Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
A4 b8 3.0tdi väljasuremine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Nõus sinuga. Teatud asjad(sõltuvalt hinnast ja kulumisastmest) on lahtivõttes lihtsalt mõistlik ära vahetada. Samas kasti puhul ilma konkreetset viga tuvastamata öelda, et mõistlik on teha täisremont, siis saab kasti korda ja kaasa garantii... cmon. Võta minu juhtum. Oleks selgeltnägijana lihtsalt pool liitrit õli juurde valanud, oleks asi ehk lihtsamalt korras olnud tagantjärgi võttes. Selge, et teenindus sellise eksperimentaalse jamaga tegeleda ei taha nagu mina tegin. Kui võetakse ette, siis suurelt ja kulukalt. Võimalik, et selline poliitika toetub ka kogemusele, et enamjaolt on muud asjad kastis ka otsa saamas või juba saanud. Aga minu juhtumi korral friktsioonketaste, solenoidploki, turbiini ja muude sinna juurde kuuluvate tarvikute vahetus oleks olnud ilmselgelt ebavajalik ja kliendile rahaliselt täiesti kahjulik. Loodan, et siin figureerivad probleemiomanikud pääsevad kah kergemalt ja leidub inimene, kes viitsib süveneda ja vahetab asja, mida on vaja vahetada. Tuli selle teemaga meelde kunagine VW kast. Tekkis ka üks väiksem viga sisse ja kast mõneti ebameeldivalt nõksutas. Käisin siin ja seal näitamas ja prooviti sõita. Kõik kastiremontijad rääkisid ühest suust, et turbiin, kettad, solenoidplokk ja lintkaabel...kõikõik vaja uus panna/või osta kasutatud kast. Kast oli selleks ajaks 250 000 sõitnud ja ennem seda 30 000 km läks tegelikult soojusvaheti ka katki=mahlad segamini. Õnneks sain kohe jaole ja tegin eraldi radika kastile ette, pesin kasti, torud kaks korda kohe läbi jne. Tagasi tulles nende proovisõitude ja diagnoosimiste juurde, siis esialgu ma soojuvaheti toru lõhkemist ei maininud. Sest ükskõik kellele seda lõpuks mainisin, siis kõlab jälle kuldne sõnakõlk ``täisremont``. Teisalt teadsin, et paljud kastid ikkagi selle tosoolikahjustusega hingusele ei lähe. Sõltub rikke avastamise ajast. Kuna õlivahetus seekord seda nõksutamist ära ei kaotanud, siis võtsin põhja lahti. Sain 100 euroga kasutatud, korras kasti lammutusest ja võtsin laiali. Vahetasin kõige lihtsama asjana oma kastis hüdraulika ploki ja panin uuesti kokku tagasi. Tegin juurde kõik nullimised ja adaptsioonid ning sama raua ja ketastega kast on peale seda 7 aastat vastu pidanud ja 100 000 veel otsa rullinud. Auto omanik käis mul ükspäev koos autoga külas ja ütles, et hea sujuv ning probleeme pole. Teisalt saan aru remontijatest. Kui nüüd selle esimesena vahetatud lihtsa jupi viga pole, siis kisu jälle laiali jne. Töötund on sama kallis kui sisse pandud jupid. Seega eksperimenteerimine kulutab tööaega ja lõppkulu võib sama olla. Eks on selge, et minu loogika peab paika ainult isetegijate suhtes, kes sellega oma isikliku raha vaba aja arvelt säästavad. Eks minus räägib kindlasti ka pettumus osade töökodade suhtes. Hea maine ja nimi ei keera polte. Polte keeravad enamasti tavalised mehaanikud, kellel on tihtipeale üsna ükskõik. Kahjuks selle õlijamaga on mul käputäis isiklike tutvustega näiteid, mis sealt samalaadselt tulnud on. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
A4 b8 3.0tdi väljasuremine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.2%
- SQL:
60.8%
]