Teema ülevaade |
janis21
|
postitati 01.10.17 09:47 |
Viisin auto ühel õhtul töökotta (Ivori Autokoda), järgmisel õhtul sain kätte. Ise ei remontinud, ei osanud väga midagi teha.
Nii palju tean, et turbot maha ei võetud, aga tegeleti turbo juhtmooduliga.
|
yanekk
|
postitati 01.10.17 09:34 |
Tsitaat: | Algselt postitas: janis21
Auto Korras! Praegu 6 päeva sõidetud ja viga enam olnud pole. |
Ja mis kasu sellest teadmisest siin kellegile teisele on, kui sa ei kirjuta mis siis viga oli.
|
janis21
|
postitati 01.10.17 09:13 |
Auto Korras! Praegu 6 päeva sõidetud ja viga enam olnud pole.
|
janis21
|
postitati 22.09.17 15:05 |
Aga kuidas ma aktuaatorit testida saan?
|
mkb
|
postitati 22.09.17 13:43 |
Tsitaat: | Algselt postitas: janis21
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Aktuaatorit saab arvuti/kaabliga testida. Varras ise võib kulunud olla või siis mingi tükk geomeetria vahel, näiteks EGR-st. |
Kuidas seda aktuaatorit testida?
Output testi tehes varras liigub ja protsendid ka muutuvad kenasti.
Geomeetria vahel tükki mõtled nii, et pmslt vahepeal lendab ja jääb labade vahele kinni ?? |
Jah, endal oli selline juhus.
|
janis21
|
postitati 22.09.17 12:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Aktuaatorit saab arvuti/kaabliga testida. Varras ise võib kulunud olla või siis mingi tükk geomeetria vahel, näiteks EGR-st. |
Kuidas seda aktuaatorit testida?
Output testi tehes varras liigub ja protsendid ka muutuvad kenasti.
Geomeetria vahel tükki mõtled nii, et pmslt vahepeal lendab ja jääb labade vahele kinni ??
|
mkb
|
postitati 22.09.17 12:36 |
Aktuaatorit saab arvuti/kaabliga testida. Varras ise võib kulunud olla või siis mingi tükk geomeetria vahel, näiteks EGR-st.
|
janis21
|
postitati 22.09.17 11:57 |
Autoks a6, 3.0 165kw.
Probleem: vahepeal sõites kaob jõud ja eelsüüteküünlatuli hakkab vilkuma. Jätad seisma ja paned käima, vahepeal kohe viga kadunud, vahepeal peab
natukene seisma ja siis töötab normaalselt.
Veakood: 000565- Boost pressure
P0235-001- Regulation Range
Kui geomeetriat liikutav hoob küljest võtta ja geomeetriat käsitsi liigutada, siis see liigub täiesti vabalt.
Kui käima auto panna, liigutab aktuaator geomeetriat kohe ilusti, aga kui tekib viga sisse, siis geomeetri on sellises samas asendis, kui auto
seisabki. Vahepeal jätad seisma ja paned uuesti käima, kuid geomeetria hoob jääb samasse asendisse , mis on siis, kui auto seisab.
Mis variante pakute? kas aktuaatori probleem? kuidas täpselt kindlaks teha ?
|
|