Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stihl

 postitati 05.01.17 14:55
Tsitaat:
Algselt postitas: prj

EGR vähendab põlemistemperatuuri, mitte ei suurenda seda.



Tavaliselt on prj mu oponent, aga seekord olen 100% nõus.;)
Selle pärast neid krdi EGR-e ju peale topitaksegi, et põlemisgaaside tempi vähendada.
Väidetavalt, et mingeid NOX gaase vähem tekitaks. (see pole ka veel tõestatud; aga selge on see, et EGR-iga auto võtab rohkem kütust ja riigid saavad rohkem kütuseaktsiisi. See selleks)

Sel masinal lihtsalt sõidusoojendi ei tööta ja ise ta muidugi mingit sooja vett salongi jaoks ei tooda, kuna mootor on suht ökonoomne.
prj

 postitati 05.01.17 12:36
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Muidugi peaks kiiremini soojaks minema. Mu kunagine Itaaliast pärit 3.0 171kW läks kiiremini, ca 10-15km jooksul. Ainult -20 juures rahulikult aeglustades kippus temp uuesti kukkuma, aga see on diislile pigem normaalne juba. Aga EGR-i puudumine kindlasti aeglustab seda protsessi, kuna soojad gaasid ei saa enam sisselaskesse.

Hakkab see EGR teema pihta jälle soojade gaasidega.
EGR vähendab põlemistemperatuuri, mitte ei suurenda seda.

Ainus, mille pärast EGR-ga võib koha peal natuke kauem sooja hoida on see, et mootor töötab EGR-ga vähem efektiivsemalt ning kütusekulu on suurem, mille arvelt on mootori soojuskadu suurem.

EGR avatakse alles siis, kui nende heitgaaside sisselaskesse suunamise abil hakkab põlemise temperatuur vähenema. Enne seda (suure külmaga) on EGR kinni.
tyyp1234

 postitati 05.01.17 11:46
Siin sai teemat lahatud http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=157341&page=1 Targad mehed aitasid ja sain webasto ka mootorit soendama;)
KuldarA

 postitati 05.01.17 11:41
Siis Sa mõtled seda salongi lisasoojendust ehk jah supplementary heater. Aux. heater on eelsoojendus.
marxmacher

 postitati 05.01.17 11:35
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
See aux heater mootorit ei soojenda?



Ei kindlasti mitte, see on mingi elektriline asi kuskil ventilatsiooni süsteemis, mis minu audil on tehasest peal juba.

EDIT: Õige nimi on vist supplementary heater.
KuldarA

 postitati 05.01.17 11:12
Muidugi peaks kiiremini soojaks minema. Mu kunagine Itaaliast pärit 3.0 171kW läks kiiremini, ca 10-15km jooksul. Ainult -20 juures rahulikult aeglustades kippus temp uuesti kukkuma, aga see on diislile pigem normaalne juba. Aga EGR-i puudumine kindlasti aeglustab seda protsessi, kuna soojad gaasid ei saa enam sisselaskesse.
KuldarA

 postitati 05.01.17 11:10
See aux heater mootorit ei soojenda?
marxmacher

 postitati 05.01.17 10:36
Tsitaat:
Algselt postitas: tyyp1234
Ja nii ongi.Minu masin oli webastoga ja seier hakkas tõusma umbes 10-15km järel.Webasto soojendas ka mootorit mitte ainult salongi.


Salongiga mul õnneks muret ei ole, Aux heater kütab kenasti soojaks, aga mootorist on kahju kui koguaeg poolpaksu õliga hõõruma peab :P
tyyp1234

 postitati 05.01.17 09:14
Ja nii ongi.Minu masin oli webastoga ja seier hakkas tõusma umbes 10-15km järel.Webasto soojendas ka mootorit mitte ainult salongi.
marxmacher

 postitati 05.01.17 09:09
Tervist,

Kas keegi tark oskab öelda, kas see on OK, kui ilma EGR-ita masinal jõuab temp 90 kraadi peale alles peale 40km maanteesõitu ( õue temp -10). Termostaat on korras ja vahetatud.



Kas tõesti nii "Ökonoomne" mootor, et sooja jääb väga vähe üle?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.0% - SQL: 49.0%]