Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
A4 b8 3.0tdi väljasuremine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Täpselt sama jama oli minu autol peale Hõbenooles kasti ja sildade õlivahetust. 176kw +6k tiptronic. Arvan siiani, et kastiõli sai liiga vähe sisse nende Kadrina teeninduses ja külmalt liikuma hakkamisel oli alati sama jama. Teisel käivitusel peale väljasuremist oli üldiselt ok ja viga sel päeval enam ei kordunud. Kuna kast registreeris vale õli taseme või õlisurve puuduse, lükkas see mootori välja. Olin algusest täiesti imestunud, et kuidas selline asi seotud on, et drivi pealt ära sureb. Alati tegi külmalt seda ja peale soojenemist kõik korras. Mul esines lisaks ka selline ebanormaalne auto ``tõmbamine/edasisurumine`` isegi vastu piduripedaali vajutamist. Peale seda suri välja ka kohe või vähemalt enamasti suri välja. Võtsin kasti siis kodus tõstukil lahti, solenoid plokk lauale(visuaalselt oli puhas ja korras ning esialgu lahti ei hakanud võtma), vahetasin filtri ja õli ning panin õli taseme uuesti täiesti külmalt normi(kontrollisin 2 tundi peale sissevalamist veelkord taset ja siis veelkord loodituna kavali peal. Siis esimene käivitus külmalt üle öö järgmisel hommikul (kast oli 36h jahtunud). 2 aastat hiljem on auto siiani muretu ja arvan tänaseks, et õlitase oli pandud liiga madal ja korrektselt kontrollimata. Lisaks sissepandule teeninduses panin 440ML! juurde ja alles siis oli nõutud norm käes. Sama case oli nii kui R või Drive pannes ja veakoode polnud ei mootoris, ega kastis. Kui sa juhuslikult äsja õli vahetanud pole, kas kast lekib tihendi,torustiku, punnide, kaabelduse vahelt? Oma konkreetse kogemuse põhjal soovitan 100ml lõikes iga õhtu juurde panna ja järgmine hommik külmalt proovida, kas viga kaob. Veidi üle normi õlikogus ei tee kastile midagi, küll aga alla normi õlitase tekitab probleeme. Üle 500ml juurde ära vala. Siis pole asi ilmselt enam selles. Selle kasti õlimaht on üsna suur ka, kui täis süsteemi arvestada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
A4 b8 3.0tdi väljasuremine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.7%
- SQL:
63.3%
]