Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black Rabbit

 postitati 20.05.05 09:29
Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Noh muu on nagu autodel ikka, aga diisli iseärasustest sõltuvalt tasuks enne tõesti sõita veidi kõrgematel pööretel (nagu varem mõned näitena toonud, et 3 käiguga Tln-Keila-Tln) ja lisaks sellele ka enne ülevaatust seal uksetaga sumps tahmast "tühjaksköhida". Ja kui jätadki selle viimase tuuritamise ära, siis teeb seda ülevaatuseonu niikaua seal stendis, kuni saab tahmasuse näidu normipiiridesse. Kui juhtud käima enne kusagil piiritaga, siis pane paak täis, kuna nt Soomest ostetud kütusega töötab mootor silmnähtavalt puhtamalt (ja ökonoomsemalt ja vaiksemalt ja ühtlasemalt jne). Tahm ise on seotud tavaliselt kas pihustite või pumbaga, ning mõned diislispetsid soovitavad sellepärast kasutada aegajalt XADOt (st teatud aja jooksul, vahepeal üks paagitäis tavalist kütust ja siis järgmine tuub jne) või teisi pihusteid puhastavaid lisaaineid (siis ülevaatusele eelneva paagitäie puhul, mitte ülevaatuse ajaks - mitmed lisandid võivad mootori ajutiselt suitsema panna). Kui sellele vaatamata tahmast lahti ei saa, siis võib lasta mootorit kergelt ülehäälestada, kontrollida pihustirõhud jms. Ja kui ikka ei aita, siis panna lihtsalt piiraja peale, et pöörded ei tõuseks nii kõrgele, et tahmama hakkab:). Enda Quattro aiste vahel on diiselmootor 70ndate lõpust, läbisõit mootoril üle 300tkm, kuid kaasaegsetele autodele mõeldud tahmasusetesti läbis normist u poole väiksemate numbritega (sh forsitud diisel, lubatust kõrgematel pööretel ning ilma "puhtaksköhimata" ülevaatusekuudi ukse taga) - arvan millegipärast, et Su kartused tunduvalt uuema auto puhul on asjatud, või kui ongi põhjust karta, siis selle taga on mingi konkreetne viga, mille kõrvaldamine ei tohiks kuidagi ülemõistusekäivaks osutuda


Tänud kõigile vastanutele, eks ma pabistasin veidi üle, sest tegelikult peaks autol kõik mootoriga seonduv juba tehtud olema. Pidurid, kettad jms. on ka uus seega loodan parimat.

Eelmise autoga oli lihtsalt tobe läbikukkumine numbrimärgi ühe tule, ühe parktule ja käsipiduri ebaühtlase võtmise tõttu.
Oleks võinud ju mööda vaadata aga ei :(
Üritan seal KEY kaubamaja taga siis käia ;)
Üritus kandis vilja, autol esines 0 probleemi, aga kaasas olevaid apteeke ja muud pudi padi ei vaadatud üldse.
Et siis lukku.
krss

 postitati 19.05.05 14:39
Noh muu on nagu autodel ikka, aga diisli iseärasustest sõltuvalt tasuks enne tõesti sõita veidi kõrgematel pööretel (nagu varem mõned näitena toonud, et 3 käiguga Tln-Keila-Tln) ja lisaks sellele ka enne ülevaatust seal uksetaga sumps tahmast "tühjaksköhida". Ja kui jätadki selle viimase tuuritamise ära, siis teeb seda ülevaatuseonu niikaua seal stendis, kuni saab tahmasuse näidu normipiiridesse. Kui juhtud käima enne kusagil piiritaga, siis pane paak täis, kuna nt Soomest ostetud kütusega töötab mootor silmnähtavalt puhtamalt (ja ökonoomsemalt ja vaiksemalt ja ühtlasemalt jne). Tahm ise on seotud tavaliselt kas pihustite või pumbaga, ning mõned diislispetsid soovitavad sellepärast kasutada aegajalt XADOt (st teatud aja jooksul, vahepeal üks paagitäis tavalist kütust ja siis järgmine tuub jne) või teisi pihusteid puhastavaid lisaaineid (siis ülevaatusele eelneva paagitäie puhul, mitte ülevaatuse ajaks - mitmed lisandid võivad mootori ajutiselt suitsema panna). Kui sellele vaatamata tahmast lahti ei saa, siis võib lasta mootorit kergelt ülehäälestada, kontrollida pihustirõhud jms. Ja kui ikka ei aita, siis panna lihtsalt piiraja peale, et pöörded ei tõuseks nii kõrgele, et tahmama hakkab:). Enda Quattro aiste vahel on diiselmootor 70ndate lõpust, läbisõit mootoril üle 300tkm, kuid kaasaegsetele autodele mõeldud tahmasusetesti läbis normist u poole väiksemate numbritega (sh forsitud diisel, lubatust kõrgematel pööretel ning ilma "puhtaksköhimata" ülevaatusekuudi ukse taga) - arvan millegipärast, et Su kartused tunduvalt uuema auto puhul on asjatud, või kui ongi põhjust karta, siis selle taga on mingi konkreetne viga, mille kõrvaldamine ei tohiks kuidagi ülemõistusekäivaks osutuda
jan-kos

 postitati 19.05.05 12:46
Kartsin ka ja tallasin korralikult, enne lõõrid puhtaks ja siis stendi ja tulemus oli vanakese kohta üllatavalt hea :cool:
Teerull

 postitati 19.05.05 10:24
Tsitaat:
Algselt postitas: mihkel
enne stendile minekut talla tahm välja ;)


Kui mure tahma pärast, siis eelpool mainitud tegevus on ainuõige. Korra on mind pensionäriks sõimatud, kui selle tegevuse tegemata olin jätnud :D
ferdinand

 postitati 19.05.05 10:18
Ise kartsin ka ülevaatust, eriti just seda tahmasuse testi, kuid polnud mingeid probleeme, olgugi, et tallamisel tuleb musta tagant ikka omajagu. Millegipärast tõkiskingade-apteegi jms vastu üldse huvi ei tuntud. Tundub, et ka ülevaatuspunktides on olukord oluliselt mõistlikumaks läinud. hea mulje on jäänud just Key kaubamaja taga asuvast kohast, hind odavam ja inimesed mõistlikumad.
mihkel

 postitati 19.05.05 10:07
enne stendile minekut talla tahm välja ;)
Black Rabbit

 postitati 19.05.05 10:03
Ahoi!
Avastasin, et sel kuul on vaja veel ülevaatusele ronida ja tahtsin veidi pärida, et mida jälgima peaks.
No tuled, apteegid, tõkiskingad jms loomulikult, aga kuidas on lugu näiteks heitgaasidega.
Kui täpselt neid mõõdetakse ja millal midagi karta on vaja.
Muidu töötab korralikult, suitsu välja ei aja, aga väike pabin on ikka sees :P
Teiste kogemused on ka teretulnud ;)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 12.3% - SQL: 87.7%]