Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
´96 A6 C4 2.5TDi 103kW mootori anomaaliad - Probleem leitud!
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: adr3naline[/i] ... on probleemi tekitav koht leitud! Auto on enamuse aja siiamaani seisnud, kuna ise oli puhkusel. Selle nädala algul sai ta viidud Priidu garaa˛i juurde oma aega ootama ning eile oli tema kord. Esimese asjana auto lumest puhtaks ja tuppa. Seejärel kõrgsurve pump maha ja algosadeks. :D Pumbal läksid vahetusse kõik tihendid ja võll, millel oli natuke liiga sügav soon sisse kulunud. Vahetusse läks ka võlli simmer. Kuna süüteregulaatori juhtmete klemmid olid ära oksüdeerunud, siis sai ka need puhastatud. Kõik asjad auto külge tagasi ja tunde järgi süüde ja kütus paika, et käima saaks ning väike tiir, et mootor soojaks saada. Seejärel sai arvuti külge - süüde ja küttekogused paika. Auto töötas ilusti ühtlaselt ja vaikselt ning siis see juhtus - samal ajal kui jälgisime arvutist andmeid (ei oska seda nüüd paremini seletada) jättis mootor nagu vahele ja oleks peaaegu välja surnud ning süütehetk hüppas 4.5 pealt 9.2 peale :o :o :o Suretasin auto välja. Priit võttis tööriistad kätte ja võttis nukkvõlli poldi lahti ning ratta maha, ning leidsime vea üles - polt oli järgi andnud. Arvatavasti ära veninud. Ratta peal oli ilusti seda jälge/hetke näha kus ta süüte ära viskas. Arvatavasti tegi ta seda iga külmkäivituse hetkel. See seletaks ka selle ära, miks iga kord kui süüde paika pandud ja auto hommikul enam käima pole läinud ning peale käima tõmbamist arvuti uuesti taha panna oli süüde hoopis teistsugune. Õnneks leidus riiulil üks polt veel ning leidis ta oma koha minu vana asemel. Sai siis jälle süüde uuesti paika ning täna tegin autole 3 külmkäivitust - igal korral läks auto käima. :) Kui nüüd peaks juhtuma, et mingi hetk ei lähe enam, siis läheb nii ratas kui ka polt vahetusse uute vastu. Illustreeriv pilt siis kurikaelast: [img]https://www.upload.ee/image/6536386/nukkvoll_polt.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
´96 A6 C4 2.5TDi 103kW mootori anomaaliad - Probleem leitud!
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.8%
- SQL:
60.2%
]