Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Procon-Ten

 postitati 17.02.17 06:57
Uurisin natuke süütenurga kohta ja proovisin ka seda natuke muuta, kui võib öelda, et praktiliselt mitte midagi see ei muutnud ning sai pandud täpselt nii tagasi nagu oli varem.

Tegin pildid VCDS-st ja TDI graafikust. Võibolla näeb keegi kohe ära, et midagi on valesti, mida ise ei oska märgata.

Kui minna group 004 alt Basic Settingusse, siis muudab ilusti süütenurga kõige varasemast kõige hilisemaks ja on kuulda ka olulist mootori hääle muutumist samal ajal.

Muutis süütenurka vastavalt Early 14,2 BTDC, cold start valve 12,6% ja Late 2,4 ATDC, cold start valve 100,2%


Miinuskraade väljas küll väga enam pole, kuid hea oleks teada ikka, mis seda jama võis põhjustada. Kas hakata uue pumba jaoks raha kõrvale panema või pääseb seekord veel kuidagi valutumalt.


https://dl.dropboxusercontent.com/u/64398090/Audi%20A6/syyde.PNG

https://dl.dropboxusercontent.com/u/64398090/Audi%20A6/graafik.PNG
Kert85

 postitati 07.02.17 14:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Arno
Ehk on seotud?


Seal ju siiski juttu bensiinimootori detonatsioonist. Diisel ise "detoneerib" nagunii- põhimõte selliselt.

Valge suits on põlemata diisel- diisel, mis siis kollektoris aurustub näiteks.


Aga usun, et loe teemasid, sellest Hitleri pumpadest ja süütenurkadest on lõputult jutte.
Arno

 postitati 07.02.17 12:54
Ehk on seotud?
Procon-Ten

 postitati 07.02.17 12:21
Külmemate ilmadega, konkreetselt alates miinuskraadidega, lagistab mootor hommikul esimest korda kävitades päris koledalt. Lagistamisega kaasneb ka korralik põlemata kütuse hais ja suits. Lagistab umbes 10 sek, sõltuvalt, kui külm on väljas ning seejärel jääb vaikseks ja kaob ka suits ning hais.

Põhimõtteliselt käitub mootor täpsemalt samamoodi nagu sel youtubest leitud videol:
https://www.youtube.com/watch?v=JkY4EMQkABE&t=2s

Tausainfoks saan öelda, et pihustid on stendis testitud ja korras. Nookurid on alles. Jahutusvedeliku temperatuuriks näitas VCDS täna hommikul -13, väljas oli samal ajal -18. Kütusekulu ei ole suurenenud ja soojast peast käivitub alati normaalselt. Eelsüüteküünlad on käinud korra maas ja kõik läksid punaseks. Alates plusskraadidest on ka hommikuti külmkäivitus korras.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.8% - SQL: 57.2%]