Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
HaljandKK

 postitati 15.05.17 22:04
Auto korras, sõidab. Uus pump peal.
sibidisah

 postitati 17.04.17 08:42
See on pumba koodi lõpu täht, enamusel see peal.
urki

 postitati 17.04.17 01:59
Minu auto pumbal on samuti peal suur L täht(tehtud vildikaga peale) ja see oli seal tulles juba saksast.Ise usun,et ehk see mingi Saksa remont tähis.
HaljandKK

 postitati 16.04.17 21:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Sellel autol pole see rihmateema mingi tuumateadus. Vänt lukku ja nukkadele plaadid või siis saab need pm ns ka äravaadata kas paigas või mitte. Kui ikka kõik paigas on siis arvatavasti pump jahe. Veakoode ei peagi olema. Hiljaaegu tegelesin just sellise juhtumiga. Vahetasin pumbas transistori. Peale seda auto töötas päevaega ja põles see transistor uuesti läbi. Pealeseda enam tööle ei saanud ja asi lõppes pumbavahetusega. Pumbal võid andurite juhtmed ülekontrollida. Millegipärast nendel tuleb isolatsioon maha. Siin juba mainiti ka kuidas pihustiga kontrollida pumpa.


Tänud lõpuks ka normaalse vastuse eest. Jah kõik sai pandud paika õigete asjadega, komplekt vahetuseks on olemas . Ja pumba juhtmed vaatasin juba üle. Seal kõik ok. Enamus asju läbi proovitud, ootasingi infot, kas kellelgil veel millegi sellisega kogemusi. Pihustiga proovimine on veel tegemata.
Rain573

 postitati 16.04.17 21:45
Sellel autol pole see rihmateema mingi tuumateadus. Vänt lukku ja nukkadele plaadid või siis saab need pm ns ka äravaadata kas paigas või mitte. Kui ikka kõik paigas on siis arvatavasti pump jahe. Veakoode ei peagi olema. Hiljaaegu tegelesin just sellise juhtumiga. Vahetasin pumbas transistori. Peale seda auto töötas päevaega ja põles see transistor uuesti läbi. Pealeseda enam tööle ei saanud ja asi lõppes pumbavahetusega. Pumbal võid andurite juhtmed ülekontrollida. Millegipärast nendel tuleb isolatsioon maha. Siin juba mainiti ka kuidas pihustiga kontrollida pumpa.
HaljandKK

 postitati 16.04.17 20:47
Üldjuhul peaksid ju teadma, et sel polegi rihma märke, vaid kõik käibki nukkade jms lukustamisega..
yanekk

 postitati 16.04.17 20:39
Rihma märkidest on nagu juttu olnud et on paigas.
Kas nukad ka tegelikult paigas on?
andrec

 postitati 16.04.17 19:44
Niiviisi oli, siis ühel autol paigaldatud. Sai ka paar päeva sõita.
Pilt
andrec

 postitati 16.04.17 19:41
Hammasrihma enda pingutit mõtlesin, mitte pumba. Aga eks sellega ka omasid saagasid.
teet82

 postitati 16.04.17 19:39
Mõtled siis vist pumbarihma pingutit, eks see on paras nõmedus ka välja mõeldud tegelikult.
Aga see on vana tõde, et kui pole kunagi ühtegi juhendit vaadatud, siis pingutusrullid reguleeritakse valesti. Juba alates vanadest 1.9TDI mootoritest, millel paljudel on pingutusrullid vastupäeva pingutatud kellegi poolt.
andrec

 postitati 16.04.17 19:24
Ennemgi nähtud kus hammasrihma pinguti on valesti pandud sellel mootoril, remondimeeste poolt. Süüde käis varaseks- hiliseks nii nagu jumal juhatas.
teet82

 postitati 16.04.17 19:09
Kui töö on tehtud õigete rakistega ja õigete töövõtetega, siis tavaliselt saab "süüde" juba piisavalt hea, polegi vaja reguleerida eriti. Kui pumpa kahtlustada, siis kuskil keegi pakkus välja hea idee, et otsida üks vana pihusti ja keerata mõne pihustitoru otsa, vaadata kas pihustab või mitte.
HaljandKK

 postitati 16.04.17 18:39
Lihtsalt polnud arvuti siis kaasas ja peale kokku saamist pidi kolm päeva tööl käima. Kuna mina ostsin auto eelmise aasta sügisel, siis ma ei tea mis enne tehtud on... Näiteks on pumbale peale kirjutatud suur L, justkui juba oleks romula detail..
sibidisah

 postitati 16.04.17 18:36
Süüte reguleerimine võtab 15 min ja pole mõttet nii kiirelt ärrituda ja räuskama hakata, sellega ei saavuta midagi. Siin liigub igasugu frukte ja kõik on võimalik. Pannakse ka suvalt silma järgi rihm peale ja imestatakse mis valesti tehti, rihm sai ju õieti peale :D
HaljandKK

 postitati 16.04.17 18:29
Kui ma poleks lisanud, et eelnevalt vahetasin rihmu, ei vinguks üksi kukkel siin. Vahetasin rihmad, sõitsin olude sunnil kolm päeva, vabal päeval tahtsin hakata süüdet reguleerima ja auto jäi seisma. Joppenpuhh, millest te aru ei saa??? Ja tead, tegin valge markeriga ainult triibud. Muidugi lukustasin kõik ära, ma pole nii loll nagu te siin loodate.
sibidisah

 postitati 16.04.17 18:27
Oot, algul ùtlesid et sõitsid 10km ja nüüd ütled, et mitu päeva? Mis remondimees sa oled, kui sõidad poolkõva mootoriga ültse? Kas nukad ja vända ning pumba lukustasid ennem rihma paigaldamist ära?

Edit: 00550 veakoodile on õpetus ka olemas http://www.audi-sport.net/xf/threads/00550-start-of-injection-regulation-solved-dyi.202862/
Remondimees ikka salvestab veakoodid ennem ära kui miskit tegema hakkab või kirjutab ülesse, mitte ei hakka meenutama, et vist oli ja vb ei olnud ka :D
audipoiss

 postitati 16.04.17 16:29
Ehk enneko kolb?
HaljandKK

 postitati 16.04.17 16:24
Ma ei ole mitte esimest aastat lukksepp ja ei tee seda tööd esimest korda, ei tasu siis ülbitsema tulla. Oleks vaja normaalset vastust. Ütle mis läks peeti kui sain peale remonti mitu päeva sõita????? Lootsin siit foorumist adekvaatset vastust, saada aga tundub, et siin on ka Streetrace.org-iks muutunud.
stihl

 postitati 16.04.17 14:00
Tsitaat:
Algselt postitas: HaljandKK
Tere!

Otsisin siit foorumist, kuid täpset vastust ei leidnud.

Lugu siis selline:
Vahetasin eelnimetatud mootoriga A4 B6 rihmad jms ära. Auto käis ja käivitus, küll pikalt, aga mul oli süüde veel sättimatta. Sõitsin hommikul ca 10km ja jätsin kohapeale tiksuma, et mootor soojeneks. Mingi hetk vajutasin paar korda gaasipedaali ja jätsin tühikäigule tagasi. Ja siis tühikäigul käies oli korraks mingit imelikku häält ja auto suri välja. Enam ei käivitu, mitte mingit moodi, ei tõmmates, ega starteriga. Rihma märgid jms paigas. Ise arvan, et äkki pump läks... Etteandepump toimib. Vigu sees ei ole, eelnevalt oli olnud sees vead 00550? äkki.


On kellelgil mõtteid, mida veel kontrollida või kohe pumpa vahetama? Tänud ette!
Kristjan


Tavaliselt neil pumpadel ongi tehasest peal selline asi nagu näppimisandur.
Nii, kui keegi näpib, siis kohe "lähevad".

..........

Aga, tegelikult, kas ise ka usuksid seda, et kui autol rihma vahetad, siis kohe pump otsustab "ära minna"?
No mina ei usu.
Pigem usun seda, et sa keerasid seal ise midagi peeti. Mõtle rahulikult läbi, mis see võis olla ja tee uuesti.
Nii lihtne ongi.


.
HaljandKK

 postitati 16.04.17 11:27
Tere!

Otsisin siit foorumist, kuid täpset vastust ei leidnud.

Lugu siis selline:
Vahetasin eelnimetatud mootoriga A4 B6 rihmad jms ära. Auto käis ja käivitus, küll pikalt, aga mul oli süüde veel sättimatta. PEALE REMONTI SÕITSIN ca 3 PÄEVA!!!!!!! Sõitsin hommikul ca 10km ja jätsin kohapeale tiksuma, et mootor soojeneks. Mingi hetk vajutasin paar korda gaasipedaali ja jätsin tühikäigule tagasi. Ja siis tühikäigul käies oli korraks mingit imelikku häält ja auto suri välja. Enam ei käivitu, mitte mingit moodi, ei tõmmates, ega starteriga. Rihma märgid jms paigas. Ise arvan, et äkki pump läks... Etteandepump toimib. Vigu sees ei ole, eelnevalt oli olnud sees vead 00550? äkki.


On kellelgil mõtteid, mida veel kontrollida või kohe pumpa vahetama? Tänud ette!
Kristjan

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.6% - SQL: 44.4%]