Teema ülevaade |
Maku
|
postitati 03.03.18 05:07 |
Audi A8 D3 4.0 exhaust
|
prj
|
postitati 13.10.16 00:15 |
Ei ole mõtet seda 20hp juttu seal tõepähe võtta.
Reaalselt sellist vahet ei ole. Ilmselt mingid muud tegurid lisaks mängus või soft veidi vigane.
Olen neid dünonud nii tagapüttidega kui ka ilma hulgi - mingisugust vahet ei oska välja tuua. Kõik vanema põlvkonna diislid (165kw, 171kw) saavad ilma
DPF-ta kätte 290hp tahmavabalt ning uuema põlvkonna diislid (176kw) saavad 305hp, samuti tahmavabalt. Piirang on turbo tootlikkuses. Suurema turboga
ei ole ka 360hp probleem.
Kui lont taha teha, saab muidugi ka rohkem, aga ma üldiselt ei tee nii
|
Maku
|
postitati 12.10.16 19:17 |
Tegin ühe võrdleva pildi. Nagu näha, siis C6
pütt on üksjagu restrictive.
Karls 3.0 TDI build thread
Audi A6 C7 Avant Quattro 3.0 TDI
|
mkb
|
postitati 27.01.16 12:30 |
Mõni kohalik ka sellist modimist praktiseerinud on?
|
Maku
|
postitati 23.01.16 09:08 |
http://www.audi-sport.net/xf/threads/amazing-result-from-mufflerectomy-tested-on-dyno.203726/
To satisfy my own curiousity, here's what happened when I tested a rear silencer delete on my Audi TDI. No remap done here, just removing the
restriction in the exhaust by chopping it off.
https://www.youtube.com/watch?v=oNGcz4hMy3I
I gained 20.1 horsepower, and a little over 30 ft/lb of torque.
|
|