Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
maxs30

 postitati 13.04.05 17:24
Auto korras ei olnud pump kokku jooksnud ega muud midagi hirmsat.Lihtsalt pumba rulliku polt väsis ära. Sai kõik rihmad rullikud,veepump ja tihendid ära vahetatud.
maxs30

 postitati 07.04.05 18:21
Mis põhjustel pump võib kokku joosta.
samru

 postitati 07.04.05 18:09
kui pumba rihmaga/rullikuga midagi juhtub ei tee see mootorile mingit häda ja klapid ei saa sellepärast pähe minna. Rulliku polt võis murduda pumba kinnijooksmise tõttu.
maxs30

 postitati 07.04.05 17:42
Kui kõrgsurve pumba rihma rullik läheb puru mis ta mootorile teeb. Pumba rulliku polt oli puru aga rihm oli terve. Mootor ringi ei käinud kui võtsin mootori rihma maha (mis oli terve) liikus nukk natuke edasi ja tagasi ja väntvõlli otsast mootor ka.Tundub nagu oleks klapid peas. Ma ei tahaks hästi uskuda et rulliku polt niisama ära murdus. Kõik nõuanded kuidas midagi ise kontrollida teretulnud.On kellelgi kogemusi kui kalliks võib mul see lõbu minna. Autoks a 100 2,5 tdi 85kw AAT mootor.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]