Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Audi 2,5 tdi v6 BAU lagin/kolin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Spice[/i] Lasin üksiti ka spetsialistidel kuulata ja pakkuda. Ilmselt ikkagi kepsuga seonduvat ei pakkunud keegi. Probleem kas vigases/vigastes pihustites või pumbaga mingi häda. Esmaspäeval ehk pääseb tagasivoolu mõõtma. Palju kuskilt üle jääb. Täna keerasin tööjuures süüte vastavalt etteantud näidule ja asi läks pigem hullemaks. Hetkel tundub, et parim vahemik on kuskil 4 kraadi ennem ülemist seisu. Siis kolin kõige vähem ja auto tundub ka sõidus parem. Kui oli 0 kraadi peal, siis kiirendades 1200-1800 pöörde vahemikus auto nagu jätaks vahele. Kõrgematel pööretel jällegi okei. Olgu öeldud, et auto ise arvas, et pihustus võiks minu arvuti järgi toimuda 1-2 kraadi peale ülemist seisu. Võib see tõele vastata? Kõik siis töösooja mootoriga (90-93 kraadi vahemikus). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Audi 2,5 tdi v6 BAU lagin/kolin
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.8%
- SQL:
74.2%
]