Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
A4 b8 3.0tdi väljasuremine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: R129[/i] ZFil on kolme tüüpi kaste millel on veidi erinev õlivahetuse/täitmise kord ette nähtud – versioon A, B ja C. A versioon on enamus 5 ja 6 käigulisi, B on 6HP teine gereratsioon ja C on 6HP väiksed 19/21 seeria isendid. Räägime praegu versioonist B, ehk teise generatsiooni 6HP28 kigukastidest. Siia kuulub ka 6HP28AF mis antud autol. Õlitase pannakse tal paika 40 C juures. Õlitaseme paika panemiseks tuleb veenduda, et peale õlivahetust on kõik sektsioonid õli niiöelda täis. Läbi tuleb sõita D ja R ning käigud 1, 2, 3, 4 (rohkem pole vaja juhendi järgi, sest kolvid saavad kõik täidetud juba väiksemate käigudega). Iga käiku tuleb sees hoida min 3 s. Mis teha siis kui õlitaset EI SAA 40 kraadi pealt paika panna. Siis tuleb kas oodata jahtumist või kasutada õli ruumislist paisumistegurit, ehk siis teada kui palju õlitase valeks läheb kui lasta ülevoolu avast kuuma õli välja. Analoogne on olukord kastidel millel on varras ja kus on toodud COLD ja HOT level. Sellistel kastidel on ca pool liitrit kuuma ja külma kasti õlinivoo erinevus. Miks see nii on? Sest vedelikel on ruumiline paisumine sõltuvalt temperatuurist! Kirjanduses öeldakse ATFi ruumiliseks paisumisteguriks 0,07% - 0,1 %. Seega rusikareegel on, et iga 10 kraadi kohta (kasti maht 10 L) tuleb lisaks õli panna 0,1 L. Seetõttu ongi 20 C vs 80 C kasti nivoo erinevus ca 500 ml. Mul on raske kommenteerida, kas meie töökojas jättis töötaja midagi tegemata ja tõesti õlitase oli madal (antud juhul 440 ml). Kui see nii oli, siis võtame kriitika omaks. Ilmselt jäeti midagi tegemata. Vabandame, see ei ole OK ja korrektne. Ma ei tea kuidas see võis juhtuda – oleks tore olnud kui oleksime saanud kohe kaameratest järgi vaadata. Küll aga võin võtta mürki ja öelda, et antud juhul pole autol mitte õli madalast tasemest tingitud probleem vaid hüdromuhvi lukustuse häire. Hüdromuhvi sidurid surutakse kokku ja libisevast muhvist saab koheselt manuaalkäigukasti sidur mis maha pidusrades mootori välja suretab. Tavaliselt on see viga Mercedestel turbiini probleemina. Audidel seda ei nii paölju ei esine. Vestlesin ka kasutaja masuurikuga – tore oli arutada inimesega kes tehnikat jagab ja suudab teise mõtteid lennult haarata. Aitäh. Masuurikas veendus ka, et asi on kummaline, sest teatud hetkel probleem esines ja teatud hommikul ka mitte. Käigukast on projekteeritud nii, et külma käigukastiga on kastis piisav õlitase, et kiirendada täisgaasil kõige järsemast nõlvast üles või võtta täiskiirusel järske kurve. Ka siis ei jää kast õlinälga. Kastist võib JULGELT 1 liiter õli ära võtta ja te ei saa sellest aru. Harvad ei ole ka need juhtumid kus klient tuleb käigukastiga millel on tugev leke ja puudu on 2-3 liitrit õli. Õlitase on lihtsalt kastis nii piisavalt kõrge, et filter suudab teda põhjast veel veidike kätte saada. 6HP kasti põhjas on sõltuvalt kastist ca 3 liitrit õli. 6HP28AF on veel süvendatud põhjaga (filtril on suurem allapoole tila) ja seetõttu suudab see kast ka ilma mõne liitri õlita sõita. Kui kastis on õli puudus avaldub see käigu välja löömisega MITTE hüdromuhvi lukustamisega mis mootori välja suretab. Need on kaks täiesti erinevat asja. Antud kastis on viga kuskil mujal ja mitte õlitasemes. Eile käis samasuguse kastiga sõiduk Rakverest - ka analoogne häire hommikuti sees. Õlitase on õige, panime prooviks 200 ml peale - ikka on viga olemas. Viga on tõenäoluselt selle kasti eripärast (oran˛ides solenoidides). Selle vahetusega kaob viga alati ära. Sellist viga on ainult 6HP28AF kastidel olnud, 6HP19A ja 6HP26A61 seda viga ei ole esinenud. Täna käis 4käiguline S6 hoolduses - põhjavannist tuli 1 liiter õli välja (seisvast autost). Auto sõitis ja kohapeal oli kerge lülituse häire. Seega paar liitrit oli kastis puudu. Antud 6HP28 hoodluses mängib suurt rolli õli hind. Soovitan uurida mida sisse kallatakse - me kasutame originaal rohelist õli, midagi muud ei julge panna kuigi oleks kasumlikum. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
A4 b8 3.0tdi väljasuremine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.2%
- SQL:
57.8%
]