Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
allan26

 postitati 28.11.05 22:14
kasutan ise juba 1.5 a vene kütust ja ei ütle midagi paha selle kohta , täna käisin ülevaatuselgi ja tahmatesti läbis edukalt, lubatud norm oli 2.0 oma auto tulemuseks sain 1.09 ja kohe esimese katsega oli käes, seega olen täiesti rahul
krss

 postitati 17.06.05 15:06
Vist peaks olema nii:
"Pole vene küte pestud jama. Müüsin ise ka kunagi seda, teades, et (see on) Venest (pärit)."
Ei tasu panna pahaks, kui inimene emakeelena eesti keelt ei räägi, ning natukene hädas kirjutamisel. Tubli et püüab!:cool:
TiitR2

 postitati 17.06.05 09:51
Tsitaat:
Algselt postitas: dan.d
Tsitaat:
Algselt postitas: kaljukoll
jama siis selles et vene küttega hakkas tühikäigul sinist tagant ajama- tuleb natukene, kiirendades kah suitseb rohkem, eesti tanklast ostetud küttega ei suitse-on keegi kogend analoogset jama, ei julge ülevaatusele vene küttega minnagi,krrt teab mida neile aparaati puhub:o
pole vene kütte pestud jama müüsin ise ka kunagi seda teades et venest

sry. aga väga segane sai
dan.d

 postitati 16.06.05 20:25
Tsitaat:
Algselt postitas: kaljukoll
jama siis selles et vene küttega hakkas tühikäigul sinist tagant ajama- tuleb natukene, kiirendades kah suitseb rohkem, eesti tanklast ostetud küttega ei suitse-on keegi kogend analoogset jama, ei julge ülevaatusele vene küttega minnagi,krrt teab mida neile aparaati puhub:o
pole vene kütte pestud jama müüsin ise ka kunagi seda teades et venest
Driver

 postitati 16.06.05 18:20
Tsitaat:
Algselt postitas: pandiit
blue diesel rules! Aga 1500 kilti ikkagi 80ne liitriga ei sõida!!!


kui sa nii arvad:D
pandiit

 postitati 11.06.05 16:32
blue diesel rules! Aga 1500 kilti ikkagi 80ne liitriga ei sõida!!!
Driver

 postitati 04.06.05 17:18
pole seal midagi utoopilist :) oleneb jah kus sa sõidad
2.4D mootoriga saime ca 1200km :) 80L aga teadu poolest see 2,5 tdi kutte kulu suht madal niiet pole seal imestada midagi :)
pandiit

 postitati 04.06.05 10:27
ma isegi mõtlen, et 1500 kilomeetri jutt suht utoopiline!!!
Black Rabbit

 postitati 30.05.05 15:07
Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Diisli puhul tähendab sinine vine seda, et kas on süüde liiga hiline või põletab mingil põhjusel õli (nt ka õli kütusesse segatud). St väike võimalus, et juhtus mootoriga miskit ja nüüd tuleb sõita paak tühjaks ja proovida teist kütust (iseasi, et sellisel autol ei õnnestu vist kuidagi paaki vähem kui 1500km-ga tühjaks saada:D). Ise pean Vene (ja ka Lääne) kütust oluliselt paremaks kui Eestis müüdavat (just nimelt mootor käib puhtamalt, ühtlasemalt, ei plagise tüüpiliselt diislitele, ökonoomsem jm), kuid Sa said tõenäoliselt lihtsalt solki

No saab ikka varem tühjaks.
Mul õnnestub näiteks 80l paak ümmarguselt 950km enam-vähem tühjaks sõita, aga eks see osaliselt Tallinna liikluse süü.
TiitR2

 postitati 30.05.05 08:39
...jah, küll Favora küttega (h*ui teab kust see pärit)
TiitR2

 postitati 30.05.05 08:38
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Mul vastupidine asi,aga ülevaatusel käisin vene küttega ja tahm oli 1,3.Arvata võib et oled saanud mingi jama kütte.

Näed siis, mu A4-l andis ülevaatusel tahmasuse normiks >1,25 ja peale 3. korda tuuritamist saavutas 0,93:)
incase

 postitati 29.05.05 10:32
no mida ma ütlesin:P
kaljukoll

 postitati 28.05.05 17:03
arvata võib et oligi solk- plagises jah ka natu, nüüd ca 20 l uno x küttega sõidetud ja mure st sinine vine ja lagin kadunud
krss

 postitati 27.05.05 09:22
Diisli puhul tähendab sinine vine seda, et kas on süüde liiga hiline või põletab mingil põhjusel õli (nt ka õli kütusesse segatud). St väike võimalus, et juhtus mootoriga miskit ja nüüd tuleb sõita paak tühjaks ja proovida teist kütust (iseasi, et sellisel autol ei õnnestu vist kuidagi paaki vähem kui 1500km-ga tühjaks saada:D). Ise pean Vene (ja ka Lääne) kütust oluliselt paremaks kui Eestis müüdavat (just nimelt mootor käib puhtamalt, ühtlasemalt, ei plagise tüüpiliselt diislitele, ökonoomsem jm), kuid Sa said tõenäoliselt lihtsalt solki
jan-kos

 postitati 27.05.05 08:37
Mul vastupidine asi,aga ülevaatusel käisin vene küttega ja tahm oli 1,3.Arvata võib et oled saanud mingi jama kütte.
incase

 postitati 26.05.05 22:16
eelistagem ikka eestimaist onju:D:D:D:D
lase siis enne eesti küttega korra läbi!
kaljukoll

Depicts mood of post postitati 26.05.05 16:42
jama siis selles et vene küttega hakkas tühikäigul sinist tagant ajama- tuleb natukene, kiirendades kah suitseb rohkem, eesti tanklast ostetud küttega ei suitse-on keegi kogend analoogset jama, ei julge ülevaatusele vene küttega minnagi,krrt teab mida neile aparaati puhub:o

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.5% - SQL: 44.5%]