Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jaiks

 postitati 10.03.17 19:01
Selge siis. Loodan et saan etemad pihustid juba varsti aga õnneks sõidu ajal mul nii ränka lonti taha ei teki, et peeglist näha oleks.
roltskar

 postitati 10.03.17 17:36
kui sa tead,et pihustid vigased,siis on ju probleem lahendatud :D

Tilkuma ei jää nad midagi, see,et nad kusevad tähendab lihtsalt seda, et nad ei pihusta ilusad kütusepilve vaid pritsivad nagu veepüss selle kütuse sinna kambrisse. Selle tulemusel ei teki piisavalt hea põlemissegu ja osa põlemissegust väljub sumpsist, must on ta sellepärast, et osa kütusesegust on põlenud (tahmane) ja ülejäänud on põlemisvõimeline gaas.

Käivitamisel tekib eriti palju musta suitsugaasi, sest siis ju pritsitakse väga rikkalikult kütust põlemiskambrisse, mis pole veel optimaaltingimusteni jõudnud, ehk põlemine pole taas piisavalt efektiivne.

Sõites saad parima "londi" niimoodi välja, et jöristad näiteks kolmandaga suhteliselt tühipöördel ja siis lööd gaasi põhja. siis on turbo surve ka kohe põhjas ja kütust antakse julmalt peale. kuna aga mootor pole end veel üles kruvinud,siis lendab jälle suur osa kütusest atmosfääri.
jaiks

 postitati 08.03.17 21:33
Põlemata kütus on muidu minuteada valge toss.
Pihustid mul pissivad küll ja saan vb varsti ehk korralikumad asemele. Aga see kusevate pihustite teema annab ka seismisega tunda? Jäävad peale seismajätmist tilkuma? Mõned tunnid seismist ei ole midagi viga aga ööga on juba käivitusel lont väljas. Pahvaka viskab ainult käivituse hetkel.
Sõidu ajal tallates erilist lohet maha ei jäta, põhjagaasiga õrnalt viskab aga mul pole tahmafiltriga masin ja see vast normaalne nähtus.
roltskar

 postitati 08.03.17 21:13
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Keegi teab miks käivitusel viskab paksu pahvaka musta tossu. Tahma hais üleval ja mõni sekund käib ebaühtlaselt ka. Must suits on ju rikas segu? Ehk seistes lekib silindritesse diislit? Või pean hakkama uusi küünlaid kontrollima.


Vaata pigem pihustid üle,ega need küünlad ei aita. kui on lont tagant väljas, siis see on põlemata kütus, valdavalt jääb kütus põlemata,kui pihusti "pissib".
jaiks

 postitati 08.03.17 16:11
Keegi teab miks käivitusel viskab paksu pahvaka musta tossu. Tahma hais üleval ja mõni sekund käib ebaühtlaselt ka. Must suits on ju rikas segu? Ehk seistes lekib silindritesse diislit? Või pean hakkama uusi küünlaid kontrollima.
jaiks

 postitati 20.12.16 22:14
Kui minul andis juba kahe küünla väsimine nii tugevalt tunda, samuti mõne miinuse juures, siis ilma ühegi küünlata on asi kindlasti märgatav.
Rix

 postitati 20.12.16 20:02
Kui väljas oli paar kraadi miinust, siis minu 2.5TDI läks väga vaevaliselt käima ja puterdas käivitamisel ~10sekundit (ühe korra -6ga isegi ~20sek) ja käima minnes viskas korraliku halli pahvaka välja tagant. Täna said uued Beru küünlad peale ja pärast vanu küünlaid (ka Beru omad) testides selgus, et mitte ükski ei toiminud enam. Nüüd jääb vaid oodata külmasid ilmasid ja siis saab selguse, kas viga oli ainult küünaldes või millesti muus lisaks.
jaiks

 postitati 15.12.16 17:05
Jah, külmkäivitus korras, ei värista ega puterda. Küünaldes oligi viga.
ivorturb12

 postitati 15.12.16 12:32
Andis tulemust küünalde vahetus?
jaiks

 postitati 12.12.16 22:22
Vahepeal tegelesin asjaga niipalju, et panin täna uued Boshi küünlad. Nüüd oli mootor vahetamise ajaks korralikult soe ja kuna ma panin vanad küünlad enne tagasi suvalises järjekorras, siis enam ei leidnud, et ükski neist oleks õline olnud. Eks hommikul näeb, kuidas käivitub.
tarts

 postitati 08.12.16 08:40
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Mul vist pole mingit kasu vanade pealt maha lugemisest sest suure tõenäosusega anti mulle juba eelmine kord suvalised pihku. Peale neil oli üldse kirjutatud 12v, netis aga paljud kataloogid kirjutavad et sama koodiga on 4,4v.


Kahepoolesel on ikka 12V küünal.
Takistuse mõõtmine ei ole mõttetu, nagu ka autoomanik ise järelduseni jõudnud juba, oli kahtlastel küünaldel takistus korralikest erinev. Takistus on vähemalt selge numbriline indikaator, see "kui kiiresti" punaseks läheb on juba oluliselt suhtelisem väärtus.


Tsitaat:

Ja pihusteid minu autol minu teada pole võimalik kuidagi reguleerida?

On ikka võimalik reguleerida (avanemisrõhku), aga kes ja kus sellega arvestatavalt tegeleks jääb minu poolt lisamata.
jaiks

 postitati 08.12.16 08:05
Mul vist pole mingit kasu vanade pealt maha lugemisest sest suure tõenäosusega anti mulle juba eelmine kord suvalised pihku. Peale neil oli üldse kirjutatud 12v, netis aga paljud kataloogid kirjutavad et sama koodiga on 4,4v. Minu jaoks veidi kummaline ka ,et isegi veidi vähem kui aastaga kaks küünalt läbi ja üleeelmised kestsid 5 aastat.
Aga väristamine on mul temperatuuriga seotud ja arvatavasti uued eelsüüteküünlad kaotavad selle probleemi, vähemalt täna pluss kraadi juures käivitus eeskujulikult.
Ja pihusteid minu autol minu teada pole võimalik kuidagi reguleerida?
roltskar

 postitati 07.12.16 22:38
Loe küünla pealt mark maha ja saadki teada,millised asemele võtta.

See,et küünal on märg võib vähendada mitut asja, oleneb,millest ta märg on :D
Näiteks mul oli omal nii,et üks küünal oli kütusest märg, ei teagi, kas oli see lihtsalt töötsüklisse sattunud silindrist tingitud või pihusti pissis. (samas enamik olid vigased ja ainult üks küünal oli märg,seega vist ikka töötsükkel)
Eks sa pea maitse- ja lõhnakatsed tegema,et teada,miks ta märg oli. Võibolla kuskilt tihendi vahelt surub õli sinna küünla peale vms.

Edit: See,et ta külmalt väristab võib olla ka pihustite viga. Stendimine ja/või reguleerimine ei tee midagi halba ;)
jaiks

 postitati 07.12.16 21:20
Sõitsin külma mootoriga 5 km ja keerasin küünlad maha. Ehmatasin päris ära, sest üks küünal oli päris tugevasti õline. Millest selline asi saab juhtuda? Aga kokkuvõttes kaks küünalt omadega õhtul. Üks läks kauem hõõguma ja teine läks ainult kuumaks. Mõlemal takistused ka tunduvalt suuremad.
Aga see õline küünal? Kui ta korralikult ei tööta, siis ta ei põleta kuivaks end aga ta on ju otsapidi põlemiskambris ja peaks niiehknaa kuivaks põlema? Kuidas see õli sinna sai või on see kuseva pihusti süül tekkinud vedel ollus? Suurt õlikulu nagu pole mootoril. sinist suitsu pole ka märkand, ehk läbi rõngaste ta ei tohiks sattuda sinna. Tegin kuivaks, panin tagasi ja sõitsin veidi, peale sõitu oli ots jälle kergelt niiske tal.
jaiks

 postitati 07.12.16 16:23
Kolasin erinevaid netikatalooge pidi ei oskagi arvata, millised ma sinna asemele peaks soetama, kui tarvis. Iga lehekülg pakub erinvat infot. Pinge 4,4-14V, voolutugevus 11-15A, takistus 0,4-1,4oomi. Jääb tunne, et variante on kümneid. Kaasa arvatud veel järelhõõgumise valmidus.
roltskar

 postitati 07.12.16 11:02
Pinge on neil küünaldel (059963319F) 4,4 V
jaiks

 postitati 07.12.16 10:23
Hetkel ei meenu, mis firma omad said aga õhtul vaatan arve pealt. Hea oleks, kui keegi oskaks voldid testimiseks öelda.
prj

 postitati 07.12.16 10:08
Kas on õhk vahel või on eelsüüteküünal ära.

Mis firma küünlad peale panid?

Takistuste mõõtmine on mõttetu, võta nad välja ja vaheta ära või lase vastav pinge peale (5, 7, 12V - ei mäleta peast hitleri omadel palju oli) ja vaata, kui kiiresti punaseks läheb.
Samamoodi võid nad maha keerata ja vaadata, millised neist kõige mustemate otstega on - need, millel otsad teistest mustemad ei tööta normaalselt.
jaiks

 postitati 07.12.16 10:06
Sel talvel on miinuskraadidega minu 2.5tdi BDG mootor külmalt käivitades väristama hakanud. Selline mulje jääb, et mõnes silindris või vähemalt ühes ei teki plahvatust. Varem tegi ta mõni sekund nii, nüüd vähemalt 10-20 sekundit. Eelsüüteküünlad on täpselt aasta vanad ja testriga mõõtes piiksusid nad kõik aga takistust hetkel pole jõudnud veel mõõta (tookord oli testril ekraan vigane).
Mis võib seda põhjustada ja kui suur peab toimiva eelüüteküünla takistus olema?
Umbes sarnaselt käivitus ta ka siis, kui pihusteid maha võtsin ja torustikus õhku veidi sisse jäi. Ehk jookseb mõne pihusti juures küte tagasi hoopis?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.0% - SQL: 41.0%]