Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 23.02.17 17:21 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TarmoValk
Vabandan, et ei ole sellise asjaga sinapeal. Tehnilise Ingliskeelega pole ka kõige paremad lood. Sai lihtsalt sõbra palvel asja proovitud.
|
Arusaadav, arvasin, et käisid kuskil "teenust" saamas
|
TarmoValk
|
postitati 23.02.17 16:10 |
Vabandan, et ei ole sellise asjaga sinapeal. Tehnilise Ingliskeelega pole ka kõige paremad lood. Sai lihtsalt sõbra palvel asja proovitud.
|
Jann
|
postitati 23.02.17 13:19 |
Throttle body on vigane (suht tihe viga neil), tahmaka põletus ka häiritud sellest. Vaheta ruttu ära, enne, kui tahmakas umbes.
Mul on ka küsimus, miks teha sellist diagnosti, kui nii lihtsaid asju ka diagnostik lugeda ei oska?
|
TarmoValk
|
postitati 23.02.17 12:58 |
Tere.
Autoks Audi A6 2.0TDi 103kw 2007a.
Viskas vilkuma hetkeks eelsüüte küünal tule.
Mingeid anomaaliaid ei olnud, toimis ilusti.
VCDS-ga lugedes ilmusid sellised vead:012601 - Intake Manifold Runner Control
P3139 - 000 - Signal Out of Tolerance
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Mileage: 250879 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 00:58:47
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 13.68 V
Duty Cycle: 0.0 %
Lambda: -12.5 %
Lambda: -0.2 %
(no units): 48.0
005215 - Mass Air Flow during Regeneration too High
P145F - 000 - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Mileage: 256600 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 17:41:00
Freeze Frame:
RPM: 1806 /min
Speed: 39.0 km/h
Load: 14.5 %
Duty Cycle: 100.6 %
Duty Cycle: 13.4 %
Mass Air / Rev.: 375.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 670.0 mg/str
Ehk oskab keegi miskit juhendada, mida proovida, puhastada, vaadata?
|
|