Teema ülevaade |
Amadeus
|
postitati 25.10.17 22:12 |
Üldiselt 12+ aastat sõidetud igapäevaselt erinevate diislitega, pole kordagi ühtegi probleemi olnud, pole temperatuure jälginud ja täiendavaid
lisandeid kasutanud. Ei oska öelda, kas tegu lihtsalt vedamisega, või väheolulise probleemiga. Teemaalgatajal soovitan talvist juurde tankida ja
sõita.
|
mulk
|
postitati 25.10.17 21:18 |
Ise tangin eranditult Neste diislit, suvise kütte filtreeritavus on Nestel -10c
Paar talve tagasi sõitsin suvise küttega 260km sõidu -28c juures, siis natuke pinget, et kas.
Muude diislite kohta ei julge aga miskit lubada.
|
kuno666
|
postitati 25.10.17 15:17 |
Viimaselt lingilt see teine toode. Valge pudel rohelise sildiga. Ise olen seda mitu aastat erinevate autodega kasutandu ja probleeme pole olnud.
Mainiks ka ära, et lisand tuleks ennem lisada kui kütus on juba hangund. Kui juba kütus paks siis tuleks sooja ruumi panna ja siis peale mingiaja
möödumist lisada. Muidu ei pruugi aidata.
|
QUATTRO
|
postitati 25.10.17 14:27 |
http://www.auto-ekspert.ee/kleen-flo/talvised-tooted/
|
reikar
|
postitati 25.10.17 11:18 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Tsitaat: | Algselt postitas: Melxer
Hmm, seisab ka cirka 50l kankus. Kui see nüüd külma saab - kas ja mis sellega hiljem teha ?
Soojema ilmaga paaki valada enam ei kõlba ? |
Saad kasutada ikka. Kui on võimalus see kuskile sooja panna siis võid seda teha ja hiljem ntx seesama gleen flo lisand sisse ja enam ta ära ei külmu
või siis suve ootama. Ise panin ka 60l jagu sooja ruumi mõneks tunniks ja siis ennem sisse valamist lisand sisse. Peaasi, et sa külmund kütusele
lisandit ei pane sest siis see ei toimi. |
On sul linki sellele kindlale tootele? Googeldades ei saanud päris 100% aru millist mõtled
|
kuno666
|
postitati 25.10.17 10:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Melxer
Hmm, seisab ka cirka 50l kankus. Kui see nüüd külma saab - kas ja mis sellega hiljem teha ?
Soojema ilmaga paaki valada enam ei kõlba ? |
Saad kasutada ikka. Kui on võimalus see kuskile sooja panna siis võid seda teha ja hiljem ntx seesama gleen flo lisand sisse ja enam ta ära ei külmu
või siis suve ootama. Ise panin ka 60l jagu sooja ruumi mõneks tunniks ja siis ennem sisse valamist lisand sisse. Peaasi, et sa külmund kütusele
lisandit ei pane sest siis see ei toimi.
|
ülks
|
postitati 25.10.17 08:44 |
Üldiselt suvine ja -5 kraadi tekitab juba probleeme. Südamerahuks oleks õige talvisemat peale tankida.
|
Rix
|
postitati 25.10.17 08:39 |
Okey, vist söön sõnu. Üks diisel Yaris seisis õnnetult Järvevana peal. Seega südamerahu saamiseks hüppasin tanklast läbi, kus viimane kord tankisin,
ja uurisin mis külma taluvusega kütust sealt viimasel tankimisel saada oli. Seega hetkel on paagis 50:50 suvine ja -17*C taluvusega.
|
tl470487
|
postitati 24.10.17 23:30 |
Võrus 24.10 puudutas -7.4C ära. Hetkel Ülemiste järve kõrval -6C.
http://www.ilmateenistus.ee/ilm/ilmavaatlused/vaatlusandmed/oopaevaandmed/
|
Melxer
|
postitati 24.10.17 22:36 |
Hmm, seisab ka cirka 50l kankus. Kui see nüüd külma saab - kas ja mis sellega hiljem teha ?
Soojema ilmaga paaki valada enam ei kõlba ?
|
end3l
|
postitati 24.10.17 21:11 |
Sai isegi stihl'i märgitud olukorras osaletud c6 3.0tdiga 3 aastat tagasi. Pool linna ja Järvevana tee oli seisvaid diiselautosid täis. Ise
irvitasin, et küll Audi on hea ja ei ole probleemi. Jõudsin oma sihtkohta, käisin 5min toas ja enam auto ei käivitunudki. Õnneks oli norm koht kuhu
seisma jääda mõneks ajaks. Aitas see, et ülehomseks sai Forssi aja (oli kõige lähem töökoda parajasti) ning vahepeal 2 päevaga viskas tempi vist nulli
või sinnakanti +-3 kraadi, natuke Karla auto diisli lisandit(pidi umbõ hea kraam olema - töötas kah) mis pidi hangunud diisli -20'c kõlbulikuks
tegema(googeldage) ja sõit võis jätkuda kütusefiltrit vahetama. Peale seda küsisin tanklates mõned nädalad diisli serifikaate näha et kus kellel mida
on, müüjad teevad imeliku näo aga kõigil on see kaustikus kuskil kiirelt olemas, kas on -8'C või -15 kindlusega või kangem. Käisin umbes 3-4
Statoilis ja kõigil polnud sama diisel. Eriti ei viitsi sellise jamaga tegeleda, eelistan nüüd bensiini
|
stihl
|
postitati 24.10.17 17:40 |
Kütusefiltrini see parafiin enam ei jõuagi.
Alles see oli, kui ühel sügisel viskas järsku -10 ja vähemalt tallinnas vabat treilat enne järgmist päeva ei olnud saada...
Alul sai neil huvi pärast ka paar paagisõela välja võetud ja need olid küll nagu puhastamata küünlajalad.
Aga pool päeva soojas, siis ärkasid uuesti ellu.
Tanklad ei olnud jõudnud lihtsalt nii kiirelt reageerida. (ja selle talvise kütte transamisega pidi ka mingi jama olema, et a`la üle +5 kraadiga teda
vedada ei tohi, kuna võib ise plahvatada, nagu tollal Statoil vabandas)
P.S. Praegu on päeval kindlalt veel üle +5e ju...
.
|
kuno666
|
postitati 24.10.17 16:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
See - 5 tõmbab juba kirme peale. Kui tahad kindel olla siis võiks ajada sooja garaazi või kui päeval ikka on pluss kraadides siis lisada gleen flo
rohelise sildiga kütuse lisandit. See tõstab külmumis tempi päris kõrgele isegi kuni miinus 40 oli äkki. |
Üle ei paisuta seda probleemi? Hetkel ilmaennustusi vaadates, ei luba lähima nädala jooksul ei tallinnas, tartus ega rakveres üle -3*C külma. Ilmselt
võiks sõita rahulikult veerand paagini või tule süttimiseni ja siis tankida paak täis kõrgema külmakindlusega kütust. Kui muidugi kütuse filtrit pole
jumal teab mis ajast vahetatud, siis ehk tõesti võib mõni probleem tekkida...
Endal samuti üle poole paagi kütust ja ei näe küll põhjust muretsemiseks.
|
Minupärast lase kuidas tahad lihtsalt andsin soovituse. Pane endal suvine diisel kanistrisse ja lase ööpäev väljas seista. Garanteerin sulle, et see
kütus on juba osaliselt parafiinine. Alles eile oli seda näha. Gleenflo lisandit olen ka eelnevatel talvedel kasutanud ja toimib ilma järelnähtudeta.
|
Rix
|
postitati 24.10.17 16:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
See - 5 tõmbab juba kirme peale. Kui tahad kindel olla siis võiks ajada sooja garaazi või kui päeval ikka on pluss kraadides siis lisada gleen flo
rohelise sildiga kütuse lisandit. See tõstab külmumis tempi päris kõrgele isegi kuni miinus 40 oli äkki. |
Üle ei paisuta seda probleemi? Hetkel ilmaennustusi vaadates, ei luba lähima nädala jooksul ei tallinnas, tartus ega rakveres üle -3*C külma. Ilmselt
võiks sõita rahulikult veerand paagini või tule süttimiseni ja siis tankida paak täis kõrgema külmakindlusega kütust. Kui muidugi kütuse filtrit pole
jumal teab mis ajast vahetatud, siis ehk tõesti võib mõni probleem tekkida...
Endal samuti üle poole paagi kütust ja ei näe küll põhjust muretsemiseks.
|
TiitR2
|
postitati 24.10.17 16:44 |
Igasugu lisandid on nii ja naa (mina ei kasuta), kuid kuna alla poole paagi "suvist", siis lase esimesest tanklast rahulikult paak kütet täis ja
korras. Tänase seisuga pakub näiteks Tartu Terminaal diiselkütet külmakindlusega -15C (saan iga teisipäeval omale nädalahinna ja seal kenasti
kirjas)....kindlasti ka ülejäänud tanklaketid.
|
reikar
|
postitati 24.10.17 16:12 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
See - 5 tõmbab juba kirme peale. Kui tahad kindel olla siis võiks ajada sooja garaazi või kui päeval ikka on pluss kraadides siis lisada gleen flo
rohelise sildiga kütuse lisandit. See tõstab külmumis tempi päris kõrgele isegi kuni miinus 40 oli äkki. |
Garaa˛i mul kahjuks pole.
|
kuno666
|
postitati 24.10.17 14:42 |
See - 5 tõmbab juba kirme peale. Kui tahad kindel olla siis võiks ajada sooja garaazi või kui päeval ikka on pluss kraadides siis lisada gleen flo
rohelise sildiga kütuse lisandit. See tõstab külmumis tempi päris kõrgele isegi kuni miinus 40 oli äkki.
|
sir-mac
|
postitati 24.10.17 12:38 |
Sõida rahulikult ja tangi peale, mida tankla pakub. Need öised paar kraadi - pole mingi häda.
|
reikar
|
postitati 24.10.17 12:26 |
Veel pole probleemi tähendanud aga mida soovitaksite teha,
kui praegu ligi 60 liitirises paagis ~25 liitrit suvist diislit veel sees (-5C külmataluvusega)
Kas peaks mingi lisandit juurde panema paaki ja uuemat külmakindlamat kütust peale?
Autoks profiilis märgitud 2.0TDI B8
|