Teema ülevaade |
Black Rabbit
|
postitati 20.05.05 09:29 |
Tsitaat: | Algselt postitas: krss
Noh muu on nagu autodel ikka, aga diisli iseärasustest sõltuvalt tasuks enne tõesti sõita veidi kõrgematel pööretel (nagu varem mõned näitena toonud,
et 3 käiguga Tln-Keila-Tln) ja lisaks sellele ka enne ülevaatust seal uksetaga sumps tahmast "tühjaksköhida". Ja kui jätadki selle viimase
tuuritamise ära, siis teeb seda ülevaatuseonu niikaua seal stendis, kuni saab tahmasuse näidu normipiiridesse. Kui juhtud käima enne kusagil
piiritaga, siis pane paak täis, kuna nt Soomest ostetud kütusega töötab mootor silmnähtavalt puhtamalt (ja ökonoomsemalt ja vaiksemalt ja ühtlasemalt
jne). Tahm ise on seotud tavaliselt kas pihustite või pumbaga, ning mõned diislispetsid soovitavad sellepärast kasutada aegajalt XADOt (st teatud aja
jooksul, vahepeal üks paagitäis tavalist kütust ja siis järgmine tuub jne) või teisi pihusteid puhastavaid lisaaineid (siis ülevaatusele eelneva
paagitäie puhul, mitte ülevaatuse ajaks - mitmed lisandid võivad mootori ajutiselt suitsema panna). Kui sellele vaatamata tahmast lahti ei saa, siis
võib lasta mootorit kergelt ülehäälestada, kontrollida pihustirõhud jms. Ja kui ikka ei aita, siis panna lihtsalt piiraja peale, et pöörded ei tõuseks
nii kõrgele, et tahmama hakkab. Enda Quattro aiste vahel on diiselmootor
70ndate lõpust, läbisõit mootoril üle 300tkm, kuid kaasaegsetele autodele mõeldud tahmasusetesti läbis normist u poole väiksemate numbritega (sh
forsitud diisel, lubatust kõrgematel pööretel ning ilma "puhtaksköhimata" ülevaatusekuudi ukse taga) - arvan millegipärast, et Su kartused tunduvalt
uuema auto puhul on asjatud, või kui ongi põhjust karta, siis selle taga on mingi konkreetne viga, mille kõrvaldamine ei tohiks kuidagi
ülemõistusekäivaks osutuda |
Tänud kõigile vastanutele, eks ma pabistasin veidi üle, sest tegelikult peaks autol kõik mootoriga seonduv juba tehtud olema. Pidurid, kettad jms. on
ka uus seega loodan parimat.
Eelmise autoga oli lihtsalt tobe läbikukkumine numbrimärgi ühe tule, ühe parktule ja käsipiduri ebaühtlase võtmise tõttu.
Oleks võinud ju mööda vaadata aga ei
Üritan seal KEY kaubamaja taga siis käia
Üritus kandis vilja, autol esines 0 probleemi, aga kaasas olevaid apteeke ja muud pudi padi ei vaadatud üldse.
Et siis lukku.
|
krss
|
postitati 19.05.05 14:39 |
Noh muu on nagu autodel ikka, aga diisli iseärasustest sõltuvalt tasuks enne tõesti sõita veidi kõrgematel pööretel (nagu varem mõned näitena toonud,
et 3 käiguga Tln-Keila-Tln) ja lisaks sellele ka enne ülevaatust seal uksetaga sumps tahmast "tühjaksköhida". Ja kui jätadki selle viimase
tuuritamise ära, siis teeb seda ülevaatuseonu niikaua seal stendis, kuni saab tahmasuse näidu normipiiridesse. Kui juhtud käima enne kusagil
piiritaga, siis pane paak täis, kuna nt Soomest ostetud kütusega töötab mootor silmnähtavalt puhtamalt (ja ökonoomsemalt ja vaiksemalt ja ühtlasemalt
jne). Tahm ise on seotud tavaliselt kas pihustite või pumbaga, ning mõned diislispetsid soovitavad sellepärast kasutada aegajalt XADOt (st teatud aja
jooksul, vahepeal üks paagitäis tavalist kütust ja siis järgmine tuub jne) või teisi pihusteid puhastavaid lisaaineid (siis ülevaatusele eelneva
paagitäie puhul, mitte ülevaatuse ajaks - mitmed lisandid võivad mootori ajutiselt suitsema panna). Kui sellele vaatamata tahmast lahti ei saa, siis
võib lasta mootorit kergelt ülehäälestada, kontrollida pihustirõhud jms. Ja kui ikka ei aita, siis panna lihtsalt piiraja peale, et pöörded ei tõuseks
nii kõrgele, et tahmama hakkab. Enda Quattro aiste vahel on diiselmootor
70ndate lõpust, läbisõit mootoril üle 300tkm, kuid kaasaegsetele autodele mõeldud tahmasusetesti läbis normist u poole väiksemate numbritega (sh
forsitud diisel, lubatust kõrgematel pööretel ning ilma "puhtaksköhimata" ülevaatusekuudi ukse taga) - arvan millegipärast, et Su kartused tunduvalt
uuema auto puhul on asjatud, või kui ongi põhjust karta, siis selle taga on mingi konkreetne viga, mille kõrvaldamine ei tohiks kuidagi
ülemõistusekäivaks osutuda
|
jan-kos
|
postitati 19.05.05 12:46 |
Kartsin ka ja tallasin korralikult, enne lõõrid puhtaks ja siis stendi ja tulemus oli vanakese kohta üllatavalt hea
|
Teerull
|
postitati 19.05.05 10:24 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mihkel
enne stendile minekut talla tahm välja |
Kui mure tahma pärast, siis eelpool mainitud tegevus on ainuõige. Korra on mind pensionäriks sõimatud, kui selle tegevuse tegemata olin jätnud
|
ferdinand
|
postitati 19.05.05 10:18 |
Ise kartsin ka ülevaatust, eriti just seda tahmasuse testi, kuid polnud mingeid probleeme, olgugi, et tallamisel tuleb musta tagant ikka omajagu.
Millegipärast tõkiskingade-apteegi jms vastu üldse huvi ei tuntud. Tundub, et ka ülevaatuspunktides on olukord oluliselt mõistlikumaks läinud. hea
mulje on jäänud just Key kaubamaja taga asuvast kohast, hind odavam ja inimesed mõistlikumad.
|
mihkel
|
postitati 19.05.05 10:07 |
enne stendile minekut talla tahm välja
|
Black Rabbit
|
postitati 19.05.05 10:03 |
Ahoi!
Avastasin, et sel kuul on vaja veel ülevaatusele ronida ja tahtsin veidi pärida, et mida jälgima peaks.
No tuled, apteegid, tõkiskingad jms loomulikult, aga kuidas on lugu näiteks heitgaasidega.
Kui täpselt neid mõõdetakse ja millal midagi karta on vaja.
Muidu töötab korralikult, suitsu välja ei aja, aga väike pabin on ikka sees
Teiste kogemused on ka teretulnud
|
|