Teema ülevaade |
Procon-Ten
|
postitati 17.02.17 06:57 |
Uurisin natuke süütenurga kohta ja proovisin ka seda natuke muuta, kui võib öelda, et praktiliselt mitte midagi see ei muutnud ning sai pandud täpselt
nii tagasi nagu oli varem.
Tegin pildid VCDS-st ja TDI graafikust. Võibolla näeb keegi kohe ära, et midagi on valesti, mida ise ei oska märgata.
Kui minna group 004 alt Basic Settingusse, siis muudab ilusti süütenurga kõige varasemast kõige hilisemaks ja on kuulda ka olulist mootori hääle
muutumist samal ajal.
Muutis süütenurka vastavalt Early 14,2 BTDC, cold start valve 12,6% ja Late 2,4 ATDC, cold start valve 100,2%
Miinuskraade väljas küll väga enam pole, kuid hea oleks teada ikka, mis seda jama võis põhjustada. Kas hakata uue pumba jaoks raha kõrvale panema või
pääseb seekord veel kuidagi valutumalt.
|
Kert85
|
postitati 07.02.17 14:53 |
Seal ju siiski juttu bensiinimootori detonatsioonist. Diisel ise "detoneerib" nagunii- põhimõte selliselt.
Valge suits on põlemata diisel- diisel, mis siis kollektoris aurustub näiteks.
Aga usun, et loe teemasid, sellest Hitleri pumpadest ja süütenurkadest on lõputult jutte.
|
Arno
|
postitati 07.02.17 12:54 |
Ehk on seotud?
|
Procon-Ten
|
postitati 07.02.17 12:21 |
Külmemate ilmadega, konkreetselt alates miinuskraadidega, lagistab mootor hommikul esimest korda kävitades päris koledalt. Lagistamisega kaasneb ka
korralik põlemata kütuse hais ja suits. Lagistab umbes 10 sek, sõltuvalt, kui külm on väljas ning seejärel jääb vaikseks ja kaob ka suits ning
hais.
Põhimõtteliselt käitub mootor täpsemalt samamoodi nagu sel youtubest leitud videol:
https://www.youtube.com/watch?v=JkY4EMQkABE&t=2s
Tausainfoks saan öelda, et pihustid on stendis testitud ja korras. Nookurid on alles. Jahutusvedeliku temperatuuriks näitas VCDS täna hommikul -13,
väljas oli samal ajal -18. Kütusekulu ei ole suurenenud ja soojast peast käivitub alati normaalselt. Eelsüüteküünlad on käinud korra maas ja kõik
läksid punaseks. Alates plusskraadidest on ka hommikuti külmkäivitus korras.
|
|