Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
100

 postitati 14.01.17 21:54
Bensiin ei määri. Diiselmootoril võrreldes bensiinimootoriga mõned osad rohkem (näiteks kõrgsurvepump) vajavad määrimist (diiselkütusel on määrimisomadused). Peaks olema selge miks diiselmootori kütusepaaki suurel hulgal bensiini ei tasu panna.:)
stihl

 postitati 14.01.17 21:27
Tsitaat:
Algselt postitas: Arno
Bensiini diisel autosse.


Need klounid seal panid bensiiniautosse ainult korraks diislit, siis ei juhtu muidugi midagi. Sureb ära ja kogu video.
Minuni on jõudnud üks isend, mis oli pikemalt diisliga (bensuga pooleks, muidu poleks töötanudki) sõitnud.

Sel autol oli õlinorm 4L ja alt õlikorgist tuli about 8L mingit naftasaadust meenutavat asjade segu välja...:D
Diisel ei põle bensumootoriga autos ja lendab kolvist sujuvalt mööda, alla karterisse, õli hulka.
yks

 postitati 14.01.17 11:50
Diiselautos puhas bensiin, vahel käivad kuni välja surevad, vahel tuuakse ilma proovimatta treilaga ja ka vastupidi. Pole veel ükski ära surnud. Otsepritse bensukast saab kuni kõrgsurve pumbani lihtsalt kätte. sealt edasi on keeruline. Enamasti brakcleaneriga käima ja köhib kõrgsurve osa ise puhtaks ja töötab edasi.
Kehvem on kui diislit veega või näiteks ADBluega tangitakse, see on lõppenud vahel kütuserõhuanduri ja pihustite vahetusega.
Arno

 postitati 14.01.17 11:25
Bensiini diisel autosse.
stihl

 postitati 14.01.17 11:09
Kui juba sellise vahekord, et 6L diislit ja 19L bensiini, siis vast oleks targem ta ikka koju/töökotta treilada ning paagist, trassist ja pumbast, niipalju, kui võimalik, välja imeda ja puhas asemele panna.
No nii, enda rahustuseks. Seekord vast pekki ei läinud, aga riskida pole ka mõtet.

............

Aga see 220g bentsu paagi peale võib isegi hea olla.
Venemaal, ntx, kus hüpersuper talviseid kütuseid pole, nad panevadki -40 kraadiga diislile bentsu (tegelt isegi helikopterikütust) pisut hulka, et üldse oma asjandusi kuidagi käima saada.
Ilma lisandita olla neil diisel sellise külmaga selline, et saab noaga viilutada.:P
h.u

 postitati 13.01.17 23:03
Mul juhtus sama asi. Lasin 1.9 VW diislile 19l bensiini peale. Mõne aja pärast suri välja. Paagis oli ca 6l diislit. Kas on mõtet paak diislit täis lasta ja üritada käima saada või on odavam teenindusse viia?
quattrodiisel

 postitati 19.08.16 13:20
Kuskil maa tanklas saad hullemat s*tta kui see 0,22l bensiini. Muretuid kilomeetreid. ;)
quattromees

 postitati 19.08.16 12:35
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Paak diislit täis ja sõida edasi. Igasuguse muu jama sinna juurde kallamine on juba lauslollus.

Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Mina panin kogemata kunagi soomes tühja paaki PD 1,9 tdi Passatisse 10l bensiini. Antud tanklas oli kaardimaksega probleeme ja sula oli veel 10€, ehk selle eest läks diislit selga. Lisaks oli laevale jõudmisega väga kiire. Auto sõitis kenasti, sadamas ei tahtnud enam käivituda. Õnneks oli aku hea ja siiski käivitus. Midagi ei juhtunud antud juhul, kütus sisuliselt 50 - 50.


See "tühi" paak sisaldas kindlasti 5-10L kütust, millele algselt selle vale asja otsa torkasid. Ehk siis suhe polnud kindlasti mitte 50-50.


Kompu järgi sai sõita veel ca 30km, kui õigesti mäletan, st paak oli ikka üsna tühi ja oli kartus, et ei vea sadamasse välja. Ja tuldud sai Norrast, st seda pika maanteekulu järgi. Aga kindlasti oli bensiini suhe diislisse väga kõrge.


Rumala tankimisega - oli kogemus, kus juhtus äpardus, kus Jüris Lukoil tanklas diiselautosse kogemata sai tangitud erimärgistusega diislit. Antud tanklas oli ka sellel kütusel "enne tangi" süsteem. Tankijaks oli sõber, ise läksin sisse maksma. Kui dokumenti küsiti, üritasin väita, et olen nii vana küll, et kütust osta... :). Õnneks Soome toll kütust ei kontrollinud, aga rumal juhus igatahes.
kps

 postitati 19.08.16 10:42
Paak diislit täis ja sõida edasi. Igasuguse muu jama sinna juurde kallamine on juba lauslollus.

Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Mina panin kogemata kunagi soomes tühja paaki PD 1,9 tdi Passatisse 10l bensiini. Antud tanklas oli kaardimaksega probleeme ja sula oli veel 10€, ehk selle eest läks diislit selga. Lisaks oli laevale jõudmisega väga kiire. Auto sõitis kenasti, sadamas ei tahtnud enam käivituda. Õnneks oli aku hea ja siiski käivitus. Midagi ei juhtunud antud juhul, kütus sisuliselt 50 - 50.


See "tühi" paak sisaldas kindlasti 5-10L kütust, millele algselt selle vale asja otsa torkasid. Ehk siis suhe polnud kindlasti mitte 50-50.
mkb

 postitati 19.08.16 08:03
Tsitaat:
Algselt postitas: xxm24Aga kuidas selle 2T õli lisamisega on, on seda tark vahest teha? Nt palju lisada 50l


Esitasin ühes töökojas hiljuti sama küsimuse ja nemad igatahes ei soovitanud seda teha.
xxm24

 postitati 19.08.16 07:26
Ei tee see kogus küll midagi, olematu kogus. Diislit peale ja korras, hullem on siis kui situatsioon on vastupidine.
Aga kuidas selle 2T õli lisamisega on, on seda tark vahest teha? Nt palju lisada 50l
quattromees

 postitati 19.08.16 07:06
Mina panin kogemata kunagi soomes tühja paaki PD 1,9 tdi Passatisse 10l bensiini. Antud tanklas oli kaardimaksega probleeme ja sula oli veel 10€, ehk selle eest läks diislit selga. Lisaks oli laevale jõudmisega väga kiire. Auto sõitis kenasti, sadamas ei tahtnud enam käivituda. Õnneks oli aku hea ja siiski käivitus. Midagi ei juhtunud antud juhul, kütus sisuliselt 50 - 50.
mara6

 postitati 18.08.16 21:14
Kindlasti ei ole põhjust muretseda.Mul pandi t5 bussi(pumppihustid) 6 lìitrit bensu.Kasutaja helistas viisakalt ja küsis mis teha.Pidasin targematega nõu ja käskisin paagi diislit täis panna ja ei tekkinud mingeid jamasi.Usun et CR elab selle pisku kindlasti üle.
100

 postitati 18.08.16 20:57
0,22 l pole mingi kogus paagitäie kohta, isegi 2,2 l poleks probleem. Arvan.
HK89

 postitati 18.08.16 20:51
Häbi tunnistada, aga väsinud peaga sai natukene (0,22 liitrit, kuniks aru sain, mis püstoliga tegemist) bensiini 2010.a 3.0TDI Audi C6 paaki lastud. Lasin ca 50 liitrit diislit otsa. All oli vast ka u 5 liitrit diislit. Kas nii väikese bensiinikoguse pärast peaks üldse põdema ja midagi tegema - a'la 2T õli pisut hulka kallama, või on savi ja võin muretult edasi sõita? Kas DPF-iga autole tohib üldse 2T õli paaki valada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.8% - SQL: 37.2%]