Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
madjs

 postitati 30.05.05 07:48
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=14679
incase

 postitati 29.05.05 22:16
One Mile Challengit ei saa vist päris kiirendusvõistluseks nimetada:D
janar

 postitati 29.05.05 18:03
Tsitaat:
Algselt postitas: incase
võib olla tõesti on!
Ma vist liiga vähe käind eestis võistlustel...aga mina pole küll näind
ehk konkreetseid näiteid???



Jah, oota ära Tapa OMC tulemused !
pkuldsaar

 postitati 29.05.05 18:00
nädalavahetuse one mile ch. üritusel olid diislid täiesti esindatud ja mitte kehvade tulemustega.
Driver

 postitati 29.05.05 17:16
sellepärast et diislitega liiga palju tööd et mingi koht saavutada :) bensukaid vähe lihtsam modida :P
krss

 postitati 29.05.05 15:11
Materdage mind kui eksin, aga diisli jõukõver ja väändekõver on olemuselt lühemad (st diislit ei vajuta 7000 pöördeni), kuid diisli pöörded kukuvad aeglasemalt, mis teeb käiguvahetuse uimasemaks. Soomes näeb kiirendustel rohkem diisleid, eelkõige vanu 3.0 TD Mersusid, kuid neil ei ole korralikku pidamist (st kummid vilisevad all mistahes käiguga), ja pidamist poisid suurendada ei julge, sest sellele väändele ei pea siis muud asjad enam vastu. Sellepärast need diislid jäänudki rohkem rahvale show tegemiseks, mitte võistluste võitmiseks. Diislil on tegelikult potentsiaali küllalt. Nt enda auto (51kw 2.0 R5 diisel) kiirendus peaks olema tehaseandmetel esiveolisena 18.6s 100-ni. Kuna muudetud nii sisse- kui väljalaset ja veel muudki, siis tahtsin kah testida, kuidas ta praegu neliveolisena kiirendab. Normaalselt 1-2-3 käik kiirendades tuli aeg just käiguvahetuste tõttu väga kehva. Sellepärast kiirendasin ainult 2-3 käiguga, kus siduri säästmiseks omakorda kaotasin aega, kuid 2 katse ajaks tuli 13.2 ja 13.6 sekundit 100-ni, seda siis veel täiesti legaalsete pumbaseadetega (tahm alla 2.5, kuu hiljem ülevaatusel lubatust kõrgematel pööretelgi vaid 1.4, mootor on aastast 1978!). Siin on siis see KIIRENDUSVIDEO (tänu suurtele ratastele spido valetab, nii et 100 saab täis enne, kui spido seda näitab). St oma autoga kõlbaks kiirendama minna ainult talvel jääpeal, kuna suvel pole vist nende mõningate diisli puuduste tõttu mõtet proovida ka alla 55kW klassis:D
incase

 postitati 29.05.05 14:59
võib olla tõesti on!
Ma vist liiga vähe käind eestis võistlustel...aga mina pole küll näind
ehk konkreetseid näiteid???
janar

 postitati 29.05.05 14:13
kust sa võtad, et neid pole? On, aga vähe !
incase

 postitati 29.05.05 13:58
Vaatasin üks päev siit samast foorumist videot, kus kiirendas diiselauto ja tekkis küsimus?
Miks ei ole näha eestis kiirendusvõistlustel diiselautosid?Mõnele mehele tundub see küsimus jube naljakana ja hakkab kohe siin teemat maha tegema(nagu siin paljudele kombeks on)!!!Aga ikkagi tahaks asjakohaseid vastuseid

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.5% - SQL: 51.5%]