Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
manwis

 postitati 30.03.17 19:06
n108 on kõrgsurvepumba all ning kui selle juhe on lühises siis auto ei käivitu
sealt kus tulevad välja pihustitorud seal all on solenoid valget värvi vaata selle juhtme ühendusi
elu

 postitati 28.03.17 11:18
Muidugi võib selles probleem olla.
Mina soovitaksin käed õliseks teha, ehk siis auto reaalselt üles tõsta ja alustades pumba juurest hakata juhtmeid kontrollima ega pole katkemisi ning puhastama ühendusi. Et asi ohutum oleks võiks elektritöödel aku lahti ühendada ennem. Ja siis kui tundub, et võis asi tolles kaablis/ühenduses olla, mis parandatud sai arvutiga koodid kustutada ja vaadata, mis saab :cool:

Jõudu tööle!
Rait0394

 postitati 27.03.17 17:06
Mure selline et auto ei käivitu, kuigi kõik märgid on paigas ja küte olemas. Arvuti järgi pannes sai korraks käima ja siis lõi ette veakoodi
17660 - cold start injector (n108) open or short to ground
Kas selles võib olla probleem et käima ei lähe, isegi ei luba?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.2% - SQL: 69.8%]