Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Audi 2,5 tdi v6 BAU lagin/kolin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: teet82[/i] Võib ka sellel mootoril arvutiga neid "pihustinäite" uurida, ega CR ja PD mootoril samamoodi madalam kompressioon mõnes silindris mõjutab seda näitu, asi pole mingis elektroonilises või tavalises pihustis. Tegelikult ongi need pigem käiguühtluse näidud, mitte mingid pihusti näidud. CR mootoril hoitakse ajaliselt kauem lahti nõrgema silindri pihustit ja näit on positiivne, VP44 näitab kõigi ülejäänud silindrite tugevust 2. silindri suhtes, ehk siis nõrgemad silindrid on miinuses. Null kompressiooniga silinder on umbes -5 2.5TDI mootoril, selliseid olen ise näinud. Aga kuidas see lugu algas üldse, kas on ostetud mingi rikkega auto? Niisama ei ei saa ju kaks klappi kõveraks minna sõidu ajal, midagi pidi juhtuma seal. Kui on ostetud sellisena, siis võib viga olla milles iganes. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Audi 2,5 tdi v6 BAU lagin/kolin
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.4%
- SQL:
75.6%
]