Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Andre

 postitati 26.02.18 00:01
Olen nüüd juba üle aasta selle auto omanik olnud ning võin paljastada selle kõrina, mis vasakult kapoti alt tuli, saladuse. Tegemist polnud ei millegi kui, kompressoriga. Kellel lähem huvi, mis seal ja kuidas, siis võtab telefoni ja helistab Hetkel mure aga suurem ja tõsisem kuna keti pingutid said otsa. Õnneks jõudsime küll enne garaa˛i kuid kui kellelegi on nukkvõlli hammasrattaid pakkuda siis olen väga huvitatud ja ootan Teie kõne.
teet82

 postitati 05.11.15 21:27
Maanteel sõites mootori jahtumine peaks tõesti olema termostaadi süü reeglina.
Nende pöördklappidega on kehvad lood, minu teada pole V8 mootorile remondikomplekte, tehniline lahendus on erinev võrreldes V6 mootoritega. Kollektorite hinnaks pakun huupi 1000EUR/tk, täpsemalt ei oska peast öelda. Klapid saab välja võtta ja seejärel tarkvara üle kirjutada, et mootorituld poleks, selle lõbu eest küsitakse umbes 300EUR. Üks võimalus oleks ka lihtsalt "piirajad" ette teha elektrimootori hoovale, et see üle piiride minna ei saaks ja veakoodi ei annaks.
-ERX-

 postitati 05.11.15 20:59
Tänan info eest. Üks mu tuttav, kes ka on tegelenud igasuguste masinatega ütles, et kett häält ei tee võin rahulik olla. Aga kui pump on juba ka juhipool siis ehk teebki see häält ja kui otsad kokku panna, mis mulle vin koodi järgi öeldi, võiks arvata, et ongi termostaat veepumbaga koos ? Ja sellel miski viga ? Kui sa juba rääkisid sellest mootorist, siis mul kaasreisijapoolne klappide liigutamise varras on katki, ühte ei liiguta. swirl midagi. Kas seda peab koos sisselaske kollektoriga vahetama või on see ebays paranduskomplekt asjalik ? Rakvere diagnostika poisid rääkisid, et nad on puurinud midagi ja tifti läbi pannud mingil opelil, aga kas seda ka nii saaks kuidagi ? Mul oleks seda siis ka vaja kui kellelgi juhtub üle olema. Vaatan keegi väga sõna ei võta siis vist pole üleliigseid kogemusi kahjuks. Aga see kõrin on jah nagu plastiku kõrin, mitte kett. See konkreetselt käibki kuskile vastu servaga.
Ja kuskilt käis läbi, et see oli seotud kuidagi veepumbaga. Loodan, et leiame lahenduse.

Tänud. Ergo
teet82

 postitati 05.11.15 17:02
See Võrus olev mootor on minu töökojas, see on paljas plokk koos kaantega, midagi üleliigset sinna külge ei jäänud. Olen ise seda mootorit paar korda maha võtnud ja ühe korra ringi lapanud kõik ühelt mootorilt teisele, aga praegu ei mäletagi enam, et kus seal miski paiknes.
Veepump oli vist mootori ees otsas all juhipoolsel küljel. Elsa-Win järgi tuli vist radikas eest võtta ja siis läbi selle augu sai pumba kätte, täiesti eest ei pidanud nina võtma.
Igasuguste võõraste häältega tasub ettevaatlik olla, vabalt võib olla mingi probleem kettidega jne., "uus" mootor maksab paartuhat eurot pluss vahetus.
raimo21

 postitati 04.11.15 22:47
56978970 asub Võrus, võid ka siia helistada, lautss on kasutaja.
Leidsin just et müüb 4,0 liitrist mootorit, oli mootori ära vahetanud. Peaks vast ka teadma midagi.
-ERX-

 postitati 04.11.15 22:36
Ma väga tänan, et keegigi vaevus vastama ! päriselt
waic

 postitati 04.11.15 21:56
Kasutaja ''Teemo'' on kunagi 4.0 mootorit lammutanud, tema ehk teab asjast veidi rääkida..
-ERX-

 postitati 04.11.15 19:50
Tere. Kuna ise pole suurem asi mehhaanik kunagi olnud ega ka huvi väga tundunud, siis nüüd ongi häda käes. Enne kui teenindusse torman mõtlesin uurida maad veits.
Nimelt auto läheb soojaks väga kiirelt, külmast käivitusest 2 min ja puhub juba sooja salongi, aga maha jahtub. Temp tõuseb 90 peale ja maanteel mingil hetkel kukub kolinal 60-70 kraadini. Eks see termostaat ole vigane ma usun kui avaneb ja laseb suurele ringile siis jahtub maha ja enam ei sulge. Minu mäletamist mööda on sellel autol 4 ventikat ees ja kunagi sai ka 2tk lahti ühendada -andis vist mingit häiret. Seda enam ei tohiks nii maha jahtuda. Netis veits kolades leiab 2 täiesti erinevat termostaati. Üks nagu ta ikka on, teine mingi korpuse sees. Võta nüüd siis kinni. Ja kirss tordil on see kui mu üks asjaga tegelev inimene teatas vin koodi järgi, et sellel mudelil on termostaat veepumbaga koos ? Kas on kellelgi kogemust või teadmist ? Kui jah siis kus see üldse asub ja kas on suurem töö selle ise vahetus? Või peab terve nina laiali kiskuma ? Pumpa pakuti ka sellisel juhul 95€ - pidavat hea hind olema. Teine asi, mis minus küsimusi tekitab on kummaline kõrin vasakul pool kapoti all. Iga kord kui auto käivitan ja sõitma hakkan, tekib mingi kõrin. Nagu mingi ventika tiivik käiks nurgaga kuskile kere või detaili vastu. Kõige rumalam on see kui ma siis seisma jään jääb see kõrin ka vait. Tavaliselt teeb ta seda külmast peast paar minutit, et ma olen juba harjunud kui maja eest ära sõidan, siis üsna kindel koht teepeal kuhu jõuan ja jääb vait. Samas on hakanud ka täiesti suvalisel ajal. Eelnevalt ma seda olen ka otsinud netist ja kui ma õigesti mäletan, siis käis läbi sellega seonduvalt ka veepump. Ehk on mingid veepumba labad katki ? Raske on miskipärast leida D3 kohta infot. Isegi youtube on selle koha pealt vaene. Loodetavasti keegi siit teab midagi kuigi ka siin vähe selle kohta.


Ette tänades.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.2% - SQL: 46.8%]