF-4DFA-8411-C206126D1DFE.jpeg
qqaabz

 postitati 19.11.17 13:17
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Lisan ka logi https://www.upload.ee/image/7677905/BD7A13F3-0B58-4FB9-A91B-8A36FAFEBDBC.jpeg

Miks lööb control valve avariisse mineku ajal 5,1%, kui auto seisab siis näitab ta samuti 5,1%, see klapp tundub minu silmis vigane, see ongi N290 ?

Sest ta läheb avariire˛iimi ja juhib ainult ühe klapiga peale seda (latirõhu klapiga).
Aga selle pealt ei saa mitte kuidagi järeldada, mis seal vigane on, sample rate liiga aeglane.

Võid ära vahetada pumba küljes oleva klapi. Logi võiks teha kolmanda käiguga kiirendades ning logida vähem asju, et sample rate normaalne oleks.


Hiljem teen uue logi, panen kiirenduse ka peale, panen klappide töö ja pumba surve siis.
Kas pumba küljes olev klapp on koodiga - 059906457 ?
prj

 postitati 19.11.17 13:11
Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Lisan ka logi https://www.upload.ee/image/7677905/BD7A13F3-0B58-4FB9-A91B-8A36FAFEBDBC.jpeg

Miks lööb control valve avariisse mineku ajal 5,1%, kui auto seisab siis näitab ta samuti 5,1%, see klapp tundub minu silmis vigane, see ongi N290 ?

Sest ta läheb avariire˛iimi ja juhib ainult ühe klapiga peale seda (latirõhu klapiga).
Aga selle pealt ei saa mitte kuidagi järeldada, mis seal vigane on, sample rate liiga aeglane.

Võid ära vahetada pumba küljes oleva klapi. Logi võiks teha kolmanda käiguga kiirendades ning logida vähem asju, et sample rate normaalne oleks.
qqaabz

 postitati 19.11.17 13:06
Lisan ka logi https://www.upload.ee/image/7677905/BD7A13F3-0B58-4FB9-A91B-8A36FAFEBDBC.jpeg

Miks lööb control valve avariisse mineku ajal 5,1%, kui auto seisab siis näitab ta samuti 5,1%, see klapp tundub minu silmis vigane, see ongi N290 ? Kohe kaob ka pumba surve .
qqaabz

 postitati 19.11.17 13:02
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kas üks klappidest vigane või siis on süsteem metallipuru täis ning vahetusse lähevad kõik pihustid ja kõrgsurvepump.


N290 või N276 ?
prj

 postitati 19.11.17 12:58
Kas üks klappidest vigane või siis on süsteem metallipuru täis ning vahetusse lähevad kõik pihustid ja kõrgsurvepump.
Jann

 postitati 19.11.17 12:55
N290 on tõesti tihti vigane, enne aga kontrolli hammasrihm üle.
qqaabz

 postitati 19.11.17 12:40
001495 - Fuel pressure regulation
P-1063-004- Control range not reached - MIL ON
Auto käitub sedasi, et kohapeal käies mootor lainetab, eelsüüteküünla tuli vilgub, mingi 2min ja siis käib korralikult. Kustutada vead ja proovida siis 2700pööret ja lööb Limp mode.

Kas viga N290 kõrgesurve pumba küles olev fuel metering valve, kuskil postituses lugesin, et see pidavat tüüpviga 165kw olema, kasutaja vedru mainis kuskil postituses.

Kui hiljem saan siis lisan ka logi, mina ise lugesin logist välja, et see sama klapp ei käitu nagu korralikult.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.2% - SQL: 48.8%]