Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
A4 b8 3.0tdi väljasuremine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Kastiõli tuleb vaadata mitte külma autoga, vaid normi tuleb täita kindla temperatuuri juures, mis manual annab. Muidugi, kui 440ml juurde mahtus ei saanud ta õige temperatuuri peal kuidagi normis olla. Kuna me oleme Recro esindaja Eestis, siis meile suhteliselt igapäevane töö - ilmselt ei lähe väga kaua aega ka. Kõige parem teha neljaposti tõstuki peal, siis on auto enam-vähem loodis, tehasemanual näeb ka seda ette nii. Igaks juhuks ütlen ka seda, et B8 kerel kasutati nii 6-käigulist tiptronicut (AL651), kui ka 7-käigulist S-tronicut (DL501). Ilmselt käib hetkel jutt AL651-st. [/quote] Al markeeringut ma ei tea nendel. Minu kast oli ZF6hp28AF. Eeldan, et probleemi omanikul sama. Mina kontrollisin õlitaselt kõigepealt külmalt ja kontrollisin Hõbenooles pandud taset. Siis lasin soojaks etteantud temperatuuri vahemikuni ja kontrollisin uuesti taset. Siis lasin täiesti maha jahtuda ja lasin külmalt niipalju välja, kui tuli. Uus filter ja uus õli ka sisse ning kokku tagasi. Siis lasin nõutud temperatuurivahemikuni uuesti soojaks. Kontrollisin tõstukil soojalt ja ajasin täpselt normi. Siis ajasin looditud kanalile ja kontrollisin seal veel soojalt üle. Soojalt tähendab kõikidel juhtudel nõutud temperatuuri vahemiku juures kontrollimist. Järgmine hommik täiesti külma õlitaset kontrollisin veel, et saada külmalt hõbenoole tase ja külmalt enda uuesti täidetud kasti tase. Päris üllatav kogus, millega mööda pandi. Hea oli kontrollida välja lastud ja sisse pandud koguste vahet. Kuna vahe kättesaamise ja vea remontimise vahel oli lõpuks nii pikk aeg ja korda sain asja alles peale 2 kuud, ei viitsinud ma nendega eriti mingit vingu tõmmata. Kogemus on olemas ja noh, seekord oli siis selline. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
A4 b8 3.0tdi väljasuremine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.9%
- SQL:
67.1%
]