Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
´96 A6 C4 2.5TDi 103kW mootori anomaaliad - Probleem leitud!
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: adr3naline[/i] Otsisin, mis ma otsisin, aga vastus pole saanud. Auto: 1996 Audi A6 C4 2.5TDi 103kW AEL Alustan siis algusest. 1. Hommikul auto käima ei läinud. Hääle järgi polnud kütust. Valasin 5l juurde ja läks käima, kuigi näidik näitas eelmine õhtu veerand paaki. 2. Umb nädal hiljem ei läinud jälle auto hommikul käima. Valasin 5l juurde ja töötas. Samamoodi näitas auto eelmine õhtu veerand paaki. Aga peale 5l lisamist näitas pool paaki. Panin tanklas veel 20l juurde ja näidik tõusis ainult seieri võrra. 3. Kaks päeva hiljem taas auto ei käivitunud, kuigi näidik näitas pool paaki. Valasin 10l juurde ja läks käima. Mõtlesin, et proovin tanklas palju veel peale mahub ja mahtus ainult 18l. 4. Järgmisel hommikul auto käima ei läinud enam. Õhtul proovi pärast panime nööriga teise auto taha ja nii kui tõmmates siduri lahti lasin, auto töötas. 5. Järgmine hommik enam käima ei läinud. Dopingut (rahvakeeli eeter) kasutades läks kohe tööle. -Iga kord kui auto tööle ära läks, siis töötas ilusti ja korrektselt nii nagu peab. Välja suretades läheb samuti uuesti korralikult tööle, isegi kui seisis 2h. -Autot käivitades on filtri ja kõrgsurvepumba vahelisel läbipaistval voolikul ilusti näha, et kütus liigub. -Eelsüüte küünalde relee sai pandud teine, aga ei muutund midagi. -Eelsüüteküünalde kaitse on silmaga vaadates korras. Olen juba uurinud kuidas mõõta voolu ja takistusi küünalde süsteemis, aga seda saan teha alles homme/ülehomme. Küsimused: 1. Kui suur peab olema kütusesüsteemis rõhk ja kuidas seda mõõta antud mootori puhul? 2. Kus asub sellel kütuse rõhu regulaator? Kui kerge on seda vahetada? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
´96 A6 C4 2.5TDi 103kW mootori anomaaliad - Probleem leitud!
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.2%
- SQL:
68.8%
]