Teema ülevaade |
kresetnjak
|
postitati 29.03.19 19:21 |
Esitan siin teemas küsimuse. Eelmisel autol 1.9tdi passatil oli olukord kui taga istus 3 inimest ja veojõu kontrolli tuli hakkad põlema ja jäi
põlema. Kadus ära kui auto välja suretada ja uuesti tööle panna. Autot küll enam ei oma aga tekkis sportlik huvi millest see tulla võis?
Oleks tore kui keegi oskaks midagi pakkuda. Tänud
|
Spice
|
postitati 07.12.17 15:03 |
Lõptan teema sellega, et viga oli pumba elektroonikas. Uus elektroonika ja viga kadunud.
|
Spice
|
postitati 02.10.17 13:34 |
Niipalju vahepeal lisan, et sain kastile ka ligi ja seal oli sama veakood. Muid koode ei näidanud. Kontrollitud juhtmoodulid (ABS, ECM, TCM)
visuaalselt kõik kinni, puhas ja muidu korras.
|
Spice
|
postitati 02.10.17 09:29 |
Tere,
Mure siis järgmine, et naine läks autoga sõitma, umbes peale 10 minutilist sõitu lõi foori all veojõu tule põlema ja auto läks avariisse, lisaks oli
sõidu ajal kuulda ka mingisugust kõrinat peale tule süttimist. Ei ole seda varem ette tulnud.
Peale seisma jätmist ja taaskäivitamist tuli ei süttinud ning sõitis edasi normaalselt. Arvuti sappa pistes leidsin ainult ühe veakoodi ABS/VSA alt ja
see oli 18265 Load signal. Fault message from engine control unit. Kustus ilusti ära ja hetkel proovisõidul uuesti ei esinenud. Millest alustama
peaks? Lisaks veel mainitud, et oma seadmega kasti ajusse sisse ei saanud ja mootoris vigu ei leidnud. Käigukasti töös erilist muutust ei tähendanud.
Ise uurisin niipalju, et kas vigane ühendus kuskil või õhulugeja, aga õhulugeja võiks ju ometigi koodi näidata? Pihustusnurk on paigas.
|
|