Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Andre.Palang

 postitati 14.01.17 15:40
Antud videol küll tegu bensukaga aga töökäik on sama ja näed ka millist eritööriista sul vaja on.
https://youtu.be/zEJCdGJhuRw
Andre.Palang

 postitati 14.01.17 15:33
Paak võib sodi täis olla. Eelmine nädal just puhastasin enda 98aadta 110kw quattro paagi võtturit. Pilt oli päris õudne. Töö iseenesest pole keeruline kuid vaja on palju aega, rahulikke närve ja ka ühte eritööriista millega võttur lahti keerata. Ise tegin selle 8mm metallpulgast kruustangide vahel relakaga. Töö võta ette alles siis kui paagis on alla poole paagi kütust. Muidu lased pool paaki lihtsalt vastu maad.
Igatahes, tagumine iste välja, parem poolne luuk kolme kruviga kinni. Selle alt hakkab asi pihta. Voolikud lahti, pistikud lahti. Toksid torni ja haamriga pealmise kinnituse vastupäeva keerates lahti. Eemaldad tihendi. Nüüd läheb kitsaks. All on kaks pistikut, mul oli must ja valge. Need märgid ära mis pidi ja kumb kummal pool. Seejärel eemaldad pistikud. Nüüd otsid üles kuhu lähevad seal all olevad voolikud. Üks tuleb pumbast ja liigub teisele paagi poolele. Sellel on kusagil paagis kolmik. Mina võtsin ta sealt lahti. Nüüd võtab home made eritööriista ja keerad selle alumise osa vastupäeva lahti, lükkad voolikud, pistikud ja muu jama kõrvale ja siis nikerdad selle sealt "potist" välja. Edasi liigud selle pumba ja kogu asjaga töölauale, lammutad laiali ja puhastad kõik sõelad. Paagi sees oleva sodi korjad ka välja ja puhastad kõik ilusti ära. Kui kõik on puhas, paned pumba paaki tagasi, keerad eritööriistaga kinni. Seejärel vala paaki niipalju kütust, et pump oleks kütuse sees. Vastasel juhul käib pump kuivalt ja ei võta kütust üles, hiljem ol jube keeruline õhku välja saada.
Youtubes on olemas ka vastavaid videoid, kuidas teha ja mis teha. Kui oled remondi ja autodega sinapeal saad ilmselt hakkama.
snurm

 postitati 07.01.17 13:16
Tere!

Kuuaega tagasi sai just pandud uus kütusefilter, eelsüüteküünlad ja uus aku. Nüüd, siin külmaga sõitsin päeval ca 170 km ning koju tulles autos seisis paar tundi ja peale seda auto läks korraks käima, panin käigu sisse ja hakkasin kohapealt ära minema ning hakkas turtsuma ja suri kohe välja. Päeval oli tajutav temp umbes -23 kraadi külma. Ilmselt on asi kütusefiltris, paak võib olla sodi täis ja olekski küsimus. Muretsesin uue kütusefiltri, et kuidas täpselt Audi A6 C5 2.5TDI 132KW 2000 aasta diislil kütusepaaki puhastada (oleks nõuannet vaja) või siis autot panna nii käima, et sõita teenindusse vms. Igasugune nõuanne oleks tere tulnud.

Või võib probleem olla üldse milleski muus, et auto enam käima ei lähe. Powerit on küll ja veab, aga käima ei lähe.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.3% - SQL: 59.7%]