Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
toomasd

 postitati 06.12.14 15:14
Siin pakub kataloog välja EU3 ja EU4 pihusteid, mida kasutatakse erineva tootmisaastaga VAG mudelites ja minu C5 pirkal on EU4 peale trükitud.

Link siin: https://www.eparts.ee/catalog/#brand:5/year:2003/fuel:2/model:1891/modification:17231/firstLevel:100254/secondLevel:102799/tab:1

Allikas: www.eparts.ee

Lisan juurde lingi, siin on EU NOx ja PM emissioonide graafik: http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#mediaviewer/File:Euronorms_Diesel.png

Aastal 2005 hakkas kehtima uus EU4 standard (2005-2009) autotootjatele kogu EU-s ning madalam standard EU3 (2000-2005) kaotas kehtivuse. Selleks et uuele EU4 standardile üle minna anti autotootjatele aega ja VAG jõudis juba EU4-le varem üle minna.

Siin on Dieselnet.com poolt avaldatud 2003 aasta VAG pressiteade EU4 standardile üleminekust: https://www.dieselnet.com/news/2003/07vw.php
prj

 postitati 06.12.14 00:59
Mis Euro 4?

Ühtegi 2.5 hitlerit pole olemas Euro 4-ja, kõik on Euro 3.
Pihustid on sarnased, aga oluline on, et oleks uuema tüübi mootori omad. Esimese otsa omadel on teistsugune pihustusnurk, teistsugune pihusti, teistsugune ots.
ferdinand

 postitati 05.12.14 22:45
Neil V6'tel on igasugu erinevaid pihusteid kasutusel, mu arusaama kohaselt on suht savi mis pihustid sinna panna, peaasi, et kõik ühesugused on. Valiku teeb natuke keerulisemaks see, et juhtpihusti on nagunii teistest erineva koodiga (pihustiotsa kood peab siiski olema sama).
Praktikas on üsna tavaline, et kasutatakse samal mootoril ka erinevaid pihusteid.

Kõige parem on kui õnnestub hankida pihustid korralikult töötavalt mootorilt, olgu see siis missugune tahes.
motorola23

 postitati 05.12.14 14:56
Mul on BAU seeria mootor ja pihusti koodiks on 059 130 202F.See väga paika ei pea,et sama BAU ja BDG pihustid on.
toomasd

 postitati 05.12.14 08:41
Esinduse infol on 2003 a. BAU ja BDG mootoritel samad pihustid koodiga 059 130 201G
toomasd

 postitati 20.11.14 15:53
Tere,

Otsin C5 120kw BDG mootorile pihusteid. Kas kellegil on ligipääsu kataloogile ja annaks mulle võimalikud pihusti koodi(d), mis sellele mootorile tehas soovitab. Võiks olla erinevad variandid, kui neid üldse on. Olen tänulik!

Üldisem küsimus siia juurde, kas C5 110kw, 114kw, 132kw pihustid on kõik samad või siis millised kasutatud 120kw BDG mootorile nendest mulle sobivad. Tean siis lammutustest küsida.

Ja kui kellegil on korralikke kasutatud pihusteid üle siis võiks mulle pakkuda koos hinnaga.


Toomas

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.4% - SQL: 53.6%]